Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,561,014 views

Fyrisch

Posts: 4,525

#7001 • • Fyrisch
kek

mut tytöt jotka käyttää skenelutkabuutsei *sars*
sopii kyl joillekki naisille

mut yhellekkää tytölle
fuckmeboots-58202.jpg
lostgone

Posts: 2,493

#7003 • • Edited lostgone
Mä antaisin katkeraa palautetta tosta opettajasta, mutta en löydä nettilomaketta. Scheisse!!*dissaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Kit^

Posts: 798

#7004 • • Kit^ ihme höpöttäjä

Elmiira, 18.3.2007 05:31:
Tällä hetkellä ihan kaikki *grr*



Second that. Kaikki on vaa ihan sieltä itestään.. Mikää taaskaa huvita ja pitäs koululla istua taas seuraavat x tuntia tehden "tärkeitä ja hyödyllisiä" asioita. Ei vaa nappaa.. Tulis jo kesä.

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Jone

Posts: 8,258

#7005 • • Jone Archibald Haddock
Onks pakko lähteä tappelemaan ja ottamaan paskaa niskaansa jos ei haluu? :(((((
pirpeli

Posts: 5,533

#7006 • • pirpeli

Jone, 19.3.2007 14:32:
Onks pakko lähteä tappelemaan ja ottamaan paskaa niskaansa jos ei haluu? :(((((



Munkin mielestä toi on ihan hanurista :((((( Tsemppiä!(olettaen, että puhutaan samasta asiasta)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Timce

Posts: 5,381

#7007 • • Timce
Pakko kans avautua Hesarin jakajasta. Kaveri tulee hissillä 7. kerrokseen ja lähtee jakamaan lehteä portaita pitkin, tilaten hissin jokaiseen kerrokseen!? Siis mitvit?! Ja kun toi meidän hissi pitää tarpeeksi meteliä pysähtyessään, mutta kiitos tämän jakajan mielettömyyden, tekee sen peräti 7 kertaa.
Ei oo järkeä.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7008 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Huoh. Sain viikonloppuna menemään ehkä kolminkertasen määrän rahan menemään, kuin mitä piti *toktok*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

hemuz

Posts: 2,178

#7009 • • hemuz kätevä emäntä

Timce, 19.3.2007 14:40:
Pakko kans avautua Hesarin jakajasta. Kaveri tulee hissillä 7. kerrokseen ja lähtee jakamaan lehteä portaita pitkin, tilaten hissin jokaiseen kerrokseen!? Siis mitvit?! Ja kun toi meidän hissi pitää tarpeeksi meteliä pysähtyessään, mutta kiitos tämän jakajan mielettömyyden, tekee sen peräti 7 kertaa.
Ei oo järkeä.



Mä laittaisin hesarille palautetta tosta. Jos ei rappuja jaksa alas tulla, ni johan on laiska jakaja *piis*
Jutu

Posts: 3,054

#7010 • • Jutu Blondi
Plah. Löysin hyvän kämpän suhteellisen hyvällä vuokrahinnalla ja sitten siinä on vuokra-aika vaan kesäkuun alusta elokuun loppuun *grr**senkin*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

alphamagic

Posts: 3,628

#7011 • • alphamagic
Huoltoyhtiö kävi männä viikolla korjaamassa meidän kylppärin valon, sen kiinnittimet oli vitullaan. Töistä palatessa tänään kotona odotti lasku, reippa 100 euroo!!!!!!
Menny laskun mukaan 1,5 tuntii kiinnikkeiden korjaamiseen ja uuteen lamppuun, joka sit maksokin vaan 30 senttii.
Ihan just lähtee säpo ko. yhtiöön... *dissaa*
Ois ihan korrektia ilmottaa et heidän palvelunsa on hivenen hinnakkaita. *poks*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Jone

Posts: 8,258

#7013 • • Jone Archibald Haddock

pirpeli, 19.3.2007 14:35:
Munkin mielestä toi on ihan hanurista :((((( Tsemppiä!(olettaen, että puhutaan samasta asiasta)



Kiitsat - siitäpä juuri. Ihan okei se meni. Paremminkin kuin aavistelin; shittiä ei oikeastaan tullut niskaan eikä tarvinnut tapella.
Miinapiina

Posts: 3,494

#7015 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
oon hävittänyt mun huulirasvan!!! en voi olla ilman sitä... *huoh*

--
pinkki on pop!!!

Timce

Posts: 5,381

#7016 • • Timce

hemuz-, 19.3.2007 17:07:
---
Timce, 19.3.2007 14:40:
Pakko kans avautua Hesarin jakajasta. Kaveri tulee hissillä 7. kerrokseen ja lähtee jakamaan lehteä portaita pitkin, tilaten hissin jokaiseen kerrokseen!? Siis mitvit?! Ja kun toi meidän hissi pitää tarpeeksi meteliä pysähtyessään, mutta kiitos tämän jakajan mielettömyyden, tekee sen peräti 7 kertaa.
Ei oo järkeä.

---


Mä laittaisin hesarille palautetta tosta. Jos ei rappuja jaksa alas tulla, ni johan on laiska jakaja *piis*



Niin, siis kyllä se portaita pitkin menee alas, mutta joka kerroksessa painaa hissin nappia. Syytä käytökseen en tiedä.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Sssan*

Posts: 651

#7017 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Toi inhottava loska-märkä-keli..yyyih..Sit vielä sataa vähän vettä ja kengät&sukat on ihan läpimärät...Tuu jo kunnon kevät *grr*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Alyna

Posts: 194

#7018 • • Alyna
Kipeenä viidettä päivää.. eikä mitään toivoa astuu ovesta ulos *uuh* *nuha*
anniharha

Posts: 1,937

#7019 • • anniharha
Aamulla iski joku hervoton mahakipu ja jäin sit kotiin, taas. *justjoo*

--
and though my words could save the world they never come out right

KooKie

Posts: 4,338

#7020 • • KooKie aka. Petress Pan
Oikeastaan tää ärsytys jäi eilisaamuun, mutta mua vituttaa noi kielten yo-kokeiden monivalintakohdat. Vittuako siinä mitään kielitaitoa testataan, jos mä osaan sanatarkasti kääntää koko lauseen sujuvaksi suomeksi ja neljästä vaihtoehdosta kaksi on ihan yhtä oikein ja yhtä väärin. Mukavaahan se on, kun "elämän tärkeimmissä kokeissa" joko menestytään tai mokataan arvaamalla.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!