Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,596,063 views

Kit^

Posts: 798

#8862 • • Kit^ ihme höpöttäjä
Mä en saa unta..!!!! kiukuttaa nii paljon.. ois pakko nukkua ku on huomen taas hullun pitkä päivä.. *igor*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

KiimanenKurre

Posts: 791

#8863 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
unettomuus

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

Nee-Chee

Posts: 244

#8864 • • Nee-Chee
Pikakahvi! *poks*

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

Trixie

Posts: 1,342

#8865 • • Trixie
Joku meijän firman siivouspalveluiden suunnittelija on sitä mieltä et mä olen VAIKEA NIMINEN *grr* Sekin vaan sen takia et se sattu laittamaan sähköpostin väärälle ihmiselle jolla sattuu olee sama sukunimi kun siivouspalveluiden jollain päälliköl... Minä oo vittu yhtään sen vaikea niminen kun kukaan muukaan, PRKL

--
face your fears and live your dreams

Bellezaaa

Posts: 573

#8866 • • Bellezaaa Afrodite*
kauhee flunssa huh*nuha**sars*...mistähän tää tuli...
kauheen kauhee olo...
Avatar
#8867 • • Annakins Guest
lentokoneessa alkanut lihaskramppi pohkeessa.
Mark

Posts: 7,311

#8868 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Kytät tekemässä puhallusratsiaa aamulla dösäreitin varrella *dissaa* Onpa vitun fiksua blokkaa bussien reitti jollain saatanan KESKIVIIKKOAAMUN puhallusratsialla, seurauksena saatanalliset jonot ja 10min ruuhkassa seisomista, hohhoi voisko verorahoja paremmin enää käyttää..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

RiD

Posts: 2,817

#8869 • • RiD Nukemi
Nää äärimmäisen stressaavat ukkosenjälkeiset työpäivät. Koko päivän tehny tappavalla tahdilla korjauksia ja muutoksia mut silti en o saanu aikaseks ees yhtä toimivaa korjattua puhelinlinjaa. *igor*

--
*super* *possu*

hemuz

Posts: 2,178

#8870 • • hemuz kätevä emäntä
10h osa-aikaset työpaikat ja työvoimavuokrausfirmat. Haluan oikeita töitä.
oooo

Posts: 1,249

#8871 • • Edited oooo
Kaikki. Vituttaa oikein kunnolla.
UnityF

Posts: 15,721

#8872 • • UnityF joo just se
VITUN POSTI!!!!!!!!!!!!!!!! *super**dissaa*
Tai ennemminkin meijän alueen postijakaja joka saa ainakin huomautuksen (toivottavasti potkut) nyt kun soitin sinne ja valitin oikeen kunnolla.
Viime viikolla mä sain kiikuttaa naapurille sen posteja kun ne oli tullu mun luukusta sisään. Tällä viikolla sekä ma että ti sain taas naapurini postit mut en omia. Tänään tuli kylä posti mut yksi lehti ja yksi tärkeä kirje jäi uupuu ja kun laskeskelin niitten olisi pitänny olla jo täällä. Eli mun posti on menny jonnekkin ihan muualle ja en tiedä saanko sitä enää takaisin. Sen takia mun raha-asiat meni vituiksi ½ kuukaudella ja sain sitäkin enemmän mielipahaa. *uuh*
Koitin jopa saada postimiestä tänään kiinni huhuilemalla sen perään mut se lähti kipittää karkuun, no nyt sit saa palautteen esimiehensä kautta ja postitäti pyyteli anteeksi puhelimen toisessa päässä mut eipä se paljoo lohduta tässä vaiheessa. *uuh*
Kolera

Posts: 4,256

#8873 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
tää vitun 512/128 mistä joudun kärsimään pahimmassa tapauksessa yli viikon. Vittu miten voi tökkii kaikki niiiiiiin saatanasti. tahtoo jo sen 2M/728:n *nyyh*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Mellu-

Posts: 4,006

#8874 • • Mellu-
nukuin sitte 14h yöunet *igor*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

josbe

Posts: 1,982

#8875 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Viime hetken perumiset jollain tekosyyllä. Tällä kertaa kyse oli työasiasta, mutta pätee myös yksityiselämään. Ymmärrän kyllä, jos on joku oikea syy, mutta tällaset "Luulin ensin haluavani, mutta en nyt sitten uskallakaan, joten keksin tekosyyn olla tulematta, vaikka kaikki muut ovat asian hyväksi tehneet ihan HELVETISTI hommia, pistää v*tuttaan pahasti.
Umbala

Posts: 769

#8876 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
*grr* Olinpas sitten aamulla hakemassa lisää aikaa korttiin (kun ei millään taas ole ehtinyt ajaa 2 vaihetta). Missään ei siis missään toimi työntekijät yhtä hitaasti, ja lopulta kun yksi henkilö ollaan saatu palveltua ei mennäkkään enään vuoronumeroiden mukaan, vaan poliisi on ottanut käyttöönsä uuden ajanvaraus palvelun joka menee numeroaikojen ohi. Että närästi istua laitoksella reilu tunti sitten että edellä oli 1 numero ennen omaa vuoroa.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Avatar
#8877 • • Taika Guest

Bellezaaa, 5.9.2007 08:25:
kauhee flunssa huh*nuha**sars*...mistähän tää tuli...
kauheen kauhee olo...


kuten myös*nuha*
aamulla oli vielä ihan ok olo mutta työpäivän mittaan olo on sen kuin pahentunut ja kuumettakin näyttäisi olevan. eikä pääse edes kotiin ennen puolta kahdeksaa*uuh*
martina

Posts: 1,875

#8878 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
oho, vaihteeks taas *ituttaa asiat. *igor*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#8879 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Voi vitun duuni! Kiitoksena vitullisesta hommasta, saan kommentin "sietäisit saada tukistuksen!"..

Vitun vittu..Kuka noi kaikki saatanan erot on etsinyt, tehnyt ja laskenut..?? *grr* Jos sinne nyt yksi laskuvirhe on tullut, mitä en ollut edes ehtinyt tarkistaa..Niin siitäkö mä ansaitsen tukistuksen? *dissaa* Jep, tuli naula arkkuun, jouluun mennessä irtisanon itseni, vaikkei olis uutta duunia!

Haistakaa nyt jo!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

MiMoSa

Posts: 1,664

#8880 • • MiMoSa
Tällä hetkellä ihan kaikki!*igor* Eka kiellettiin töissä nettiradiot ja -tv:t ja siihen päälle yks ylivittumainen työkaveri niin päivä on pilalla.*nyyh*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*