Ekat reivit?

787 posts, 40 pages, 355,887 views

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#661 • • Aurinkoneiti
90-luvun alussa, v.91 muistaakseni.
Avatar
#662 • • Fuzzy Guest
en tiedä lasketaaks tätä, mut Dallas Superstarsin keikka Tiikerissä joku 3 vuotta sitte*joo*
vanilla

Posts: 9

#663 • • vanilla
oho... tulipa vaikee *hymy*
ekat "ravet" ? hmm..kaapelitehtaalla... uudenvuoden vastaanotto.. -92 ??.. en muista ihan varmaks, koska siitä todellakin kauan *justjoo* mä oon vanha... *hih**nauru*
elliot ness ainakin soitteli siel sillon....*joo*

ton jälkeen on paljon kemui... ns. "laittomiakin", jotka välillä päättyivät poliisien ratsiaan.
hauskaa aikaa oli, ei voi muuta sanoa *hymy*, kemut on paljon muuttuneet noista ajoista...
AdonisHercules

Posts: 596

#664 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Ekat bileet oli hallmarkit jotka oli maestrossa.
Niihinkin broidi "pakotti", ja koukkuun jäin *hihu*
Siitä lähtien tullutkin bileissä melkein käytyä pelkästään *nauru*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

Miinapiina

Posts: 3,494

#665 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
stormit lahdessa vuonna 2001 *sydän**sydän* oli todellakin uleeta...
ei ku hetkinen... tais olla etanat sittenkin... hihi uleeta sieläkin *sydän*

--
pinkki on pop!!!

Sallakat

Posts: 2,220

#666 • • Sallakat jungle, baby !
ekat "reivit" oli viime vuosituhannen puolella varmasti sitten kadunvaltausten jatkot lepakossa. Olikohan vuosi 98 vai 99.
JuHnu

Posts: 338

#667 • • JuHnu
olisko ollu vuonna 2000 jäkes sexy teenage party tj,jos ne ny voi bileiks laskee,kixuu/teknoo ainaki soitettii siel *vink* ja olisko ollu sit vuonna 2001 premin aamut*lmao**nauru*

--
ai mitä?siis hä?niiku mitä?mä en kyl nyt tajuu..

DJTidyVicious

Posts: 286

#668 • • DJTidyVicious Tidy Addict
Etanat lahdessa joskus 15 kesäsenä:)

--
Tidy Addict
I Love VC

KittyCleo

Posts: 205

#669 • • KittyCleo PiweHiwe
No 2004 alkuvuoden puolelta trafficit ja sit madvawet, molemmat treen onnarissa. Ei ehkä napannu oikee.
Mut si heinäkuus 2004 lähdin mielelläni tsekkaan mikä oli meno liQuid beachissa. Ja oi onnea, siel mä kosahdin uukkarin hiekkabiitsillä keskellä pimeintä lämmintä kesäyötä. Voiko romanttisempaa ihastumishetkeä olla. Ja ne tärkeät biisit sattui vielä soittamaan henkilö jota en oikeastaan tuntenut silloin mutta siitä tuli puol vuotta myöhemmin mun oma kulta-possu!*sydän*

--
Rouva Korpela*hymy*

aaaaaaaa

Posts: 178

#670 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras
Taisi olla Labyrinth Gatechrasher (alaikäisenä*tirsk*) joskus ysärin lopulla. Sit pitkän tauon jälkeen mieseuran inspiroimana Solstice Studio 51;ssä kesän 2005 alussa. Kivaa oli ja siitä lähtien oon viihtyny. Tosin opiskelu verottaa niin ettei kovin usein ehdi käydä...

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

Flügel

Posts: 212

#671 • • Edited Flügel Leicht begeistert
Liquid Crystal Sounds Turussa... ei kun siis Das boot goes to Varissaari elokuussa Kotkassa;0) Eli ihan vähän aika sitten. Vähän olen noviisi!! *plur*

Edit. törkeitä asiavirheitä

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

loskaa

Posts: 43

#672 • • loskaa
ekat ravit oli Housenation the legasy ihan tossa viime keväänä ja sen jälkeen on tullu käytyy vaikka missä kuten electribessä ja neo the openingissa hauskaa on aina ollu ja nyt ei oo enää paluuta entiseen raveissa on vaan niin hauskaa
crissy

Posts: 1,958

#673 • • Edited crissy
Ihan ekat tais olla 1996 onkilahden koulun liikuntasalissa.. olisko nimi ollu joku twilight .. *ding* ei voi muistaa.. soittamas tais olla ainaki Angel ja olisko ollu Ness.. en mee takuuseen.

Sillo ei tajunnu hevonpaskaakaa koko meiningistä ja sen muistan ku ihmettelelin et miks vitus kaikki tanssii dj:ihin päin*tirsk**tirsk**ding**justjoo*


sit oli taukoo joku pari kolme vuotta ja sit kunnon kemuutus alko 9.12.1999 ku just pari viikkoo aikasemmin olin täyttäny 18v Ne oli virtual factory @ vaasa, papin nenä.. Line uppii en muista
Syntse

Posts: 1,652

#674 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Taisi olla 1997 Labyrinth Lepakossa ekat kunnon bileet missä tuli oltua. Sit tulikin käytyä muutamissa sen jälkeen mut tyynty hieman sitten armeijan yms takia mutta koskaan ei ole kuollut se into käydä niissä. Kovempi konemusiikki on aina iskenyt parhaiten. Nyt on taas otettu hieman menneitä aikoja takaisin kun kumppanikin jaksaa juosta mukana.
JetZe

Posts: 221

#675 • • JetZe
2006 FINRG: barbwire apocalypse tour main event lahti. :D

tuli lähdettyä mellun yllytettyä,ei mtn hajua oikeastaan,mitä tulee vastaan,tai miten olla,mutta ei tullu sanomisia. *jiihaa*
SASHA  F

Posts: 1,722

#676 • • SASHA F

crissy, 27.11.2006 14:43:
Ihan ekat tais olla 1996 onkilahden koulun liikuntasalissa.. olisko nimi ollu joku twilight .. *ding* ei voi muistaa.. soittamas tais olla ainaki Angel ja olisko ollu Ness.. en mee takuuseen.


sitä me järkättiin vaasas*vink*

^T^

Posts: 167

#677 • • ^T^ Universal Protagonist, Visual Hypnotist
Ekat Rave-kriteerin täyttävät bileet missä kävin ja joista on kohtuu selkeä mieiliuva (eli sitä ennenkin oli jotain pienempiä biletyksiä, mutta ei ehkä varsinaisia reivejä) tais olla 90-luvun aivan alussa Jyväskylän Kesän yhteydessä järjestetyt Heliopolis - Nousevan Auringon Kaupunki bileet. Artisteja mm. Djax-Up-Beatistä. Huvittavaa on se, että ne ovat edelleen, n.15 vuotta myöhemmin suurimmat Jyväskylässä järjestetyt bileet. Niitty on toki järjestänyt kulta-aikoinaan bileitä, joissa on saattanu olla enemmän kävijöitä (en muista Heliopoliksen kävijämäärää enkä ole koko tapahtumaa enää googlettamalla löytäny), mutta jos bileiden "suuruutta" mitataan myös esim. kansainvälisten artistien määrällä, tilan koolla ja niiden saamalla media-huomiolla niin silloin Heliopolis säilynee ykkösenä.
Kivaa oli...

Ja vittu sitä flaikkua, toisin kun voisi helposti luulla on vastaan tullut tähänkään mennessä ainoastaan 1 enemmän mielenkiintoa herättävä. Tämän onnistui tekemään pieni pullo, josta on ikäänkuin purkautunut vihreää "ydinjätettä" ja jonka etiketissä lukee vain aika, ei mitään muuta. Ne ties paikan, joiden pitikin.

--
""And those who were dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

crissy

Posts: 1,958

#678 • • crissy

SASHA F, 10.12.2006 17:36:
---
crissy, 27.11.2006 14:43:
Ihan ekat tais olla 1996 onkilahden koulun liikuntasalissa.. olisko nimi ollu joku twilight .. *ding* ei voi muistaa.. soittamas tais olla ainaki Angel ja olisko ollu Ness.. en mee takuuseen.


sitä me järkättiin vaasas*vink*



Joo ni mä muistelinki et oot joskus siit sanonu;)
DJuiceD

Posts: 652

#679 • • DJuiceD Club destination promouter.

mixed~thunder, 18.3.2002 07:51:
Sellasta haluais tietää,että mitkä on ollu ihmisten ekat breivit?Mikä sai lähtemään ja mitkä fiilikset jäi?Kuhan kiinnostaa vuan*nauru*


1995...muistaakseni...ja häpening oli planet of love...paasitornilla...back in the days...milloin techno oli ihan rehellisesti RAVEa...ja meikä on vieläkin RAVER!*plur*
RMB veti mut sinne!*pihkassa*

--
club destination will chill your week, once in a month!

Stonewoman

Posts: 204

#680 • • Stonewoman
Mun ekat reivit oli viime vappuna Säteessä :) Oli kyl mahtavaa menoa! En ikinä ois uskonu et siel oli noin siistii!!
Aikasemmin oon ravannu vaan tuskassa ja hevikeikoilla *pahis* Ja nyt sit oon ollu kaikis hardimmissa bileissä mihin oon vaan päässy :)
Eipähän enää tarvii miekkosen kaa tapella musiikista niin usein *hihu*