Herätys!

34 posts, 2 pages, 8,993 views

Avatar
#1 • • Tuk@N Guest
Mikä on paras biisi, minkä voi soittaa heti kun herää ja yrittää kaivautua ylös sängystä silmät ristissä? Mistä saa hyvän fiiliksen heti aamuun?

Mun mielestä paras olis ehkä Ace Of Base (herja bändi, en ikinä kuuntele tätä) - Beautiful morning. se on niin helmi ku se lähtee et "WHAT A BEAUTIFUL MORNING" =) jeah....
Avatar
#2 • • Kirsikka Guest
Mä en heti herättyä oikeen haluis kuunnella mitään, pitää olla vähän aikaa ihan hiljaa ja rauhassa...tosin vois kyl koittaa joskus jos vaik pääsis hereille paremmin.. =)
Katrina

Posts: 605

#3 • • Katrina
Herätessä on ihanaa vähän aikaa lötköillä sängyssä ihan rauhassa. ei mitään jumputusta!
Avatar
#4 • • Tuk@N Guest
ei ei, ei sen tarvii mitään jumputusta olla...hakekaa toi ace of bace - beautiful morning ja nauttikaa =)
HzO

Posts: 266

#6 • • HzO 9mm burana auttaa
cafe del maria tuli kuunneltua joskus aamuisin, mut nyk on sellainen aamu vitutus aina päällä ni ei siinä mitään viitsi kuunnel ja näin

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

tuitui

Posts: 1,258

#7 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Kun "aamulla" herään on kiva hetki palloilla ties missä tahansa. Siitä se fiilis tulee mitä haluu kuunnella. Sit kun koneelle tulee laittaa sellaista musiikkia soimaan kun mieli tekee..mut sen palloilun aikana yleensä kehittyy mulle se fiilis mitä haluun/jaksan silloin kuunnella.

marski *pupu*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Jone

Posts: 8,258

#8 • • Jone Archibald Haddock
Onhan näitä.

Monilla Mobyn biiseillä lähtee oma aamuni käyntiin hienovaraisimmin.

TJEU: Moby - "Porcelain", "Ambient Heaven", "Why Does My Heart Feel So Bad", "Rushing", "Everloving"... (...tai vähän reippaampaan herätykseen "Everytime You Touch Me.")

Aktiivisessa aamusoitossa on lähiaikoina ollut myöskin Orionin No:Status 3-mix. Aamuäreys (josta kärsin mitä suurimmissa määrin) taittuu sillä kivasti pikkuhiljaa kunnes sitä havaitseekin jo juovansa aamukahvia toisen käden "kiksusormet" pystyssä. *hymy*

Lisäys: (Angstiaamuihin Mobyn : "What Love" tai "All That I Need Is To Be Loved."*vink*)

[muokattu 29.11.2002 00:11]
Kolera

Posts: 4,256

#9 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Voiko ihanammin päivä enää alkaa...

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Bishop Henrik

Posts: 135

#10 • • Bishop Henrik
Riippuen aamusta... yleensä ei kerkeä kuunnella mitään musiikkia. Jos aikaa on ja haluaa heti päästä viilikseen niin stimulant tai ingo tepsii aina...*purr*

--
fucking hostile...

Lost-Soul

Posts: 3,107

#11 • • Lost-Soul los pallos
Kyl aamulla jos kerkee kuunnella jotain, niin se on kyl jonkun radioaseman aamutiimin jutut... ne on kyl hauskoi

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Caro_79

Posts: 237

#12 • • Caro_79
Musta tosi hyvä biisi, mitä mä heti aamusta kuuntelen on Jaakko kulta herää jo... Se saa mut todella energisex heti aamutuimaan.

Toinen mitä mä suosittelen on tällainen kiva muumi herätyskello, joka soidessaan rääkyy: " Herää jo, on kiva päivä tänään, herätys!" Grhhh.. se on kyl oikeesti tosi ärsyttävä. Enkä mä kylläkään mitään Jaakko kultaa heti aamusta kuuntele*nauraa*

Tukan - Light A Rainbow on musta hyvä biisi ja sitä mä usein heti aamusta kuuntelen. SIIS OIKEESTI!!!*hymy*
Avatar
#13 • • kode Guest
no tietysti faith no moren 'ugly in the morning'! *piis*
HzO

Posts: 266

#14 • • HzO 9mm burana auttaa
hei mäkin olen joskus joutunu kuuntelee tota muumikellon ääntä. Se niinku on tosi ärsyttävä se musiikki ja se laulu.


no nyt se jäi soimaan päähän prkl

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

tematsu

Posts: 436

#15 • • tematsu Innovator
*hmph* mä en ehdi koskaan aamuisin kuuntelee mitään... tulee aina niiin kiire lähtee kouluun... mut jos jotain kuuntelisin ni Maija Mehiläinen, Tao Taon -tunnari ja My Little Pony... vähänkö sellaisesta musiikista tulee pirteäksi*plur*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

caprico

Posts: 164

#16 • • caprico
Aura - Better than you *plur*

--
Heimoihei!

Hixxy

Posts: 522

#17 • • Hixxy HaroPup
Hixxy - cloudy daze
Dragonfly

Posts: 542

#18 • • Dragonfly Mariarawr
mikäs se on se biisi... perhanan ajatuskatkos.. se mikä on tiëston in search of sunshine remix 2:lla eka biisu.. SE! o_O

--
Uguu~

Lost-Soul

Posts: 3,107

#19 • • Lost-Soul los pallos
Dragonfly:

mikäs se on se biisi... perhanan ajatuskatkos.. se mikä on tiëston in search of sunshine remix 2:lla eka biisu.. SE! o_O


oiskohan se niinkun toi Tastexperience - Tantrix

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Dragonfly

Posts: 542

#20 • • Dragonfly Mariarawr
Lost-Soul:

Dragonfly:mikäs se on se biisi... perhanan ajatuskatkos.. se mikä on tiëston in search of sunshine remix 2:lla eka biisu.. SE! o_O
oiskohan se niinkun toi Tastexperience - Tantrix


just! pitkät nimet hämää aina blondia.. :=:) mulle tuli vaan mieleen matrix eikä mitn muuta
*poks* tota mä hain.. ihana alku ja sillai.. semmoseen on mukava herätä.. nam

--
Uguu~