"nauha housut"

31 posts, 2 pages, 12,517 views

fosforic

Posts: 120

#1 • • fosforic
Joo mistä porukat oikeen ostaa näit housui mis on näit nauhoi.joka puolel..kertokee mullekkin..
Tästä linkistä löytyis muuten sit siisti valohomma..käytän itse ja voin sanoo vaan ,et kantsii ostaa vaiks vähän maksaakin.. linkki *iloinen*

--
reality sucks!

ezzy

Posts: 8,060

#2 • • ezzy Droid-pappa
varmaan esim mosso tai backstreet vois olla sopiva mesta käydä ostoksilla. Taitaa noita olla ihan ”tavallisissa” kaupoissakin.
Snowie

Posts: 601

#3 • • Snowie Ihku Hiutale

ezzy:
Taitaa noita olla ihan ”tavallisissa” kaupoissakin.


Kyllähän teille miehille löytyy, mutta meille ei! *dissaa* Mä murjotan... Mulle kans!
ezzy

Posts: 8,060

#4 • • ezzy Droid-pappa

Elvirith:
---
ezzy:
Taitaa noita olla ihan ”tavallisissa” kaupoissakin.

---

Kyllähän teille miehille löytyy, mutta meille ei! *dissaa* Mä murjotan... Mulle kans!



”meille” ei löydy, kynäniskoille kyllä löytyy ;)
Andy

Posts: 1,019

#5 • • Andy
Soitatte Reykjavikkiin ja käskette yhristää jenkkien tukikohtaan..sanotte sille sörille mikä siinä puhelimessa sattuu nyt sitte olemaan ,että nyt tarttee saada Suomeen pilottihousut ja muijien kokoo...*heiii*

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Aidrian

Posts: 1,799

#6 • • Aidrian Furian Master
tarkoitatte varmaan näitä Criminal Damage- merkin housuja (voi tietty olla muitakin). Sellasii kivoi remmei roikkuu kivasti siinä sivulla ja sit takana perseen päällä. Löytyy Hkistä ainaki em. liikkeistä ja Lahdesta ainakin Rouzasta.
.. nii ja netistähä voi aina tilata vaikka suoraan englannista asti. Hakusanaks vaa criminal damage ja sit vähä säätöö ja surffailuu, ni avot..*plur*
Snowie

Posts: 601

#7 • • Snowie Ihku Hiutale

ezzy:
---
Elvirith:
---
ezzy:
Taitaa noita olla ihan ”tavallisissa” kaupoissakin.

---

Kyllähän teille miehille löytyy, mutta meille ei! *dissaa* Mä murjotan... Mulle kans!

---


”meille” ei löydy, kynäniskoille kyllä löytyy ;)


Ja mä en kuulu ”teihin”, enkä ole edes kynäniska. *nyyh*
Avangion

Posts: 2,529

#8 • • Avangion Punakardinaali
Velipoika löysi sellaiset Forumissa olevasta pienestä naistenvaateliikkeesät joka sijaitsee 1 kerroksessa piilossa Top Sportin (tai joku vastaava urheiluliike) kupeessa. Sieltä niitä saa(/sai) ainakin valkoisina ja maastovärisinä, kait mustinakin.

Itse ostin omat punaiset narupöksyni Forumin Backstreetistä.


TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#9 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
joo, ainakin backstreetissä on paljon bilehenkisiä vaatteita *joo* ja voihan ne housut tehdä helposti niinkin, että ostaa löysät housut ja kiinnittää itse niihin niitä nauhoja. Haluaisin myös tuollaiset housut, ja kun en ole sellaisia hienoja vielä löytänyt, niin taidanpa yrittää joskus itse tehdä *jiihaa*

[muokattu 8.1.2004 19:14]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

UzU

Posts: 2,361

#10 • • UzU [33100]
Tuskimpa enää mutta vuosi sitten Tampereella Sokos myi kyseisenlaisia housuja ja sieltä niitä bilekäyttöön ostettiinkin (ja oli tytöille) ..
Aidrian

Posts: 1,799

#11 • • Aidrian Furian Master

UzU:
Tuskimpa enää mutta vuosi sitten Tampereella Sokos myi kyseisenlaisia housuja ja sieltä niitä bilekäyttöön ostettiinkin (ja oli tytöille) ..


unisex*plur*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#12 • • Jussi Soro choon!

Elvirith:
Kyllähän teille miehille löytyy, mutta meille ei! *dissaa* Mä murjotan... Mulle kans!



Nojaa, mulla on yhteiset ”nauhahousut” tyttöystävän kanssa *iloinen*
Karski

Posts: 6,049

#13 • • Karski Pomon kätyri
Eiks noi laskuvarjohousut oo ihan passé jo *täh*
Trendi 2002 picknose.gif

[muokattu 9.1.2004 10:32]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Ihan A

Posts: 106

#14 • • Ihan A Haamusienestäjä
Miks kaikki haluu samanlaiset? Eiks oo vähä tyhmää tollanen. Ei sit voi olla yhtään erilainen. Nytki kaikil vastaantulijoilla on housut sukissa tai sellaset tyrpeet kengät mihin ne housut voi tunkee. Ruotsissa tulee just muotiin että noi lahkeet kääritään eikä enää laiteta housuun, eli kääritään vaikka ei olis mitään käärimisen tarvetta, ihan vaan sillee 3-5 cm. Hullua touhua..

--
) - - - > Sieni kuin kieli, kumma kuin mieli < - - - (

sakin

Posts: 178

#15 • • sakin
satun eilen yöllä lukemaan tätä topiccii ja ja kävin tossa aamulla kaapilla. Yllätys mulla on kans samanlaiset pöksyt, mut näistä lähti ne persnarut välittömästi kun ostin ja jossakin vaiheessa lähti myös tossa sivutaskun kohdalla roikkuvat narut, olin jo sitä ennen hyvän aikaa käärinyt se nartsat siihen sivutaskuun.. (väri on tämmöinen ruskeahko, oranseilla systeemeillä varustettuna)

Miten mulla on semmoinen kuva ett nää olis ostettu viimetalvena?
no joo en kyll oo sitten viimekesän jälkeen näitä pitänyt kun sen yhden kerran.
pöksyt jalkaa ja kaupungille!


S.
Epailija

Posts: 5,636

#16 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Avangion:
Velipoika löysi sellaiset Forumissa olevasta pienestä naistenvaateliikkeesät joka sijaitsee 1 kerroksessa piilossa Top Sportin (tai joku vastaava urheiluliike) kupeessa. Sieltä niitä saa(/sai) ainakin valkoisina ja maastovärisinä, kait mustinakin.



Kyseisten housujen kangas on aika ohutta, joten narut repeytyvät suhteellisen helposti irti - ainakin jos on sitä menevämpää sorttia.

Nimim. Ompelin veljesi naruja paikoilleen eräs syysilta *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

remotion

Posts: 5,283

#17 • • remotion nostatus guru

Ihan A:
Miks kaikki haluu samanlaiset? Eiks oo vähä tyhmää tollanen. Ei sit voi olla yhtään erilainen. Nytki kaikil vastaantulijoilla on housut sukissa tai sellaset tyrpeet kengät mihin ne housut voi tunkee. Ruotsissa tulee just muotiin että noi lahkeet kääritään eikä enää laiteta housuun, eli kääritään vaikka ei olis mitään käärimisen tarvetta, ihan vaan sillee 3-5 cm. Hullua touhua..



Joo, toi oma sveamammuttikin käärii nykyään lahkeensa, ihan sairasta...*täh*
KaveriTavara

Posts: 440

#18 • • KaveriTavara pyryharakka
itse omistan naru housut (criminal damage) jotka ovat myös hieman kärsineet vuoden varrelle...en kyllä ihmettele kun olen vähän hihhuli *iloinen*
taisi olla vielä helsingin backstreetistä ostettu...

kuka sen keksi että \&#8221;nauha housut\&#8221; on miehille..?*täh*
en näe mitään syytä miksi muijat ei niitä voi käyttää...hyvin ne on mun käytössä mennyt eikä kukaan ole tullut kysymään että miksi mulla on jätkien housut...

--
hyvässä lihassa ei harmita

bansq

Posts: 931

#19 • • bansq leftfield winger.
ufon housuja (*sydän*) saa suomesta vaan honestystä, erityisesti olen niihin tykästynyt kun kolmannet parit on jo ostolistalla *hymy*
äärimmäisen mukavat tanssiessa, kotona ja kaupungilla, lisäks niistä voi tehdä repunkin tarvittaessa *aplodit*

--
plip goes on.

Blues

Posts: 5,414

#20 • • Blues Koning van Afrika

(_I_):
Eiks noi laskuvarjohousut oo ihan passé jo *täh*



Riippuu vähän millaiset. Kaikki eivät ole parhaimmasta päästä. *eiei*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe