Säde * End Of Season * 27.12.2003 @ Helsinki

194 posts, 10 pages, 40,109 views

-xx-

Posts: 5,001

#121 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Mulla oli yllättävän kivaa, kiitokset ihanille kavereille juttuseurasta ja känniääliöillle viihteestä *hih*
Musiikki ei taaskaan kolahtanut, mutta muut näytti siitäkin tykkäävän *nauru**piis*

--
kiitos ja anteeksi ^^

hallucinogen

Posts: 8,190

#122 • • hallucinogen Edain
Kirjotinpas epäselvästi *nauru* Siis kaksi kaveria kihlautu keskenään ja henkka vaan sattui olemaan siellä, tuskin se meni kihloihin tai mistäs sitä tietää *nauru*

--
pikku-*possu*

diezel

Posts: 430

#123 • • diezel -
Oli ijan kivat bileet joo. Musa ois tosiaan voinu olla vähän nopeampaa, mutta eiköhän asia korjaannu HC Säteessä *pahis*

Mukavaa seuraa ja muutama kuosaajapelle tuomassa ekstrahuumoria = yllättävän kivaa.. *nauru*

[muokattu 28.12.2003 11:49]
merqus

Posts: 1,010

#124 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Aijaih, näin kivaa ei mulla olekaan ollu taas vähään aikaan. Kiitos siitä kaikille *hali*
Oon kyllä vähän pettyny, ettei kukaan suostunu ostamaan söpöä pientä avangionia, vaikka niiin halvalla ois lähteny *nauru*
S-T

Posts: 1,195

#125 • • S-T Pieni
Ketka on menny kihloihin *udel* :P Aina ma missaan kaiken... Ensi kerralla sateeseen sitten taas...

--
Pieni on kaunista.

Blues

Posts: 5,414

#126 • • Blues Koning van Afrika
En pahemmin musiikkiin taikka tamppaamiseen keskittynyt tällä kertaa mutta oli mukavat bileet *nauru*
Ja onnittelut tuoreelle avoparille.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

lostgone

Posts: 2,493

#127 • • lostgone
Mun kohdalla pitkästä aikaa hyvät bileet. Hyvää musiikkia ja oli kiva nähdä kaikkia tuttuja. Ja lopuksi sai kuulla tämän joulun parhaimman joululaulun*iloinen*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

hallucinogen

Posts: 8,190

#128 • • hallucinogen Edain
RMB- Spring? *vink**nauru*

--
pikku-*possu*

Optik

Posts: 1,691

#129 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Säteen poijaat pisti taas hyvät bileet pystyyn.. *piis*

Porukkaa näytti olevan silmämääräisesti arvioituna vähemmän kuin aiemmissa bileissä.. liekö sit uudella vuodella osuutta asiaan et jos porukka säästelee eurojaan/jalkojaan sit sen päivän häppeningeihin.. *ding*

Lisää mättöä olis voinu olla kyl, mut muuten bileistä jäi kiva muisto vietäväksi tänne saatanan savoon *hih*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Jii-75

Posts: 459

#130 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
kivat bileet oli:) *piis* joutu kyl häröileen sit kahen ihmisen eestä eli varmaakin oli mussa taas kestämistä *wirn* mut toisaalta ainahan mussa on *nauru* hih:) no mut siis kivaa oli:)



musiikki oli jees:) siis se että oli montaa sortimenttia oli vaan mukavaa:) ja se joululaulu:) *wirn* hih:)

--
dodiih

Vivo

Posts: 178

#131 • • Vivo

Orange:
henry saari !! mitäs se (tai sen kaksoisolento) teki paikalla, repesin ihan kybäl kun näin sen siellä lavan vieressä. Vei viel loppuillasta yhen muijan mitä olin katellu *piru*



Henryhän on käyny bileissä pidempään kun suurin osa tämän foorumin käyttäjistä... silti joka kerta ihmiset on edelleen et ”kelatkaa, voittekste uskoo, siel oli se Henry Saari”

[muokattu 28.12.2003 14:20]

--
one foot in the rave

$

Posts: 1,802

#132 • • $ Destination weekend!
Jokainen vanhaparta muistaa Henryn Hypestä.

Jostain syystä en ollut aikaisemmin eksynyt Säteen bileisiin ja olihan siellä mukavaa. Tosin olisi pitänyt tulla isolla porukalla. Ens kerta sitten.
Priest

Posts: 86

#133 • • Priest Mitnick
Rankkaa oli koska Proteus esiinty kolmesti ^^ ja oli pää hajota kun chillasin kipeänä *hih*
Mut kivaa oli *nuha**plur*

--
"If it doesn't hurt, it doesn't count. That REALLY hurt, so it must count..."

Optik

Posts: 1,691

#134 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Pasteanpa kaverin puolesta

Jokunen kuva ja muutama videopätkä

http://koti.mbnet.fi/gnomex/sade/

[muokattu 28.12.2003 15:13]

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Jna

Posts: 613

#135 • • Jna

diezel:

Mukavaa seuraa ja muutama kuosaajapelle tuomassa ekstrahuumoria = yllättävän kivaa.. *nauru*

[muokattu 28.12.2003 11:49]



*joo* Paitsi ei se jossain vaiheessa enää ollut niin kivaa kateltavaa..*uuh*
lohikarme

Posts: 1,730

#136 • • lohikarme RitariVittupää
KiVAa oLi!!!! Kiitokset kaikille kavereille ja uusille tuttavuuksille!! *sydän* Ootte IHKUI! *plur* Cata oot ehana *vink*

--
Qualis artifex pereo

trolli

Posts: 744

#138 • • trolli
oli hubaa taas jälleen kerran, musa ja tanssiminen oli niin*pihkassa*
ja kamut*plur*
diezel

Posts: 430

#139 • • diezel -

Jna:
*joo* Paitsi ei se jossain vaiheessa enää ollut niin kivaa kateltavaa..*uuh*



samalla hauskaa ja säälittävää kateltavaa.. mut oli lähinnä hauskaa muista syistä.