Impulse Presents: Überdruck [germany] > Sat 20.12.2003 > Lahti

230 posts, 12 pages, 31,525 views

beis

Posts: 50

#121 • • beis
3 yötä enää! *iloinen* oon kuunellu noit überdruckin biisei netistä ja uh.. aika hyvää kamaa!! jalat jo alko vipattaa *vink* lauantaina nähdään!
Avatar
#122 • • HaeDy Guest
hah.. mäkin oon kyl mukana menos tuol*iloinen*
Sinza

Posts: 2,227

#123 • • Sinza

Ciran:
Hemmetti ku on vielä kipee olo ja ei sit tiiä pääseekö tulemaan
tekis vaan mieli käydä ostamassa lippu mut EI kiva jos sit sattuu kunnon kuumeen nostamaan just lauantaiks*nuha*


Jeps, mun kaverille kävi kanssa samoin, voi olla et multakin siis jää ehkä väliin, mut pitää tässä nyt vielä katsella, ei haluis missata *uuh*. Harmi vaan kun liputkin oli jo ostettu..

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Kolera

Posts: 4,256

#124 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Jos ei terva,sauna ja viina paranna tautia on tauti kuolemaksi *hih* eli viinaa, tupakkaa ja sauna ni kyllä paranoo kummasti...kevääl vaan iski tossa kokeilussa seuraavan päivän ihan hillitön kuume päälle. Tais johtua ku jäi tupakki pois tuosta pyhästä kolminaisuudesta.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

impulse

Posts: 178

#126 • • impulse superhero
Lahden ennakkomyyntipisteessä (Rouza) lippuja myydään lauantaihin 20.12.2003, kello 17.00 asti
UnityF

Posts: 15,721

#127 • • UnityF joo just se
mä nyt sit missaan nää lahen bileet koska oon niin hiton kipee edellisesta lahti reissusta..*nyyh*
mut aina ei voi voittaa ei edes joka kerta...*uuh*
andi--

Posts: 1,381

#128 • • andi-- lunttu
Huomenna, minä, täällä... KYLLÄ! Oijoi odotan kyllä innolla... *sydän* Ja kaikkien helpotukseksi voin kertoa et oon autolla, no alcohol for me! *nauru*

--
- RAAH -

Nefertete

Posts: 665

#129 • • Nefertete pile-eläin
Tänne huomenna juhlimaan joululoman alkamista *plur ja silleen*
Tänne Orkidea toivon mukaan varaa vähän enemmän Taikoja kuin viime kiertuepaikalleen..*igor*

--
Toiset tykkää muhkummasta.

Avatar
#130 • • imelä Guest
oon porukoilla käymässä. bileet maistuis ja kyyti kelpais kouvolan suunnalta...(?) tuttuja menossa..?*blush*
Avatar
#131 • • pipa Guest
JEEE!!!! tulee olee kiwaa!!!!*joo**joo**joo**joo**joo**joo**joo**joo**joo**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis*
Displacer

Posts: 1,828

#132 • • Displacer
jepjep, en malta odottaa sitä tungosta mikä siellä tanssilattialla on
TemeZ

Posts: 486

#133 • • TemeZ
teemme parhaamme että tilaa on niin paljon kuin mahdollista, eli poistamme pöytiä ja tuoleja sieltä takaosasta tanssilattian puolelta ja yritämme asentaa valoja myös sinne, joten tanssitilaa on normaalia enemmän!*joo*
Displacer

Posts: 1,828

#134 • • Displacer

TemeZ:
teemme parhaamme että tilaa on niin paljon kuin mahdollista, eli poistamme pöytiä ja tuoleja sieltä takaosasta tanssilattian puolelta ja yritämme asentaa valoja myös sinne, joten tanssitilaa on normaalia enemmän!*joo*



Kuullostaa hyvältä*joo* Kymmenen tunnin päästä alkaa! *pahis**pahis*
Sebastian

Posts: 904

#135 • • Sebastian RoboCock
The following Überdruck merchandise will be available from MOSSO sales stall:

- Überdruck t- shirts
- Mix Cd`s
- vinyl
- Überdruck record bags

Also available will be the full HEADGEAR sortment, the lastest harddance vinyls, CD`s, Freefloats and Agenda record bags, as well as clubwear and Swear alternative shoes
Sinza

Posts: 2,227

#136 • • Sinza
On se kyllä pakko tulla *joo**iloinen*. Vaikka nyt sit tuleekin ekaa kertaa lähettyä yksin liikenteeseen *hui*, mut en haluu missata *plur*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

accule

Posts: 678

#137 • • accule olipa kerran...
juhan kaa lähdetaan tuleen kohti baycityä täältä pääkaupungista ihan satasta just, beware lahti ja pistäkää bileet pystyyn!!!*plur**iloinen*
Progress

Posts: 955

#138 • • Progress
varmasti hyvät bileet teillä siellä! Have some(*vink*) fun!!!
*hali*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Vexe

Posts: 1,016

#140 • • Vexe
~5h vielä... katotaan kerkeekö ihan alkuun paikalle.Ajoissa kuitenkin, ettei mee koko ilta jutellessa *iloinen*