Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,396,960 views

yawiz

Posts: 236

#7721 • • yawiz
kumpi olisit? hampaaton tiikeri vai niskavaivanen kiraffi??
Freja

Posts: 8,774

#7722 • • Freja Sihteeri

yawiz, 27.11.2006 16:01:
kumpi olisit? hampaaton tiikeri vai niskavaivanen kiraffi??



Hampaaton tiikeri, koska aina saa tekareita, mut niskavaivat on vaikeempi fiksata *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

yawiz

Posts: 236

#7723 • • yawiz

Freja, 27.11.2006 16:11:
---
yawiz, 27.11.2006 16:01:
kumpi olisit? hampaaton tiikeri vai niskavaivanen kiraffi??

---


Hampaaton tiikeri, koska aina saa tekareita, mut niskavaivat on vaikeempi fiksata *uuh*



jep veit sanat suustani.. heh tuli vaa mielee. ei kivoja tapauksia kummatka mutku tääl saa kysellä tyhmiä ni kysellään sitte
kml

Posts: 1,142

#7724 • • Edited kml Keyhole Markup Language
Miten luen bashissa tiedoston x koon, omistajan ja luontipäivän muuttujiin ?

set `ls -l x` ei ainakaan tossa muodossa onnistu..

EDIT: ainiin, ja awk:ia tai sed:iä ei saa käyttää.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Avernian

Posts: 7,451

#7726 • • Avernian Kerettiläinen

yoni-, 27.11.2006 19:02:
Mikä teknossa viehättää ?*ding*



Kolina.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Timce

Posts: 5,381

#7730 • • Timce
Laiskana miehenä en jaksa lähteä penkomaan ja Tucowsista ei löytynyt, joten kysytäänpä teiltä, mistä löytyy freeware-ohjelma, joka nauhoittaa kaiken äänen joka äänikortin kautta kulkee. ts. "what u hear"-toiminto ja mielellään suoraan ämpäreiksi.

Kiitos jo etukäteen.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Lyylikki

Posts: 2,975

#7731 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Timce, 27.11.2006 20:48:
Laiskana miehenä en jaksa lähteä penkomaan ja Tucowsista ei löytynyt, joten kysytäänpä teiltä, mistä löytyy freeware-ohjelma, joka nauhoittaa kaiken äänen joka äänikortin kautta kulkee. ts. "what u hear"-toiminto ja mielellään suoraan ämpäreiksi.

Kiitos jo etukäteen.



Koska mä olen vähän pälli ja blondi, niin en ole ihan varma, että tätäkö etsit, mutta eilen ribberiä etsiessäni tuli vastaan tämmöinen http://www.download.com/Focus-MP3-Recorder/3000-2140_4-10481736.html. Siellä valikkosivulla sanotaan, että: "Record any signal played through your sound card and split sound files."

Tuolta sivustolta ehkä saattaisi löytyä apua, jos ei tämä ole sitä mitä etsit.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#7732 • • Jussi Soro choon!

Timce, 27.11.2006 20:48:
Laiskana miehenä en jaksa lähteä penkomaan ja Tucowsista ei löytynyt, joten kysytäänpä teiltä, mistä löytyy freeware-ohjelma, joka nauhoittaa kaiken äänen joka äänikortin kautta kulkee. ts. "what u hear"-toiminto ja mielellään suoraan ämpäreiksi.

Kiitos jo etukäteen.


Audacity on tohon näppärä jos ei windowsin oma sound recorder riitä.
Wert

Posts: 3,386

#7733 • • Wert Varapalkkaliukuja

JussiS, 28.11.2006 13:41:
---
Timce, 27.11.2006 20:48:
Laiskana miehenä en jaksa lähteä penkomaan ja Tucowsista ei löytynyt, joten kysytäänpä teiltä, mistä löytyy freeware-ohjelma, joka nauhoittaa kaiken äänen joka äänikortin kautta kulkee. ts. "what u hear"-toiminto ja mielellään suoraan ämpäreiksi.

Kiitos jo etukäteen.

---

Audacity on tohon näppärä jos ei windowsin oma sound recorder riitä.



Goldwave tekee myös..
sitä tuli muutenki käytettyy ku oli pc
Lyylikki

Posts: 2,975

#7734 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Niin ja oli mulla oikein oikeeta asiaakin.

Onko niin, että naisten iän näkeminen/tietäminen menee jossain noin 25 ikävuden tienoilla? Itse kun katson eri naisten kuvia, niin voin melko suurella varmuudella aina sanoa, että ovatko yli vai alle 25 vuotiaita. Ja osun useimmiten oikeaan En kuitenkaan osaa yleensä sanoa, että kuinka paljon alle tai yli.

Tapahtuuko ihon kimmoisuudessa joku suuri muutos juuri neljännesvuosisadan kohdalla tai jotain? Vai johtuuko tämä siitä, että osaan arvioida ihmiset joko nuoremmiksi tai vanhemmiksi, kuin itse olen (kohta 25 siis).
Avatar
#7735 • • ALIEN Guest

yoni-, 27.11.2006 19:18:
Eise vaan nyöky. *ding*



todistit olevasi skenepisteissä pakkasenpuolella - ja pahasti!
Timce

Posts: 5,381

#7736 • • Timce

Lyylikki, 28.11.2006 13:40:
---
Timce, 27.11.2006 20:48:
Laiskana miehenä en jaksa lähteä penkomaan ja Tucowsista ei löytynyt, joten kysytäänpä teiltä, mistä löytyy freeware-ohjelma, joka nauhoittaa kaiken äänen joka äänikortin kautta kulkee. ts. "what u hear"-toiminto ja mielellään suoraan ämpäreiksi.

Kiitos jo etukäteen.

---


Koska mä olen vähän pälli ja blondi, niin en ole ihan varma, että tätäkö etsit, mutta eilen ribberiä etsiessäni tuli vastaan tämmöinen http://www.download.com/Focus-MP3-Recorder/3000-2140_4-10481736.html. Siellä valikkosivulla sanotaan, että: "Record any signal played through your sound card and split sound files."

Tuolta sivustolta ehkä saattaisi löytyä apua, jos ei tämä ole sitä mitä etsit.



Et ole plälli, etkä "blondi". :) Tuollasta just hain, mutta ilmaista. Tuolla ei pysty nauhoittamaan, kuin 120 sekunttia, ilman että köyhtyy 25$ *eikä*

Mutta ei hätää, löysin jo oivan ohjelman.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Timce

Posts: 5,381

#7737 • • Timce

JussiS, 28.11.2006 13:41:
---
Timce, 27.11.2006 20:48:
Laiskana miehenä en jaksa lähteä penkomaan ja Tucowsista ei löytynyt, joten kysytäänpä teiltä, mistä löytyy freeware-ohjelma, joka nauhoittaa kaiken äänen joka äänikortin kautta kulkee. ts. "what u hear"-toiminto ja mielellään suoraan ämpäreiksi.

Kiitos jo etukäteen.

---

Audacity on tohon näppärä jos ei windowsin oma sound recorder riitä.



No hitto, kumma ettei mulla näkyny sun quottaus lainkaan. Kiitti kuitenkin vinkistä.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Amma

Posts: 2,383

#7738 • • Edited Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Mitä kehossa tapahtuu silloin, kun ihminen pelästyy/säikähtää?

Ajatuksen tarkennus:
Miten ja miksi ihminen pelästyy? Mistä fyysiset oireet (pulssin kohoaminen ym.) alkavat?

--
*etsiskel*

Bio

Posts: 4,429

#7740 • • Bio The Bullies / Pinky

Amma, 28.11.2006 13:52:
Mitä kehossa tapahtuu silloin, kun ihminen pelästyy/säikähtää?



Ainakin pulssi ja adrenaliinitaso nousee.. silloin on valmis pakenemaan tai puolustautumaan. Ite ainakin huomannu jos pelästyy kunnolla ni sydän hakkaa ja sellanen tärinä olo.. sit tapahtuu samal taval ku eläimilläkin et selkäkarvat nousee pystyyn, ihmisil ehkä käsivarsis ja niskakarvat.