Uudenvuodenlupaukset

397 posts, 20 pages, 168,011 views

Dacey

Posts: 671

#61 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
Lupaan klubittaa enemmän, ja yritän huomioida ihanan kummityttöni paremmin sekä kouluunkin voisi panostaa..
Avatar
#62 • • emppu Guest
Lupaukset on tehty rikottaviks
i*pahis**pahis**dissaa**pahis**pahis*
Avatar
#63 • • titityyt Guest
Lupaan alkaa toteuttamaan unelmiani!!
-P

Posts: 4,972

#64 • • -P
Lupaan maailmanrauhan *justjoo*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#65 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
en ole yleensä harrastanut näitä, mutta ehkä tän kerran sitten..
-lupaan saada kotini sellaiseen kuntoon, että näkee, että minä asun täällä. Mun kämppä näyttää vieläkin just muutetulta *hmph*
-lupaan suorittaa ainakin muutaman ovarin keväällä *iloinen*
-lupaan, että tuhlaan rahaa aika autuaasti.
-treenaan tooosi tiukan sixpäckin ja hankin sen kunniaksi napakorun *hih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jna

Posts: 613

#66 • • Jna
Lupaan lukea alkuvuodesta pääsykokeisiin niin paljon, että pääsen opiskelemaan. *joo*
Eli lupaan bilettää vähemmän *uuh*
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#67 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

Jna:
Eli lupaan bilettää vähemmän *uuh*



Tohon sä et usko itsekkään*pahis*
Jna

Posts: 613

#68 • • Jna

PuuhaOsku:
---
Jna:
Eli lupaan bilettää vähemmän *uuh*

---


Tohon sä et usko itsekkään*pahis*



*dissaa*
Roger Roger

Posts: 3,372

#69 • • Roger Roger Kentti
Savuton tammikuu

On aika tarkistaa kuinka nikotiini-/ tapariippuvainen olen. En lupaa lopettaa kokonaan tupakointia, mutta tammikuun olen polttamatta.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

super-enkuli

Posts: 1,521

#70 • • super-enkuli
Lupaan itselleni, että ensi vuoden aikana otan itseäni niskasta kiinni ja päätän mitä teen tulevaisuudessa ja laitan elämän kuntoon eli kämppä jne. Ei ole helppoa, mutta enköhän mä onnistu *hymy*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Roger Roger

Posts: 3,372

#71 • • Roger Roger Kentti

super-enkuli:
Lupaan itselleni, että ensi vuoden aikana otan itseäni niskasta kiinni ja päätän mitä teen tulevaisuudessa ja laitan elämän kuntoon eli kämppä jne. Ei ole helppoa, mutta enköhän mä onnistu *hymy*


Don´t feel guilty if you don´t know what you want to do with your life. The most interesting people I know didn´t know at 22 what they wanted to do with their lives. Some of the most interesting 40-year-olds I know still don´t.

By Mary Schmich
from the The Chicago Tribune, June 1, 1997

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

pupuankka

Posts: 869

#72 • • pupuankka poly-wtf?!
mä lupaan bilettää vuonna 2004 just niin paljon kun itsestä hyvältä tuntuu! *joo* eikä yhtään enempää tai yhtään vähempää *vink*

ja lupaan myös edelleen pitää huolta ystävistäni *sydän* *hali*
Lenita

Posts: 1,423

#73 • • Lenita

pupuankka:
mä lupaan bilettää vuonna 2004 just niin paljon kun itsestä hyvältä tuntuu! *joo* eikä yhtään enempää tai yhtään vähempää *vink*



Toi on hyvä, mä voisin luvata saman*joo*

--
^_____________^

Howdy

Posts: 7,955

#74 • • Howdy Oldie

äm:
Mitäs meinaatte (tai ette meinaa) luvata vuodelle 2004?

Itse yritän vähentää kiroiluani. Välillä oikein hävettää, kun annan aina palaa sen suuremmin ajattelematta.
Lause ”nätti tyttö, mutta suusta tulee sammakoita” on ärrrsyttävä, enkä tahdo kuulla sitä enää ikinä yhdenkään papparaisen suusta.

Joku rangaistus olisi vielä keksittävä, kun kuitenkin rikon tätä lupausta ahkerasti. Toisaalta muhun toimii paremmin palkitseminen, joten jos olen tavallista useammin iloisessa kännissä, se johtuu siitä, että en enää kiroile ja olen palkintomatkalla *iloinen*



Haha .. mä voin antaa sulle piiskaa *pahis*

--
Käpy vailla vertaa

äm

Posts: 2,376

#75 • • äm
Onko se rangaistus vai palkinto? *ding*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Kanifarmari

Posts: 479

#76 • • Kanifarmari
lupaan olla todella kiltti ja reilu varsinkin vanhemmilleni*joo*
Lupaan bilettää vain silloin, kun kaikki on hyvin*joo*
Lupaan lukea pääsykokeisiin ahkerasti kirjastossa istuen*joo*
Lupaan käydä töissä tai tehdä jotain järkevää, koska tämän vuoden rokuliannokset korvaavat myös ensi vuoden*täh*

Ensi vuodesta tulee varmasti paljon paljon parempi, koska tämä vuosi on ollut niin kamala*piis**plur*
T-rex

Posts: 262

#77 • • T-rex ku(i)va tomaatti
Lupaan ja vannon *itkee jo valmiiksi* vähentää kaiken ihanan syömistä, lopettaa tupakoinnin ja kaiken huipuksi vähentää kiroilua ja rivojen asioiden laukomista julkisesti. Kaiken hauskan siis. Mutta lupaan myös löytää itseni useista kivoista kemuista ja pitää niissä hirvittävän hauskaa. *pelle* Riittäisiköhän tuo ensi vuoden missioksi?

Pitäisi keksiä joku kauhea uhkakuva, jos nämä rikkoo. *hikoil* Vaikka kolme tuntia musiikin kuuntelua kuunnellen matti nykästä, tony halmetta ja jotakin niistä lukuisista smurffi-levyistä. Hrrr......* kylmät väreet* *iloinen*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

DJ Rx

Posts: 2,527

#78 • • DJ Rx FINRG Recordings
lupaan täst edes olla lupaamatta mitään(en oo kertaakaan saanu pidettyä uudenvuodenlupausta...) *nyyh*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Howdy

Posts: 7,955

#80 • • Howdy Oldie

Rx:
lupaan täst edes olla lupaamatta mitään(en oo kertaakaan saanu pidettyä uudenvuodenlupausta...) *nyyh*



Voisin allekirjottaa ton saman .. heh .. jeps .. nimi alle *nauru*

--
Käpy vailla vertaa