Dig Bounce (nopeeta hard-trancea ja ylipäätänsä saksamäiskettä)

5 posts, 1 page, 1,570 views

display23

Posts: 3,069

#1 • • display23
Tässä teille suomalaista hard-trancea,saksa-trancea,technoa ym. musiikkia tekevä jätkä. Herra itse ei syistä kummista laittanu tätä tänne ite vaan pyys mua tekemään sen jotenkas olkoon niin.

Elikkäs profiili löytyy mikseri.netistä ja pistän tähän pari biisiä viel:

FMK - Poor bass (Dig Bounce Remix) (128kbps, 06:30, 6,1Mt)


Dig Bounce - God (128kbps, 07:32, 7,07Mt)


Dig Bounce - In my mind (128kbps, 05:38, 5,28Mt)


Dig Bounce - Acid (128kbps, 07:31, 7,06Mt)


Dig Bounce - Bass goes boom (128kbps, 08:18, 7,78Mt)


Dig Bounce - Come with me (128kbps, 08:02, 7,55Mt)

Ja palautetta on sitten enemmän kuin suotavaa saada.
Avatar
#2 • • Dig Bounce Guest
Oikeen sydäntä lämmittää ku pääsee vihdoin lukee sisu-pojan kirjotuksii... Onnistuin iteki kirjautuu mikserin käyttäjäks (en tiää mikä siin kesti niin kauan). Siis tosiaan kommenttii saa pistää vaik suoraan mulle.

- itse herra Dig Bounce =)
fantazia

Posts: 329

#3 • • fantazia
Poor Bass Remix: missä on kick? ja mikä on toi yli matala/pehmeä bassline... biisi ei potki yhtään. saattaisia toimia potkivammalla perkussiolla ja basslinellä

God: tämä kuullosti kivalta... etenkin jossain 4min jälkeen... äänenlaatu saisi olla yleisesti parempi, tosin voihan tämä johtua huonosta mp3 paukkauksestakin...

Come With Me: edelleenkin erittäin olematon kick. tämäkään ei potki yhtään... kehotan ensiksi keksimään jonkunlaista potkivuutta tähänkin biisiin. muuten voisi toimia ihan ok hardnrg:stä

muita en kuunnellut *piis*
typ0

Posts: 1,892

#4 • • typ0 syntax error
imin kaikki iha jees mätkettä mut miks noi törkeen paska laadulla plus et se bassline oikeesti jäi jonnekki muute jees =)

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Avatar
#5 • • Dig Bounce Guest
nyt ois saatavilla B1:sen (SiSun) mixi Raver`s Nationista!!!!! Bassot on paranneltu ja joitai vingutuksii kikkailtu lisää filttereil. Eli paranemaan päin...