live -setit!!

27 posts, 2 pages, 8,384 views

eemeli

Posts: 910

#1 • • eemeli
Mitkä ovat parhaat live -setit mitä olette kuulleet?? Kertokaa kuka, missä ja milloin!! Itse suosittelen hakemaan Paul Oakenfoldin live at Gatecrasher 1999. Ja saman miehen live at Havana, Cuba!! Olen kuunnellut näitä radio1:ltä tulleita settejä jo yli 1,5 vuotta ja vieläkin pistää ihon kananlihalle!! Parhaat fiilikset noista live sessioista saa, kun laittaa kunnon soittolaitteissa nupit kaakkoon ja tuntee basson jytinän lahkeissa. Sulkee silmät ja ............... EUFORIAA!!!
*sydän**sydän**sydän*

KERTOKAA MITÄ LIVE -SETTEJÄ KANNATTAA HAKEA!!!!
*ökkö*

--
celebration generation

Avatar
#2 • • ikj Guest
en tiedä ehkä tää kuuluis tohon 'mixtapes' topikkii...
mut tässä on jotain mitä ite olen viime aikoina kuunellut=)
.fergie live@trance energy 2001
.kevin energy live@radio nova
.green velvet & jeff mills@paroramix,paris
semmosii...

[muokattu 10.12.2002 23:17]

[muokattu 10.12.2002 23:18]
Avatar
#3 • • kode Guest
oopp:liäpärät @ koneisto 2002

räkästä, kurasta, kaunista, kipeen hyvät visuaalit.
r0n

Posts: 2,258

#4 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
megaman:



Itse suosittelen hakemaan Paul Oakenfoldin live at Gatecrasher 1999.




Todellakin!

Grace - Not over yet (perfecto99mix), Mauro Picotto - Lizard

*ökkö* *sydän* *ökkö*

Ehkä paras setti kautta aikojen!

Suosittelen myös Scott Bond - Essential Mix
(Kaiketi alkuvuodesta -01, helvetin hyvä)
Muun muassa Riva - Stringer, Jan Johnston - Flesh


Myös Paul Van Dyk - Live @ Rosenmontagsrave

Ja Kai Tracidd - Live @ Rosenmontagsrave

Suosittelen *plur*

--
6er reihe

Avatar
#5 • • yana Guest
megaman:

MParhaat fiilikset noista live sessioista saa, kun laittaa kunnon soittolaitteissa nupit kaakkoon ja tuntee basson jytinän lahkeissa. Sulkee silmät ja ............... EUFORIAA!!!



parhaat fiilikset saa kun on paikanpäällä
ilarip

Posts: 731

#6 • • ilarip
jokunen noita paulin kiksu settejä löytyy mitä hehkutatte onhan ne ihan pätevää tavaraa.

mutta niinkuin yana mainitsi niin kyl vissii ne parhaat fiilarit saa ku on ite kuuntelemassa sitä settiä.
Avatar
#7 • • tuntematon Guest
yana4000:

megaman:MParhaat fiilikset noista live sessioista saa, kun laittaa kunnon soittolaitteissa nupit kaakkoon ja tuntee basson jytinän lahkeissa. Sulkee silmät ja ............... EUFORIAA!!!

parhaat fiilikset saa kun on paikanpäällä



pilkun nussimista.... tietenkin saa parhaat vibat paikan päällä mutta nyt puhuttiinkin noiden live-settien-uudelleen-ja-uudelleen-kuuntelemisesta!!
*dissaa*
Roger Roger

Posts: 3,372

#8 • • Roger Roger Kentti
tuntematon:


pilkun nussimista.... tietenkin saa parhaat vibat paikan päällä mutta nyt puhuttiinkin noiden live-settien-uudelleen-ja-uudelleen-kuuntelemisesta!!
*dissaa*


Miksi porukka käy dissaamassa "tuntemattomana"? Eikö ole pokkaa käyttää omaa tunnusta? Hei kamoooon! Lopettakaa vässyköinä oleminen ja tulkaa ulos kaapista! Ilmaiskaa mielipiteenne nimimerkillänne! Ei se ole niin kauheaa!

*Raukka RR*

Edit: Tää on vitusti off topic, sori...

[muokattu 11.12.2002 13:38]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#9 • • yana Guest
Roger Roger:


Miksi porukka käy dissaamassa "tuntemattomana"? Eikö ole pokkaa käyttää omaa tunnusta? Hei kamoooon! Lopettakaa vässyköinä oleminen ja tulkaa ulos kaapista! Ilmaiskaa mielipiteenne nimimerkillänne! Ei se ole niin kauheaa!



lapset on lapsia. ei niillä o munaa.

tuntematon:

pilkun nussimista.... tietenkin saa parhaat vibat paikan päällä mutta nyt puhuttiinkin noiden live-settien-uudelleen-ja-uudelleen-kuuntelemisesta!!




ei tässä missää eritelty livesetin tallenteita vaan yleisesti livesettejä. ja korostan yhä että toi mun kommenttini pätee myös tallenteisiin. niistä saa todellapaljon suuremmat kiksit kun muistelee sitä useiden tuhansien ihmisten määrää ympärillään fiilistelemässä settiä.

et ihan vaan in your face tuntematon pelle *nauraa*

[muokattu 11.12.2002 13:55]
Avatar
#10 • • kode Guest
oh my.

siis livetallenteista oli kyse.

jos nyy yksi ylitse muiden pitäs valita nii led zeppelin : the song remains the same (on tosin kooste kolmelta peräkkäiseltä keikalta).

konepuolelta vois mainita aphexin vanhempii keikkoi jos muistas paikat paremmin.
eemeli

Posts: 910

#11 • • eemeli
yana4000:



ei tässä missää eritelty livesetin tallenteita vaan yleisesti livesettejä. ja korostan yhä että toi mun kommenttini pätee myös tallenteisiin. niistä saa todellapaljon suuremmat kiksit kun muistelee sitä useiden tuhansien ihmisten määrää ympärillään fiilistelemässä settiä.

et ihan vaan in your face tuntematon pelle *nauraa*

[muokattu 11.12.2002 13:55]



puhut asiaa! meikäläinen ei voi muuta kuin kuvitella olevani jossain gaten jätti bileis missä oakie heittää levotonta trancea *plur* onks yanalla suosituksia??? *iloinen**iloinen*

--
celebration generation

eemeli

Posts: 910

#13 • • eemeli
PoisoN:

Mä vihaan kuunella livesettejä (epäpaikanpäällä). Ensinnäki äänenlaatu on yleensä ihan maassa, varsinki jos setti on ladattu netist ja toinen on se et jos setti on hyvä nii mua alkaa vituttaa et en ollu paikan päällä kun se soitettiin...*ding*



totta on tuokin!! *iloinen* Mutta kyllä mä nautin ihan överisti kuunnella Matt Hardvickin live settiä Labyrinth vs. Gatecrasher 2000:sta!! Saa hymyn korviin asti VAIKKA äänenlaatu on hirveää, enkä paikan päällä edes ollutkaan!! *vink**vink*

--
celebration generation

E-man

Posts: 37

#14 • • E-man
Kyllä noita muutamia löytyy koneelta... ja tulee niitä kuunneltuaki. Tarkotan siis nyt konemusaa.

--
-::What doesn't kill you, makes you stronger!::-

Simon Templar

Posts: 780

#15 • • Simon Templar
*joo**pihkassa**pihkassa*
Joo Labyrinth&gategrasher 2000 oli kyl parhaat bileet mis oon suomen kamaralla ollut ja soundi sielä oli kyl 10 johtuneiko kuus-piste äänestä vaiko mixaajasta mut aahhh!!
Mun mielestä noi netti miksauksien äänen laatu vaihteleepi aikasta usein ja mun mielestä se johtuupi niin ääni-tarkkailijasta/mixaajasta kuin mikityksistäkin mut kyl maar mää niin paljon siitä live saundista pirän jotta aina tulee kylmät väreet kun tulee joku hemaseva biisi ja jengi ulvoo taustalla!!et mikäs niitä on kuunellessa vaik ääni ei vastaakkaan koti kuuntelua..mut välillä vähän haittaapi kun ääni-mies ei voi vetää leveleitä pienemmälle ylöisön suhteen kun jengi mylvii niin että musaa ei kuulu ollenkaan..*plur**nauraa**joo*
TuoppI

Posts: 60

#16 • • TuoppI
Tiesto magik 6 ja trance energy 2000. Pvd:llä myös paljon hyviä settejä, esim. cream amnesia.
henkka

Posts: 4,973

#17 • • henkka
buhuhhuh... hmm...

Oakie Live @ GC -99 essential mix on Radio one tod. bueno... ja saman herran live @ Shadowland Miami (99 ?) essential mix on Radio uno jälleen.. tod. buenobueno...

PvD live @ Innercity Rai AMS... suosittelen...

On niitä paljon muitakin... Tieston Amsterdam on loistavaa kamaa... Ja Danny Tenaglian GU Athens on kans....

Mutta voiton ehdottomasti mun mielestä viepi Oakie live from KREMLIN... siinä on settiä kerrakseen.. kerran kuuntelin sitä kauheassa (siis todella kauheassa) krapulassa minidiskillä ja vähän aikaa kuunneltuani olin niin paskana että en voinut kuunnella enempää johtuen setin uskomattoman muhkeasta bassosta joka vaan sekotti mun pään niin pahasti että luulin pyörtyväni. Tosi tarina. Alhaisella verensokerilla saattoi olla jotain tekemistä asian kanssa mutta olo parani heti kun sammutin korvalaput... outo ja jännä kokemus. hehee...

suosittelen lämpimästi kaikille...
Avatar
#18 • • ..::KeMu::.. Guest
>> Paul Van Dyk - Ministry of Sound Radio Session Live (at Radio 538 12/06/99)
>> Johan Gielen - Unpaved Roads 5 (live?)
*super**super**super**super**super*
..Ja vieläpä hyvälaatusia*joo*

[muokattu 23.12.2002 19:44]

[muokattu 23.12.2002 19:54]
Simon Templar

Posts: 780

#19 • • Simon Templar
*hih**iloinen*Paul van dyk Mayday 2002 live*nauraa**joo**joo*TOIMII!!! vaik onkin jo kuultu monesti!!!*sydän**sydän*
ATD

Posts: 271

#20 • • ATD
PVD:n setit.. ja tietenkin DJ Paarma - Pakosarja...

--
"se on vaan hengausta ja chillausta.. mennään ajan mukana"