Mitä lehtiä WC:stäsi löytyy

322 posts, 17 pages, 124,218 views

juska

Posts: 89

#281 • • juska
Eikös wc ole tarkoitettu ihan muuhun tarkoitukseen kuin lehtien lukemiseen *nauru* Joo eli mulla ei oo lehtiä vessassa, mutta saunassa täytyy olla lukemista..
kinderi

Posts: 1,783

#282 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Akkari löytyy yleensä keskiviikosta torstaihin.. Muuten meillä ollaanki kirjallisuusihmisiä, Juha Vuorisen tuotantoa on ollu ja Bridget Jonesia *lmao*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

kinderi

Posts: 1,783

#283 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

juska, 28.8.2007 11:17:
Eikös wc ole tarkoitettu ihan muuhun tarkoitukseen kuin lehtien lukemiseen *nauru* Joo eli mulla ei oo lehtiä vessassa



No Pitäähän olla, ei oo kiva katella seiniä jos siellä joutuu viettään enempi aikaa *nauru*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Karski

Posts: 6,049

#284 • • Karski Pomon kätyri

juska, 28.8.2007 11:17:
Eikös wc ole tarkoitettu ihan muuhun tarkoitukseen kuin lehtien lukemiseen *nauru* Joo eli mulla ei oo lehtiä vessassa, mutta saunassa täytyy olla lukemista..



Eikös sauna oo tarkoitettu ihan muuhun tarkoitukseen
kuin lehtien lukemiseen *ding*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

domi

Posts: 7,069

#285 • • domi Työn sankari.

Karski, 28.8.2007 11:26:
---
juska, 28.8.2007 11:17:
Eikös wc ole tarkoitettu ihan muuhun tarkoitukseen kuin lehtien lukemiseen *nauru* Joo eli mulla ei oo lehtiä vessassa, mutta saunassa täytyy olla lukemista..

---


Eikös sauna oo tarkoitettu ihan muuhun tarkoitukseen
kuin lehtien lukemiseen *ding*


Ja eikai saunassa pysty ees lukemaan mitään muutakuin jotain lasten paksusivuisia kuvakirjoja :O
juska

Posts: 89

#286 • • juska

domi, 28.8.2007 11:28:
---
Karski, 28.8.2007 11:26:
---
juska, 28.8.2007 11:17:
Eikös wc ole tarkoitettu ihan muuhun tarkoitukseen kuin lehtien lukemiseen *nauru* Joo eli mulla ei oo lehtiä vessassa, mutta saunassa täytyy olla lukemista..

---


Eikös sauna oo tarkoitettu ihan muuhun tarkoitukseen
kuin lehtien lukemiseen *ding*

---

Ja eikai saunassa pysty ees lukemaan mitään muutakuin jotain lasten paksusivuisia kuvakirjoja :O



Pystyy lukemaan muitakin, tosin ei niitä parhaimpia kirjoja sinne kannata ottaa.. Ja siellä just on sitä aikaa lukea, kun muualla ei koskaan kerkee.
Jago

Posts: 4,039

#287 • • Edited Jago un-trained monkee
mä luen tieteenkuvalehtia, akvaariomaailmoja, akvaristeja ja tropical dish hobbyisteja*hihu*

edit. mutta ne mä vien sinne mukanan. siellä on valmiiks vaan se hassu uskonnollinen lehti mitä kadulla jaettiin, mutta sitä jaksa harvoin lukee

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

spoinkel

Posts: 398

#288 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Ei mitään. Paskalla lukeminen kasvattaa pukamia.

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

asdf

Posts: 3,155

#289 • • asdf
Akut ja Cosmot siellä pyörii :P
Avatar
#290 • • aalto2 Guest
ei todellakaa mitään. kuka hemmetti viihtyy vessassa tarpeiden jälkeen vielä niin että haluaa lukea vielä siellä. johan se on äärettömän epähygieenistä.
Avatar
#291 • • sixs päck gigolo Guest
siis paska huussi on miehelle pyhä paikka sielä rentoudutaan raskaan työ päivän jälkeen siis vähintään 30 minuuttia joka kerta ja lukemisena isoryntäät.
Karski

Posts: 6,049

#292 • • Karski Pomon kätyri

Lucifer Inc ™, 16.9.2007 20:08:
ei todellakaa mitään. kuka hemmetti viihtyy vessassa tarpeiden jälkeen vielä niin että haluaa lukea vielä siellä. johan se on äärettömän epähygieenistä.



No eihän siellä niiden tarpeiden jälkeen hengaillakaan *justjoo*
Toisilla se itse toimitus kestää joka
tapauksessa useita minuutteja, oli lukemista
tai ei. Kunnioittakaamme toistemme
ruoansulatusjärjestelmien erilaisuuksia *piis*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#293 • • aalto2 Guest

Karski, 16.9.2007 21:21:
Toisilla se itse toimitus kestää joka
tapauksessa useita minuutteja, oli lukemista
tai ei.



no ei siltikään kuulu mielestäni kyseiseen tilaan lehdet, mut makuasiahan se tietenki on *pepsodent*
Avatar
#294 • • Kirsikka Guest

Lucifer Inc ™, 16.9.2007 20:08:
ei todellakaa mitään. kuka hemmetti viihtyy vessassa tarpeiden jälkeen vielä niin että haluaa lukea vielä siellä. johan se on äärettömän epähygieenistä.



No, välillä on sellainen tilanne, että ainoa tekosyy sille, että voi istua hetken rauhassa lukemassa, on vessassa kykkiminen :D

Kyllä mä ainakin usein jään vessaan lukemaan lehtiä, kun en tosiaankaan niitä oikein muuten ehdi lukea.

Tällä hetkellä vessalukemistona aku ankka ja kaksplus.
checki

Posts: 683

#295 • • checki
Joo kylä vessas pitää lukee ain välil. Lähinnä Pelittiä ja TM. Toki oon lukenu pelkästään vessas istuen yhen pokeri-kirjankin. ~200 sivuu. Muute jää lukemiset vähälle..

--
Ämpäriin ei huku.

sunbeam

Posts: 205

#296 • • sunbeam santa`s little helper
Sieltä ei löydy lehtiä enkä suosittele muillekaan sillä "nautinnon" pitkittäminen pöntöllä edesauttaa tutkimuksien mukaan peräpukamien syntyä! -Eli omalla vastuulla vaan! *pahis**justjoo*

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

aaaaaaaa

Posts: 178

#297 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras
Trendi VELI, Hammaslääkärilehti, Image ja Hesarin asunto-osio.

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

miino

Posts: 60

#298 • • miino
Ratto 3/1982*possu**possu*
oooo

Posts: 1,249

#299 • • oooo
Ei mitään. Ei ne sovi sinne tai siis näyttävät typeriltä vessassa. Pitäisi piilottaa johonkin kaappiin tms. En mä jaksa siellä lukea, enkä ehdi, koska olen niin nopea.
_-JackaL-_

Posts: 281

#300 • • _-JackaL-_ Käyntikortissa lukee Asiantuntija
Kerrostaloasunnossa kun asuu niin vessan vieressä on usein sauna. Näin siis minulla.
Eli vessasta löytyy koivunlehtiä. Ei muita!

--
_- Elä hetkessä, muuta ei ole -_
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^