SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,685,347 views

siveys

Posts: 2,492

#19701 • • siveys lovely

Replying to SINKKULUUKKU:


Kieltämättä, ehkä pariutuminen olis helpompaa kun selkeyttäis kriteerejä hieman *ding*
---
Toki, mutta selkeyttäminen ei kai sentään tarkoita ihan kenen tahansa pystymetsästä ottamista sentään =P



En tiedä mitä naza tässä ihan oikeasti haki takaa, mutta itselle tulee ainakin mieleen se, että jos olis vähän vähemmän sillain "omg sillä on kauniit silmät!! ja se on selkeesti kiinnostunu musta!! lähtisköhän se kahville?" niin vois ehkä keskittää vähän enemmän aikaansa ja energiaansa rakentamaan ihmissuhteita vakaammalla pohjalla sellaisten ihmisen kanssa, joilla olis kokonaisuutena oikeasti jopa potentiaalia olla itselle tulevia elämänkumppaneita.

just my guess :)
mariq

Posts: 2,154

#19702 • • mariq

Replying to SINKKULUUKKU:

Ihan mielenkiinnosta on pakko tälläinenkin kuriositeetti sanoa, että ->
Aada joka tuntuu olevan hyvinkin "erilainen" nuori tällä foorumilla monienkin mielestä on kuitenkin tapoinensa se jolla se parisuhde löytyy ja on.
Ja moni muu joka Aadan tapoja ajatellen nostaa karvansa pystyyn ei kuitenkaan tunnu suhdetta "saavan/löytävän/pysyvän"

Onhan siinä jotain kuriositeettia kun sen asian näin asettelee..
Ihan tuli vain yks kaks näin mieleen tälläinenkin.



Korjaa jos olen väärässä, mut toi kuulosti vähän siltä että otaksut kaikkien (tai ainakin useimpien) tänne kirjoittelevien tavoitteissa olevan se parisuhteen saaminen/löytyminen/pysyminen.

Its.as. tähän luukkuun kirjoittelee aika monesti useatkin sellaiset tyypit jotka on parisuhteessa, ihan siitä yksinkertaisesta syystä et tääl on parhaat sekoilut *vink* Ja lopuistakaan tuskin ainakaan kaikki kadehtii aadan pariutumisonnea, tavoitteita tahi metodeja.. (itse ainakaan en. Ei mitään henkilökohtaista aada; just not my cup of tea)

Mutta onhan se toki hienoa, että aadan seukkausonni kukoistaa *hymy* (huolimatta möykyistä tiessä)

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Cloud

Posts: 2,162

#19703 • • Edited Cloud Game Freak

Replying to SINKKULUUKKU:





En tiedä mitä naza tässä ihan oikeasti haki takaa, mutta itselle tulee ainakin mieleen se, että jos olis vähän vähemmän sillain "omg sillä on kauniit silmät!! ja se on selkeesti kiinnostunu musta!! lähtisköhän se kahville?" niin vois ehkä keskittää vähän enemmän aikaansa ja energiaansa rakentamaan ihmissuhteita vakaammalla pohjalla sellaisten ihmisen kanssa, joilla olis kokonaisuutena oikeasti jopa potentiaalia olla itselle tulevia elämänkumppaneita.

just my guess :)



Onhan se täysin mahdollista ja ei ollenkaan huono ajatus joka tulee sulle mieleen. Toisaalta eikai se nyt niin vaarallista ollut ollut tuo minunkaan "heittoni" kun ajattelee tuota naza:n vastausta.
Pahoitteluni jos se häiritsi, sillä jotenkin tästä responssista sellaista haistan ehkä perättömästikin. Että tätä asiaa olisi pitänyt syvällisemminkin lähteä miettimähän.

Just my guess =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Cloud

Posts: 2,162

#19704 • • Edited Cloud Game Freak

Replying to SINKKULUUKKU:




Korjaa jos olen väärässä, mut toi kuulosti vähän siltä että otaksut kaikkien (tai ainakin useimpien) tänne kirjoittelevien tavoitteissa olevan se parisuhteen saaminen/löytyminen/pysyminen.

Its.as. tähän luukkuun kirjoittelee aika monesti useatkin sellaiset tyypit jotka on parisuhteessa, ihan siitä yksinkertaisesta syystä et tääl on parhaat sekoilut *vink* Ja lopuistakaan tuskin ainakaan kaikki kadehtii aadan pariutumisonnea, tavoitteita tahi metodeja.. (itse ainakaan en. Ei mitään henkilökohtaista aada; just not my cup of tea)

Mutta onhan se toki hienoa, että aadan seukkausonni kukoistaa *hymy* (huolimatta möykyistä tiessä)



Ymmärrän kyllä, että tuosta sellaisen ajatusmallin saattaa saada. Joskin se ajatus vain tuli päähän ihan kuriositeettina joten voidaan sanoa, että kyllä olet väärässä oikeastaan joka suhteessa. Ja usko pois ei tässä ole oltu kadehtimassa Aadan pariutumista itsekään vaikka vähän voisin otaksua sinun näin itsestäni ajatelleen. Korjaa toki jos olen väärässä?
Tosin kuriositeettina se oli silti mielenkiintoinen ajatusmalli ja hämmästelen sinun kovinkin negatiivista ja puolustelevaa kannanottoasi. Eikös sitä pitänyt olla avoin eri ajatuksille ja mahdollisuuksille?

Mitä tulee tuohon toiseen pointtiin, niin tulisiko se uutisena jos kertoisin, että kyllähän minäkin saattaisin jopa tietää sen. Korjaa toki jos olen väärässä, mut toi kuulosti vähän siltä, että mua ei ole ajateltukaan mahdollisesti kuuluvaksi tuohon ryhmään tai olemaan täällä esim. juurikin noista syistä jotka itsekin sanoit.

Mutta tuosta sun viestistä tulikin uus korkealentoinen ajatus ja siitä retorinen kysymys. Meinaatkos, että sitten jonkun muun pariutumisonni, tavoitteet, tahi metodit olis jonkun toisen cup of tea tällä foorumilla jotenkin erityisesti? Kun kerran Aada ei ole sun cup of tea niin onko täällä sitten joku muu joka on? Mua jopa alko kiinnostamaan, että kukas se voisi olla ja miltä lähtökohdilta.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

nazarie

Posts: 176

#19705 • • Edited nazarie saapasjalkakissa

Replying to SINKKULUUKKU:


---




En tiedä mitä naza tässä ihan oikeasti haki takaa, mutta itselle tulee ainakin mieleen se, että jos olis vähän vähemmän sillain "omg sillä on kauniit silmät!! ja se on selkeesti kiinnostunu musta!! lähtisköhän se kahville?" niin vois ehkä keskittää vähän enemmän aikaansa ja energiaansa rakentamaan ihmissuhteita vakaammalla pohjalla sellaisten ihmisen kanssa, joilla olis kokonaisuutena oikeasti jopa potentiaalia olla itselle tulevia elämänkumppaneita.

just my guess :)
---


Onhan se täysin mahdollista ja ei ollenkaan huono ajatus joka tulee sulle mieleen. Toisaalta eikai se nyt niin vaarallista ollut ollut tuo minunkaan "heittoni" kun ajattelee tuota naza:n vastausta.
Pahoitteluni jos se häiritsi, sillä jotenkin tästä responssista sellaista haistan ehkä perättömästikin. Että tätä asiaa olisi pitänyt syvällisemminkin lähteä miettimähän.

Just my guess =P




Ööp. Miulla on ärsyttävä tapa olla häiriintymättä oikein yhtään mistään ;) Mutta tosiaan, ajoin takaa sitä että löytäminen on helpompaa kun tietää mitä etsii. Erilaisten kokemusten johdosta ylilaajentunut näkökanta asioihin voi olla joissain asioissa vain haitaksi :D Mutta loppupeleissä olen mielummin omalla tavallani asioita kokeva ja ihmisiin tutustuva kuin jollain muulla tavalla. Itseeni nähden olen aina oikeinpäin ;)

--
The truth may be out there, but lies are inside your head

Amuck

Posts: 2,396

#19706 • • Amuck dub-i-dub

Replying to SINKKULUUKKU:


Mutta tuosta sun viestistä tulikin uus korkealentoinen ajatus ja siitä retorinen kysymys. Meinaatkos, että sitten jonkun muun pariutumisonni, tavoitteet, tahi metodit olis jonkun toisen cup of tea tällä foorumilla jotenkin erityisesti? Kun kerran Aada ei ole sun cup of tea niin onko täällä sitten joku muu joka on? Mua jopa alko kiinnostamaan, että kukas se voisi olla ja miltä lähtökohdilta.



Ihana kysymys, en malta odottaa vastausta. ^_^

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

aada

Posts: 736

#19707 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:


---

Kieltämättä, ehkä pariutuminen olis helpompaa kun selkeyttäis kriteerejä hieman *ding*
---
Toki, mutta selkeyttäminen ei kai sentään tarkoita ihan kenen tahansa pystymetsästä ottamista sentään =P
---


En tiedä mitä naza tässä ihan oikeasti haki takaa, mutta itselle tulee ainakin mieleen se, että jos olis vähän vähemmän sillain "omg sillä on kauniit silmät!! ja se on selkeesti kiinnostunu musta!! lähtisköhän se kahville?" niin vois ehkä keskittää vähän enemmän aikaansa ja energiaansa rakentamaan ihmissuhteita vakaammalla pohjalla sellaisten ihmisen kanssa, joilla olis kokonaisuutena oikeasti jopa potentiaalia olla itselle tulevia elämänkumppaneita.

just my guess :)



Juuri näin. Itse olen ainakin juuri tällä tavalla aika rationaalinen valitessani kumppania. Eri asia sitten jos hakee vaan esim. seksiseuraa, silloin voi mennä vaan sen perässä, että vau onpa hyvännäköinen tai vaikutusvaltainen tai mitä tahansa... :-)
aada

Posts: 736

#19708 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

Ihan mielenkiinnosta on pakko tälläinenkin kuriositeetti sanoa, että ->
Aada joka tuntuu olevan hyvinkin "erilainen" nuori tällä foorumilla monienkin mielestä on kuitenkin tapoinensa se jolla se parisuhde löytyy ja on.
Ja moni muu joka Aadan tapoja ajatellen nostaa karvansa pystyyn ei kuitenkaan tunnu suhdetta "saavan/löytävän/pysyvän"

Onhan siinä jotain kuriositeettia kun sen asian näin asettelee..
Ihan tuli vain yks kaks näin mieleen tälläinenkin.



Pakko vielä sanoa tähän liittyen, että mulla on sellainen tietty rytmi, missä teen asiat ja tapa, jolla käyttädyn kun haluan seurustella.

Kiinnostaa kysellä, että onko muilla tällaista? Miten toimitte, jos olette kiiinnostuineita seurustelemaan jonkun kanssa?

Mulla tää on ainakin toiminut tosi hyvin.
Juhgu

Posts: 7,921

#19709 • • Juhgu Virnistelijä

Replying to SINKKULUUKKU:


---
Meinaatkos, että sitten jonkun muun pariutumisonni, tavoitteet, tahi metodit olis jonkun toisen cup of tea tällä foorumilla jotenkin erityisesti? Kun kerran Aada ei ole sun cup of tea niin onko täällä sitten joku muu joka on? Mua jopa alko kiinnostamaan, että kukas se voisi olla ja miltä lähtökohdilta.

-- Cloud
---

Ihana kysymys, en malta odottaa vastausta. ^_^



Itsekin koin tämän kysymyksen varsin kiinnostavana. *pepsodent*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

siveys

Posts: 2,492

#19710 • • siveys lovely

Replying to SINKKULUUKKU:


Pakko vielä sanoa tähän liittyen, että mulla on sellainen tietty rytmi, missä teen asiat ja tapa, jolla käyttädyn kun haluan seurustella.



Montako kertaa sä sitten olet käynyt tän prosessin läpi, että tällainen rytmi on päässyt syntymään?

Miettiessäni kysymystäsi "Miten toimitte, jos olette kiiinnostuineita seurustelemaan jonkun kanssa?" tajusin, että en voi kyllä väittää yli kymmeneen vuoteen ajatelleeni vastaan tulevia ihmisiä potentiaalisina seurustelu- tai elämänkumppaneina. Elämässä jo valmiiksi muista syistä olleet ihmiset ovat kyllä välillä päässeet lipumaan jotakuinkin seurustelusuhdetta vastaavaan asemaan mun elämässäni, mutta se ei ole missään vaiheessa tapahtunut mitenkään tarkoitushakuisesti.

Olen myös yllättäen muuttunut tässä vuosien varrella sen verran, että noita yli kymmenen vuotta sitten elettyjä aikoja on ihan turha miettiä, joten täytyy van yksinkertaisesti todeta, että jos mä jostain syystä haluaisin tänään alkaa seurustelusuhteen kaltaiseen suhteeseen ja löytäisin sellaisen ihmisen, jonka kanssa haluaisin tämän unelmani potentiaalisesti täyttää niin ei mulla kyllä todellakaan siihen mitään rytmiä tai kaavaa olisi.

Jollain tasolla tällainen prosessiajattelu kyllä kuitenkin kiehtoo pientä järjestelmäarkkitehtiä sisälläni. Tällä hetkellä prosessini potentiaalisten seurustelukumppanien ilmaantumiseen reagoimisesta seuraa pääosin seuraavaa kaavaa:

1. Hylkää lähestymisyritys.

Teoriassa uskon kuitenkin siihen, että jonkinlainen seurustelusuhteen kaltainen ihmissuhde voisi sopia elämääni kunhan se täyttäisi tietyn määrän kriteereitä. Epäilen kyllä suuresti, että nämä kriteerit olisivat tässä elämäntilanteessa siinä määrin tiukat, että todennäköisyys niiden täyttävien yksilöiden löytymiselle olisi harvinaisen alhainen - mutta ei siitä varmaan haittaakaan olisi että niitä vähän hahmottelisi ja lisäisi kaavaan seuraavan kompleksisuusasteen:

1. Arvioi nopeasti täyttääkö lähestyvä ihminen vähintään 90% asetetuista kriteereistä.
2. Mikäli täyttää, ala sitten miettimään miten haluat asiaa lähestyä. Mikäli ei, hylkää lähestymisyritys.

Jos kaavan suorittaminen olisi nopeata niin tämä avaisi mahdollisuuden myös sille, että lähtisi systemaattisesti lisäämään syötteiden määrää esimerkiksi deittipalveluiden kautta.

Mulla on kuitenkin edelleen se Tamperelaisen tytön metsästämiseen tarkoitettu deitti-ilmoituskin pitkälti draftivaiheessa, joten tuskin tämänkään kokeilun etenemisen suhteen kannattaa alkaa hengitystänsä pidättelemään ;)

Tokihan voisin myös esimerkiksi yrittää outsourcata näiden kriteerien laadintaa.. Eli ne kaksi ihmistä, jotka jaksoivat lukea tämänkin kilometriviesti loppuun saakka säälistä minua kohtaan voisivat olla ihania ja listata muutamia ehdotuksia kriteereiksi, joita potentiaalisen tulevaisuuden kumppanini tulisi täyttää! Kiitos! Rakastan teitä! <3 :D
Cloud

Posts: 2,162

#19711 • • Cloud Game Freak

Replying to SINKKULUUKKU:




Tokihan voisin myös esimerkiksi yrittää outsourcata näiden kriteerien laadintaa.. Eli ne kaksi ihmistä, jotka jaksoivat lukea tämänkin kilometriviesti loppuun saakka säälistä minua kohtaan voisivat olla ihania ja listata muutamia ehdotuksia kriteereiksi, joita potentiaalisen tulevaisuuden kumppanini tulisi täyttää! Kiitos! Rakastan teitä! <3 :D



Challenge accepted! :)
Tosin ei tuota nyt tarvinnut säälistä lukea. Nyt vain miettimään pää puhki mitä ne voisi olla hehehe.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

SkeZ

Posts: 98

#19712 • • Edited SkeZ Teknoshamaani
Mielenkiintoista kun etsitään kaavoja potentiaalisten kumppanien etsintään. Voisin ottaa osaa tähän, mutta koen luonnollisen tapahtumien kulun niin paljon tärkeämmäksi, että siinä antaa kivasti rakkaudelle mahdollisuuden yllättää kun haravointi ei tapahdu niin systemaattisanalyyttisesti. Toisaalta jos "koodaa" itselleen tehoharavoinnin alitajuntaiseksi automaatioksi, niin silloin huomio kiinnittyy itsestään näihin kriteereihin ja oma toimintamalli aktivoituu tehokkaammin. Perusankkurointi-tyyppistä meininkiä.

Muutamia kriteerillisiä ajatuksia, jotka itselläni ovat usein läsnä:
- ihminen
- nainen
- luonnollinen yhteys
- jonkin asteinen mielenkiinto hyvinvointiin


Tästä päästiinkin asiaan, josta mulla oli tarkoitus tulla tänne kirjoittamaan ja purkamaan päässä pyöriviä ajatuksiani sanoiksi ja lauseenkaltaisiksi ryhmittelyiksi:

Pikkuihastumisia tulee lähes viikottain, mutta viikko vai kaksi sitten tapahtui jotain todella odottamatonta. Tapasin randomilla em. 'kriteerit' täyttävän ihmisen, jonka kanssa juttu luistaa hämmentävän, todella hämmentävän luonnollisen, itsestään, miettimättä, analysoimatta tai rakentelematta.
Olen siis kohtuullisen (erittäin) isolla latauksella ihastunut erääseen toodella mukavaan naiseen, juttu luistaa niin kasvotusten kuin viesteissäkin, kemiaa selkesti ilmassa molemmin puolin. On vain yksi dilemma; hän on naimisissa :D

Niin mukava kuin olisikin antaa mennä tunteella eteenpäin sepitellen vaikka millaisia kuviteltuja oikeutuksia toiminnalleen, haluan kaikesta tästä valtaisasta euforisesta tunteesta huolimatta (edes yrittää) pitää järjen yläpäässä koska en koe toisten suhteisiin sekaantumista lainkaan hyvänä asiana. Todella mielenkiintoinen tilanne, jossa olen kertonut ajatuksistani, kokemuksistani ja periaatteistani hyvinkin avoimesti koska se tuntuu luonnolliselta. Todella hyvän ystävyyden alku :)

Voin sanoa, että tättärää; koko kehossa on niin vahva tunne, et tämmöinen on niitä harvoja kertoja tähän astisessa elämässäni. Tästä tunteesta ja sen voimakkuudesta olen todella onnellinen, sillä en uskonut, että voisin tälläistä tunnetta kokea - üllatyyyyys! :D

Aika näyttää mitä tapahtuu, olen iloinen joka tapauksessa ^___^
Yksi mikä on varma niin on se, että tästä on generoitunut kehoon sellainen 'energialataus' että positiivisuus on noussut ihan uusiin lukemiin ja maailma on kirkas syksynkin keskellä. Tällä latauksella on hyvä mennä elämässä eteenpäin <3
Takyon

Posts: 2,945

#19713 • • Takyon Möwkö

Replying to SINKKULUUKKU:


---

Sinkkuilu on kivaa kunhan hali- ja seksikumppaneita on. Ei välttämättä tarvitse olla kuin yksi jonka kanssa homma toimii, mutta kunhan niitä on :)
---


Aika jännä, mun mielestäni sinkkuilu on kivaa silloin kun on ystäviä joiden kanssa puuhata kaikkea arkipäiväistä, keskustella diippejä, peilata kokemuksiaan ja ajatuksiaan jne jne.

Niin me ollaan erilaisia. :)



Eihän noi nyt liittyny mitenkään siihen että onko sinkku vai pari- tai jossain muussa suhteessa. Kyllä minäkin tykkään ystävistä joiden kanssa voi puuhata kaikkea kivaa, mutta ihan yhtälailla mä tykkäisin niistä sillonki jos mä joskus päätyisin seurustelemaan.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Amuck

Posts: 2,396

#19714 • • Amuck dub-i-dub

Replying to SINKKULUUKKU:


---

---

Sinkkuilu on kivaa kunhan hali- ja seksikumppaneita on. Ei välttämättä tarvitse olla kuin yksi jonka kanssa homma toimii, mutta kunhan niitä on :)
---

Aika jännä, mun mielestäni sinkkuilu on kivaa silloin kun on ystäviä joiden kanssa puuhata kaikkea arkipäiväistä, keskustella diippejä, peilata kokemuksiaan ja ajatuksiaan jne jne.

Niin me ollaan erilaisia. :)
---

Eihän noi nyt liittyny mitenkään siihen että onko sinkku vai pari- tai jossain muussa suhteessa. Kyllä minäkin tykkään ystävistä joiden kanssa voi puuhata kaikkea kivaa, mutta ihan yhtälailla mä tykkäisin niistä sillonki jos mä joskus päätyisin seurustelemaan.



Hmm, mites mä muotoilisin tän toisin...

Sun mielestäsi siis sinkkuilu on kivaa, kunhan on hali- ja seksikumppaneita.
Mun mielestäni sinkkuilu on kivaa, kunhan on keskustelu- ja kasvukumppaneita.

Joo, ei sun sanomasi tarkoita ettetkö arvostaisi kavereita, mä en vaan pidä hali- ja seksiseuraa sillai tärkeenä.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

tommib

Posts: 3,204

#19715 • • tommib
Sinkkuilun paras ja ainoa hyvä puoli minulle on vapauden tunne ja oma vapaus. Ei tarvitse elää toisen ehdoilla, eikä kukaan pääse määräämään pukeutumistani tmv. Toisaalta taas olen aina törmännyt vääränlaisiin ihmisiin, joka on johtanut aikasen sairaisiin suhteisiin. Noista oppineena tajusin voivani elää ihan vaikka itseäni varten.

En nyt sanois sinkkuilun olevan hauskempaa, jos on seksi/halikumppaneita. Kumpaakaan ei ole näkynyt, en tosin pidä irtosuhteista, mutta silti sinkkuna on hauskempaa kuin huonossa suhteessa. Kumpikin noista asioista ovat todella pieniä osia elämää. Eniten sinkkuna huomaan kaipaavani läheisyyttä, henkistä yhteyttä toiseen ja ihan vaan toisen kanssa arjen jakamista.
siveys

Posts: 2,492

#19716 • • siveys lovely

Replying to SINKKULUUKKU:


Joo, ei sun sanomasi tarkoita ettetkö arvostaisi kavereita, mä en vaan pidä hali- ja seksiseuraa sillai tärkeenä.


Ihanaa, että päästiin taas tähän keskusteluun, joka ei koskaan jaa mielipiteitä ^___^

Oon tässä kyllä paljon enempi 2la:n kanssa samaa mieltä.

Mulle hali- ja seksiseura on mulle lähinnä sellaista pientä sokeria muuten herkullisen elämän pinnalla. Ja oon itse jopa sitä mieltä, että sitä voi helposti olla liikaakin.
Juhgu

Posts: 7,921

#19717 • • Juhgu Virnistelijä

Replying to SINKKULUUKKU:


---
Sun mielestäsi siis sinkkuilu on kivaa, kunhan on hali- ja seksikumppaneita.
Mun mielestäni sinkkuilu on kivaa, kunhan on keskustelu- ja kasvukumppaneita.



Joo ja mun mielestä sinkkuilu on kivaa kunhan pääsee rinteeseen ja pelaamaan tietokonepelejä. Mitä sitte. Läheisyys ja seksi on niitä asioita joiden saamisen helppouteen tai vaikeuteen yleensä vaikuttaa se onko suhteessa vai ei, ja siks ne nyt oli puheena sinkkuuden yhteydessä. Noi muut jutut voi saavuttaa ihan yhtä lailla suhteessa tai ilman.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Takyon

Posts: 2,945

#19718 • • Takyon Möwkö

Replying to SINKKULUUKKU:


---

---
Sun mielestäsi siis sinkkuilu on kivaa, kunhan on hali- ja seksikumppaneita.
Mun mielestäni sinkkuilu on kivaa, kunhan on keskustelu- ja kasvukumppaneita.
---


Joo ja mun mielestä sinkkuilu on kivaa kunhan pääsee rinteeseen ja pelaamaan tietokonepelejä. Mitä sitte. Läheisyys ja seksi on niitä asioita joiden saamisen helppouteen tai vaikeuteen yleensä vaikuttaa se onko suhteessa vai ei, ja siks ne nyt oli puheena sinkkuuden yhteydessä. Noi muut jutut voi saavuttaa ihan yhtä lailla suhteessa tai ilman.



Tää oli niinku just se mitä mä oikeestaan hain.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Amuck

Posts: 2,396

#19719 • • Amuck dub-i-dub

Replying to SINKKULUUKKU:


---

---
Sun mielestäsi siis sinkkuilu on kivaa, kunhan on hali- ja seksikumppaneita.
Mun mielestäni sinkkuilu on kivaa, kunhan on keskustelu- ja kasvukumppaneita.
---
Joo ja mun mielestä sinkkuilu on kivaa kunhan pääsee rinteeseen ja pelaamaan tietokonepelejä. Mitä sitte. Läheisyys ja seksi on niitä asioita joiden saamisen helppouteen tai vaikeuteen yleensä vaikuttaa se onko suhteessa vai ei, ja siks ne nyt oli puheena sinkkuuden yhteydessä. Noi muut jutut voi saavuttaa ihan yhtä lailla suhteessa tai ilman.



Rinteeseen pääsy ja tietokonepelien pelaaminen eivät kuitenkaan ole sellaisia ihmisssuhdeasioita, jotka tässä on nyt kyseessä.

Mielestäni siis keskustelu- ja kasvukumppanuus on tärkein parisuhteen osatekijä. Jos sitä saa muualtakin, parisuhteen tarpeellisuus (mun silmissäni) suorastaan romahtaa. Parisuhteen tarpeellisuuteen ei hirveästi vaikuta se, saanko halailua ja seksiä muualta vai en.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Kievari

Posts: 88

#19720 • • Kievari

Replying to SINKKULUUKKU:

Sinkkuilun paras ja ainoa hyvä puoli minulle on vapauden tunne ja oma vapaus. Ei tarvitse elää toisen ehdoilla, eikä kukaan pääse määräämään pukeutumistani tmv. Toisaalta taas olen aina törmännyt vääränlaisiin ihmisiin, joka on johtanut aikasen sairaisiin suhteisiin. Noista oppineena tajusin voivani elää ihan vaikka itseäni varten.

En nyt sanois sinkkuilun olevan hauskempaa, jos on seksi/halikumppaneita. Kumpaakaan ei ole näkynyt, en tosin pidä irtosuhteista, mutta silti sinkkuna on hauskempaa kuin huonossa suhteessa. Kumpikin noista asioista ovat todella pieniä osia elämää. Eniten sinkkuna huomaan kaipaavani läheisyyttä, henkistä yhteyttä toiseen ja ihan vaan toisen kanssa arjen jakamista.



Aikamoinen match tuli tässä. Tosin suhteeni eivät ole olleet sairaita, mutta tajusin saman asian lopulta, jos en löydä sopivaa kumppania, en ala rakentaa suhdetta toimimattomalle perustalle vaan odottelen kiltisti sitä ihmistä, joka ne kriteerit täyttää ja sillävälin nautin itsestäni ja vapaudestani.

Vaikka joskus seurustelu onkin pain in the ass, on minullakin kova kaipaus voidakseni kokkailla yhdessä ja jakaa ilot ja surut. Eniten ikävöin tunnetta, kun saa vapaapäivänä herätä ihanan ihmisen vierestä, halata ja jatkaa vielä vähän unia. *nukkuu*