Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,577,965 views

Jutu

Posts: 3,054

#13523 • • Jutu Blondi
Yksinäisyys :(

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Kolera

Posts: 4,256

#13524 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
tuo TNS gallup paske joka pomppii vähän väliä ruutuun. Jos olis tienny et siitä tulee tommonen riesa ni en olis ees vastannu koko vitun galluppii =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

kinderi

Posts: 1,783

#13525 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Nää pakolliset sukukokoontumiset. Huomenna vuorossa serkun valmistujaiset, vittujee.
-"Joko sulla on mies? No miksei? Jäät kohta yksin kokonaan, onhan sullakin jo tota ikää..Et sitten ole exääs ajatellu takasin ottaa?"
-"Jokos sä alat valmistua? Jaa ettet edes opiskele..Kyllähän sun jo pitäis".
-"Ai eikö sun lapset vielä tee sitä tai tätä? Kyllä meillä on kaikki osannu jo tossa iässä, ootas kun mä annan vinkkejä millä säkin onnistut".

Jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Kolera

Posts: 4,256

#13526 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to Mikä ärsyttää?:

kinderi, 4.6.2010 23:32:
Nää pakolliset sukukokoontumiset. Huomenna vuorossa serkun valmistujaiset, vittujee.
-"Joko sulla on mies? No miksei? Jäät kohta yksin kokonaan, onhan sullakin jo tota ikää..Et sitten ole exääs ajatellu takasin ottaa?"
-"Jokos sä alat valmistua? Jaa ettet edes opiskele..Kyllähän sun jo pitäis".
-"Ai eikö sun lapset vielä tee sitä tai tätä? Kyllä meillä on kaikki osannu jo tossa iässä, ootas kun mä annan vinkkejä millä säkin onnistut".

Jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.


HÄHÄ! no onneks mä voin vaan vastata et työttömänä, ei koulutusta, ei lapsia, ei velkaa, oliko muuta?

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

hemuz

Posts: 2,178

#13527 • • hemuz kätevä emäntä
Känniset tuntuu olevan kiirelistan hännillä, jos heille soittaa apua. Tossa töistä kotiin tullessa melkeen törmäsin juovuksissa olevaan mieheen, joka oli kaatunu pyörällä. Ei ollu käyny kuinkaan ja "taksikin" oli jo soitettu. Eipä sitä mikään pidätelly vaan se jatko matkaansa. Ei menny ku 100 metriä ja se kaatu ja löi päänsä *piis*.
Mimir

Posts: 1,366

#13528 • • Mimir Rouva Yninä
Meidän lähiposti (kaupan yhteydessä toimiva) muuttaa ensi viikolla. Pari tilaamaani pakettia oli tullu tässä viikolla ja tänään lähdin lappujen kanssa niitä hakemaan vanhasta toimipisteestä, jonka oli ilmoitettu olevan auki ensi viikon keskiviikkoon saakka (uusi aukeaa torstaina). Ovella oli kuitenkin lappu "kauppa lopetettu", eikä postiinkaan siis pääse asioimaan. Mistähän mä nyt ne mun paketit haen? Saapumisilmoituksissa hakupaikaksi tosiaan on ilmoitettu se vanha posti.

Ei oo onneks iso vaiva odotella ens torstaihin, että uus posti aukeaa, kunhan ne paketit sitte vaan on sieltä noudettavissa (täytynee vielä soittaa ja tiedustella). Harmittaa vaan, kun toisella paketilla alkais olla vähän kiire ja toista olin muuten vaan odottanut kuin kuuta nousevaa.

--
[Wings are growing on her.]

Jil

Posts: 682

#13529 • • Jil

Replying to Mikä ärsyttää?:

Mimir, 5.6.2010 15:00:
Meidän lähiposti (kaupan yhteydessä toimiva) muuttaa ensi viikolla. Pari tilaamaani pakettia oli tullu tässä viikolla ja tänään lähdin lappujen kanssa niitä hakemaan vanhasta toimipisteestä, jonka oli ilmoitettu olevan auki ensi viikon keskiviikkoon saakka (uusi aukeaa torstaina). Ovella oli kuitenkin lappu "kauppa lopetettu", eikä postiinkaan siis pääse asioimaan. Mistähän mä nyt ne mun paketit haen? Saapumisilmoituksissa hakupaikaksi tosiaan on ilmoitettu se vanha posti.

Ei oo onneks iso vaiva odotella ens torstaihin, että uus posti aukeaa, kunhan ne paketit sitte vaan on sieltä noudettavissa (täytynee vielä soittaa ja tiedustella). Harmittaa vaan, kun toisella paketilla alkais olla vähän kiire ja toista olin muuten vaan odottanut kuin kuuta nousevaa.


Käy postin sivuilta lähetyksen seurannasta kattoo et missä sun pakettis luuhaa.. Jos ei auta ni soita aspalveluun ja anna se sun tiekkarin numero sinne. Luulis löytyvän. *joo*
Mimir

Posts: 1,366

#13530 • • Mimir Rouva Yninä

Replying to Mikä ärsyttää?:

Jil, 5.6.2010 15:05:
---
Mimir, 5.6.2010 15:00:
Meidän lähiposti (kaupan yhteydessä toimiva) muuttaa ensi viikolla. Pari tilaamaani pakettia oli tullu tässä viikolla ja tänään lähdin lappujen kanssa niitä hakemaan vanhasta toimipisteestä, jonka oli ilmoitettu olevan auki ensi viikon keskiviikkoon saakka (uusi aukeaa torstaina). Ovella oli kuitenkin lappu "kauppa lopetettu", eikä postiinkaan siis pääse asioimaan. Mistähän mä nyt ne mun paketit haen? Saapumisilmoituksissa hakupaikaksi tosiaan on ilmoitettu se vanha posti.

Ei oo onneks iso vaiva odotella ens torstaihin, että uus posti aukeaa, kunhan ne paketit sitte vaan on sieltä noudettavissa (täytynee vielä soittaa ja tiedustella). Harmittaa vaan, kun toisella paketilla alkais olla vähän kiire ja toista olin muuten vaan odottanut kuin kuuta nousevaa.

---

Käy postin sivuilta lähetyksen seurannasta kattoo et missä sun pakettis luuhaa.. Jos ei auta ni soita aspalveluun ja anna se sun tiekkarin numero sinne. Luulis löytyvän. *joo*



Kiitos vinkeistä :) Täytyy soittaa maanantaina ja kysellä, ainakin toisen paketin kohdalla paketin seurannassa lukee, että se sijaitsee siellä vanhassa postissa, joka tosiaan näyttäisi olevan jo kiinni.

--
[Wings are growing on her.]

inneah

Posts: 704

#13531 • • inneah ...Trust no one...
Kävin isossa omenassa kattomassa leffaa ja jätin auton parkkihalliin.
Nooooh, kun tultiin leffasta oli kappakeskus suljettu. Kelattiin et pakkohan parkkihalliin on jotenki päästä, no mentiin hissille, hissi rikki!
Rappusista pääsi vain katutasolle, eli parkkihalliin ei päässyt kuin vain tällä ainoalla hissillä mikä oli mäsänä. *dissaa*

"FINNKINON ASIAKKAAT! Kauppakeskuksesta pääsee ma - la parkkihalliin klo 21.45 saakka ja parkkihallista pois klo 22.00 saakka. Lauantaina asiakkaat ohjataan ns. maisemahissillä P1:seen ja Markettasolle."

Ihan kiva, ois ollu tässä illalla vielä vähän töitä mihin oisin kaaraa tarvinnu, mut ei sitte. *eiei*

--
nahkalakanat

Freja

Posts: 8,775

#13532 • • Freja Sihteeri

Replying to Mikä ärsyttää?:

kinderi, 4.6.2010 23:32:
Nää pakolliset sukukokoontumiset. Huomenna vuorossa serkun valmistujaiset, vittujee.
-"Joko sulla on mies? No miksei? Jäät kohta yksin kokonaan, onhan sullakin jo tota ikää..Et sitten ole exääs ajatellu takasin ottaa?"
-"Jokos sä alat valmistua? Jaa ettet edes opiskele..Kyllähän sun jo pitäis".
-"Ai eikö sun lapset vielä tee sitä tai tätä? Kyllä meillä on kaikki osannu jo tossa iässä, ootas kun mä annan vinkkejä millä säkin onnistut".

Jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.



Ihanaa <3
Mulle tänään rupes ventovieras kyseleen systerin lapsen juhlissa, että joko mulla on vakituinen poikaystävä. Jotain siinä yritin muka naureskella että "ehhehheeii mulla sellasia", jonka jälkeen tää irma rupes mulle selittään et "voi kuule, ei sun kannattais olla noin kranttu. Kyllä mäkin sillon kolmekymppisenä noin uhoilin mutta nyt 15 vuotta myöhemmin mä toivon etten ois ollu niin vaativa ja oisin vaan etsinyt ja etsinyt sitä miestä, nyt vähän myöhästä huomata että oi kun olis kivaa kun olis lapsenlapsia"...

Se, että mä en halua rupee selostaan ventovieraalle ihmiselle mun ihmissuhdekuvioista, poiki tilanteen et mua sanottiin krantuks ja kaiken lisäks tunsin itteni vanhaks. Löylyä heitti lisää systerin lapsi, joka totes että on halunnu serkkuja jo jotain 10 vuotta mut mä en oo saanu sille niitä aikaseks.

Joo tollaset vois antaa vaa mennä toisesta korvasta ulos mut.. Jotenkin ne vaan sai mut ärsyyntymään.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Takyon

Posts: 2,945

#13533 • • Takyon Möwkö
Taloyhtiön parkkipaikalla on jo pari-kolme vuotta seissyt romuauto varaamassa yhtä vieraspaikkaa. Auton omistaa viroilainen häiskä joka on jo silloin pari vuotta sitten muuttanu muualle, mutta sen virolaisia kavereita asuu edelleen samassa kämpässä. Tyypille on aina välillä ilmoiteltu että tulisko se siirtämään autonsa helvettiin täältä mutta mitään ei ole tapahtunut.

Viime kuussa päätettiin hallituksen kesken että nyt se auto saa lähteä ja ilmoitettiin omistajalle että sillä on kuun loppuun asti aikaa siirtää auto pois tai muuten se hinataan pois. Mitään ei edelleenkään tapahtunu ja eilen (tai toissapäivänä, ei voi muistaa) sitten isolla porukalla työnnettiin auto kadun varteen jotta se lähtisi siitä omistajan laskuun. Taloyhtiön pihasta sen olisi myös voinut hinauttaa mutta silloin lasku tulisi taloyhtiölle.

Työnnettiin siis auto kadulle ja naapuri teki ilmoituksen hylätystä autosta mut voi v*ttu kun se hoiti asian niin että Vantaan pysäköinninvalvonnassa tiedetään että me ollaan työnnetty se auto siihen kadulle jolloin se lasku nyt kuitenki tulee taloyhtiölle. Lasku lähtee perästä joko tuon asunnon omistajalle tai sit auton omistajalle, mut en oikein usko että sitä saadaan koskaan perittyä. *grr*

Ja sit myös toinen vanha asukas aiheuttaa vitutusta. Yksinhuoltajamuija joka päätti jättää kaiken roinan kellarikomerostaan isoon kasaan keskelle kellarin yleistä tilaa. Ja mun käsittääkseni tää muija on vielä ala-asteen opettaja. Tosi hyvää esikuvaa osaakin näyttää jälkikasvulleen jotka on just ala-asteikäisiä. TTU!

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

alphamagic

Posts: 3,628

#13534 • • alphamagic
maailman ärsyttävä-äänisin ja uteliain tyttö meillä kesätöissä.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Avatar
#13535 • • Sunshine^82 Guest
taloudellinen tilanne *dissaa*
pululu

Posts: 1,102

#13536 • • pululu .jemmutti.

Replying to Mikä ärsyttää?:

Sunshine^82, 10.6.2010 09:23:
taloudellinen tilanne *dissaa*



Joo ei oo kehumista täälläkään. Freelancerina toimiminen on aika... stressaavaa välillä. Mut nyt on kesä, let's nautitaan :D

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Avatar
#13537 • • Sunshine^82 Guest

Replying to Mikä ärsyttää?:

pululu, 10.6.2010 09:28:
---
Sunshine^82, 10.6.2010 09:23:
taloudellinen tilanne *dissaa*

---


Joo ei oo kehumista täälläkään. Freelancerina toimiminen on aika... stressaavaa välillä. Mut nyt on kesä, let's nautitaan :D



Jeps ei ole helppoo. Hesassakin olis niin superweekendi tiedossa bileiden osalta, et oksat pois. Mutta kun ei oo varaa, niin ei ole ja pitää säästää tonne juhannukseen asti massia.

Mut joo nyt on kesä, niin pitää nauttia niistä elämän pienistä ja isommista iloista mitä saa ilman rahaakin. *hihu* *pihkassa*
J Raninen

Posts: 950

#13538 • • J Raninen
Palveluntarjoajien "neuvot" linjan pätkimisessä: koettakaa toisella modeemilla.

No vittu tottakaihan mulla täällä on hyllyt väärällään erilaisia modeemeja ihan vaan sitä varten, jos teitä sattuu huvittamaan alkaa testauttaa linjoja...
Kolera

Posts: 4,256

#13539 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to Mikä ärsyttää?:

J Raninen, 10.6.2010 17:47:
Palveluntarjoajien "neuvot" linjan pätkimisessä: koettakaa toisella modeemilla.

No vittu tottakaihan mulla täällä on hyllyt väärällään erilaisia modeemeja ihan vaan sitä varten, jos teitä sattuu huvittamaan alkaa testauttaa linjoja...


itseasiassa oon semisti ymmärtänyt ettei haluta lähettää asiakkaalle jätkää tarkistaa linjoja joka sitten toteaakin että vika oli asiakkaan päässä ja korjaamisen meni aikaa nönnönnöö ja lasku olisi +100e kiitoos.
Mut voin sanoo et mua itseäni kyllä vitutti tämä asia hippasen kun vanhempieni soneran kiinteistöliittymä(taloyhtiössä yhteinen jaettu letku liittymän käyttäjien välillä) muuttui ADSL:ksi koska se soneran mielestä oli kannattamaton. Ensiksi tuli ilmoitus et "moi me lopetetaan tää palvelu ja vaihetaan teille tää ADSL. Jos et vastaa tähän kirjeesee ni tää on kirjallinen hyväksyminen asialle" ja sitten päästiin vaihtamaan liittymää. Noniin ei tullu soneralta kohinansuodatinta lankapuhelimeen joka kusi ensimmäiset adsl:n toimimiset. No kun ekan puhelun(jossa soneran päästä linjat toimi) jälkeen saatiin et nonii nyt on puhelin pois päältä ja kokeiltu eri pistokkeista tätä modeemia ja ei toimi niin todettiin et kyllä täältä päästä vielä toimii.
No joo hain oman koneeni himasta porukoille ja kokeilin modeemia ja asetuksia ja ei toimi netti...en muista soitinko jo taas asiakaspalveluun vai en...no kuitenkin sain lopulta selville että alakerran sedällä oli samainen kiinteistöliittymä ja muutos on ihan okei ja netti toimii. Minua neuvottiin kokeilemaan toisella modeemilla jonka hain alakerran sedältä ja ei vittu toimi netti. Soittoa että "Noniin nyt on teidän lähettämä modeemi jolla alakerrassa netti toimii ja kone jossa normaalisti täysin netti toimii ja asetukset on kohillaa jadajada" tarkistakaas linjat
Kesti joitakin päiviä ja tuli ilmotus et nonii nyt toimii netti...joo nettihän vittu toimi mut se toimi 1/10 nopeudella tilatusta! Tämän johdosta kävin sit tän saatanan saman rumban et oma kone uudestaa porukoille, alakerrasta toimiva modeemi kiinni ja ei mikään muutu. Soitto aspaan ja sanoo et nyt on nää kaikki kokeiltu taas ja ei vittu toimi vittu se on teiän päässä vieläki.
No parin päivän päästä sit vihdoinki alko toimii 2M letku oikein.

ja tosiaan tossa ekassa ku ei ees koko interweb toiminu ni kysyin sit aspalta et mikäs siinä oli ettei se aikasemmin toiminu ni se sano jotain et DSLAM:is oli laitettu väärät asetukset. No onneks tekivät sen korjauksenki viel päin vittua =P


mut se mitä itse piti sanoa et mikä alunperin ärsyttää niin on se että huomaa iän myötä kuin kielelliset taidot alkaa jo rapautua...onhan ne ollu aina vähän huonot mut nyt tähän ikää tulles alkaa tuntuu jo vammaselta ku ei aina osaa ees puhuu ollenkaa mitä tarkottaa =P

ps. vittu pitää varmaa vähän oikolukee tota ja jäsentää tota vähän vaivattomammin luettavaan muotoon.

pps. omasta löysyydestäni johtuen en reklamoinut koko tuosta paskasta

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Kolera

Posts: 4,256

#13540 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
http://theync.com/media.php?name=15953-animal-brutality kuvan sankarit ei ärsytä vaan tekis mieli lirauttaaa niille vähän sitä 9mm buranaa takaraivoo ni ei nakretaistte enempäää

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä