SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,702,471 views

Avatar
#17441 • • opmdevil Guest
Onko täysin epänormaalia jos tuntee täysin vastustamatonta halua heittää romanttisia privaviestejä tytölle joka postailee sinkkuluukkuun? Tunnen omituista kuumostusta, olenko sairas, onko tämä malariaa vai sitä sikainfluensaa? Matka kuumetta ehkä?
siveys

Posts: 2,492

#17442 • • siveys lovely

opmdevil, 10.6.2009 00:37:
Tunnen omituista kuumostusta, olenko sairas, onko tämä malariaa vai sitä sikainfluensaa? Matka kuumetta ehkä?


En tiedä, mutta jos löydät tähän parannuksen niin kerro ihmeessä mulle myös.. Lyylikki on nimittäin ihan oikeasti tullut jo kerran mun uneenikin! :/
m1kk3

Posts: 5,560

#17443 • • m1kk3 no-life

opmdevil, 10.6.2009 00:37:
Onko täysin epänormaalia jos tuntee täysin vastustamatonta halua heittää romanttisia privaviestejä tytölle joka postailee sinkkuluukkuun? Tunnen omituista kuumostusta, olenko sairas, onko tämä malariaa vai sitä sikainfluensaa? Matka kuumetta ehkä?


http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=41772

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

infinitehuman

Posts: 65

#17444 • • infinitehuman Behavioral genetics!

siveys, 10.6.2009 00:27:
---
infinitehuman, 9.6.2009 23:44:
Kait niilläkin hormoonitoiminnot pelittää? Ja sormella saa ihmeitä aikaan *vink*

---

... aaand there goes the guy looking for intellect in women! :D

hahahah :D mä tiesin, että tästä tulee vielä helvetin hauskaa, mutta eipä tarvinnu ees ite puuttua soppaan ennen ku sai jo käytännössä kieriä lattialla nauraen :D

edit: nauratti niin paljon et tein typoja :D



Siveyttä en etsi... ;D Lähinnä semmosta tervettä maanläheistä ateististä / tasa-arvoa kannattavaa järkeä ja rentoutta (ei jeesustelijaa tai semmosta henkilöä joka elää pumpulissa). Ite oon mustan huumorin miehiä, jos olisin homo niin tietäisin muutaman ihmisen =D mutten ole niin sitten etsin naista(sia).

Esim. viime treffeillä neiti kertoi ettei lue kirjoja (ei jaksa) ja häntä ei kiinnosta ikävät maailman asiat koska niistä tulee negatiivinen olo. Jolloin reaktiomaisesti tuli syvä huokaus ja halu lähteä kotiin... tuli semmoinen olo ettei tässä olla samalla taajuudella ei mitenkään.

Joo myönnän on ne naiset erilaisia kuin miehet... ihan tieteellisestikkin.
isokeksi

Posts: 260

#17445 • • isokeksi iskekosi
Hähähä. Parasta on ehkä kun pääsee kiusaamaan kaveria, jota panettaa aivan saatanasti. Ja mähän en aio asiaa auttaa, mutta kerron kyllä, mikä itellä on fiilis ja MIKÄ ON KIVAA. HAHAHA! Kärsi, sanoin. *nauru*
Avatar
#17446 • • Muussika Guest

infinitehuman, 10.6.2009 01:16:

Siveyttä en etsi... ;D Lähinnä semmosta tervettä maanläheistä ateististä / tasa-arvoa kannattavaa järkeä ja rentoutta (ei jeesustelijaa tai semmosta henkilöä joka elää pumpulissa).

Esim. viime treffeillä neiti kertoi ettei lue kirjoja (ei jaksa)...

...tuli semmoinen olo ettei tässä olla samalla taajuudella ei mitenkään.



Pakko kysäistä, miten määrittelisit älykkyyden ja viisauden eron?

Itse arvostan enemmän jälkimmäistä, koska moni todella älykäs ihminen voi olla todella pässi esim. maalaisjärjen ja ns. elämänviisauden suhteen. Esimerkiksi akateeminen älykkyys on asia, jota tässä maailmassa tarvitaan etenkin tietyissä ammateissa, mutta itse olen ainakin kohdannut akateemisesti todella älykkäitä ihmisiä, joilla puolestaan on todella suppea maailmankatsomus ja tietynlaista kypsymättömyyttä mm. asenteissa toisia ihmisiä ja erilaisuutta kohtaan.

Quottasin lisäksi tuon kirjajutun, koska itse kuulun niihin ihmisiin, joilla on aina koulu mennyt kiitettävästi, stipendejä tuli joka vuosi ala-asteen ekalta lukion vikaan luokkaan, eikä senkään jälkeen koulumenestyksen kanssa ole ollut mitään onkelmia. Moni luulee, että olen näin ollen kova lukemaan, mutta päin vastoin, olen aina ollut huono pysymään aloillani ja avaamaan kirjaa. Mä olen juuri niitä, jotka ei yleensä jaksa lukea kirjoja, koska olen enemmän auditiivinen ja kinesteettinen oppija. Myös elämäntyylini, including my job, on sellainen, että olen aika paljon menossa ja liikkumassa koko ajan (tässä tosin minun pitäisi skarpata ja osata välillä oikeasti pysähtyä).

Onko anti-lukutoukat mielestäsi automaattisesti astetta vajaampia älykkyydeltään / viisaudeltaan kuin sellaiset, jotka lukevat paljon? Mä itse koen, että elämässä on paljon asioita, joita ei voi oppia kirjoja lukemalla vaan uskaltamalla elää. Kirjojen lukeminen on toki monelle rakas ja hieno harrastus, mutta en lähtisi ihan vielä sen perusteella arvottamaan ketään tai plussaamaan / miinustamaan pisteitä. :)

(Tosin, ehkä tuo treffikumppanisi anti-lukutoukkamaisuus liitettynä siihen, ettei häntä kiinnostanut maailmanmeno teki kokonaisuudesta luotaantyöntävän, mutta tulipahan taas väännettyä tikusta asiaa, as always! <3)
Amuck

Posts: 2,396

#17447 • • Amuck dub-i-dub

infinitehuman, 10.6.2009 01:16:
Esim. viime treffeillä neiti kertoi ettei lue kirjoja (ei jaksa) ja häntä ei kiinnosta ikävät maailman asiat koska niistä tulee negatiivinen olo. Jolloin reaktiomaisesti tuli syvä huokaus ja halu lähteä kotiin... tuli semmoinen olo ettei tässä olla samalla taajuudella ei mitenkään.


Ja tuohon Vampyn tekstiin kolikon toinen puoli: mä en muuta tekisikään kuin istuisin nenä kiinni kirjassa jos mahdollista, ja ihan varmasti murehdin joskus liikaakin maailman isoja ja pieniä suruja, mutta eivät nämä ominaisuudet musta varmastikaan tee keskivertoa älykkäämpää ihmistä (naista), jos edes keskivertoa. :D

Parempia esimerkkejä!

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Syder

Posts: 2,255

#17448 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

opmdevil, 10.6.2009 00:37:
onko tämä malariaa vai sitä sikainfluensaa? Matka kuumetta ehkä?


Ei, oot vaa puuttees.

--
Divida et impera.

J Raninen

Posts: 950

#17449 • • J Raninen

isokeksi, 10.6.2009 02:03:
Hähähä. Parasta on ehkä kun pääsee kiusaamaan kaveria, jota panettaa aivan saatanasti. Ja mähän en aio asiaa auttaa, mutta kerron kyllä, mikä itellä on fiilis ja MIKÄ ON KIVAA. HAHAHA! Kärsi, sanoin. *nauru*


Törkeää touhua.
Freja

Posts: 8,774

#17450 • • Freja Sihteeri

isokeksi, 10.6.2009 02:03:
Hähähä. Parasta on ehkä kun pääsee kiusaamaan kaveria, jota panettaa aivan saatanasti. Ja mähän en aio asiaa auttaa, mutta kerron kyllä, mikä itellä on fiilis ja MIKÄ ON KIVAA. HAHAHA! Kärsi, sanoin. *nauru*



Kuitenki oot siitä kiinnostunut kun täällä siitä sanoit. Toivot et se ois enemmä ku kaveri.

*vink*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ezzy

Posts: 8,060

#17452 • • ezzy Droid-pappa

Freja, 10.6.2009 08:56:
---
isokeksi, 10.6.2009 02:03:
Hähähä. Parasta on ehkä kun pääsee kiusaamaan kaveria, jota panettaa aivan saatanasti. Ja mähän en aio asiaa auttaa, mutta kerron kyllä, mikä itellä on fiilis ja MIKÄ ON KIVAA. HAHAHA! Kärsi, sanoin. *nauru*

---


Kuitenki oot siitä kiinnostunut kun täällä siitä sanoit. Toivot et se ois enemmä ku kaveri.

*vink*



totta, toi kyllä kostautuu. Toivottavasti isokeksi raportoi miten :D
Lyylikki

Posts: 2,975

#17453 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

infinitehuman, 9.6.2009 23:03:
Ei tarvita mensaa tähän... mutta siis olen törmännyt esim. hyvännäköseen naiseen joka kertoo onnessaan ID:stä ennenkuin joutu tylyttämään, myös sellaiseen joka ei tiedä edes kuka Darwin on (voi lol minkä kurssinalennuksen tuo nainen koki silmissäni). Ymmärtää myös sen että olemme superorganismi, ja ymmärtää ettei elämä jatku kuoleman jälkeen (ei ole edes agnostikko). Yliopisto mimmien ongelma vaan tuppaa usein olemaan perinpohjainen arvokonservatiivisuus, which is another turn off tai sitten uskovat filosfian sanaleikkeineen ratkaisevan salaisuuksia... joo ei ja ei lue pseudotieteitä saati sitten paasaa niistä. Kiitos... eli voi olla tällä kaavalla sexytime vähän vähissä =D Sexytime tosin onnistuu vaikka kenenkanssa.... mutta ehkä mielummin runkkaan himassa kun katon urpoa vierellä.



Tuli vaan mieleeni, että annatko sä itsestäsi sellaisen kuvan, että fiksut naiset voisi susta kiinnostuu?

Fiksut naiset on yleensä jollakin tasolla feministejä, jos sä tylytät yhtä naista, niin sä tylytät silloin koko naissukukuntaa. Ehkä susta huokuu ulospäin sellainen ennakkoasenne, että kukaan ei voi täyttää sun kriteerejä, joten fiksut naiset jättää taistelematta tuulimyllyjä vastaan. Mitä sä tarjoat sille fiksulle naiselle? Oman älykkyytesi? Jonka sä tuot esiin miten?

Knoppailu jollakin nippelitiedolla ei varmaankaan saa kovin montaa naista syttymään, mutta sillä saa pisteet nousemaan mun silmissä, jos osaa esim. jossakin sopivassa tilanteessa osoittaa oman älykkyytensä tai tietonsa. Kertomalla vaikkapa jotakin kohteen historiasta ja taustoista.

siveys, 10.6.2009 00:49:
---
opmdevil, 10.6.2009 00:37:
Tunnen omituista kuumostusta, olenko sairas, onko tämä malariaa vai sitä sikainfluensaa? Matka kuumetta ehkä?

---

En tiedä, mutta jos löydät tähän parannuksen niin kerro ihmeessä mulle myös.. Lyylikki on nimittäin ihan oikeasti tullut jo kerran mun uneenikin! :/



Mutta sehän ei ole ollenkaan huonompi asia. Eihän *vink*
Avatar
#17454 • • Muussika Guest

2la, 10.6.2009 08:18:

Ja tuohon Vampyn tekstiin kolikon toinen puoli: mä en muuta tekisikään kuin istuisin nenä kiinni kirjassa jos mahdollista, ja ihan varmasti murehdin joskus liikaakin maailman isoja ja pieniä suruja, mutta eivät nämä ominaisuudet musta varmastikaan tee keskivertoa älykkäämpää ihmistä (naista), jos edes keskivertoa. :D

Parempia esimerkkejä!



Niin noh, mutta älykkyyttähän on niin monenlaista. Esim. matemaattista älykkyyttä, sosiaalista älykkyyttä, tunneälykkyyttä... Ihan varmasti sulla ja mulla on edes jonkinmoista älykkyyttä, vaikka toinen lukee paljon ja toinen ei. :P

Hyvä kysymys olisikin, että millaista älykkyyttä infinitehuman naisesta etsii?
Freja

Posts: 8,774

#17455 • • Freja Sihteeri
Mul o aina vähä ollu karkeesti sellanen ajatusmaailma, että viisaaksi tullaan (kirjoja lukemalla), älykkääksi synnytään (jos synnytään).

Ei mul muuta. halusin vaa jakaa tämän asian kanssanne :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lyylikki

Posts: 2,975

#17456 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Tulipahan vaan mieleeni tämä Kolmannen naisen biisi *nauru*

Missä viisaaksi tullaan?
säv. Pesola san. Hanhiniemi

Kulje ristiin rastiin maa
opi diesel tekniikkaa
kulje ristiin rastiin maa
matkailu avartaa
huomenta suomi poikasi on voimissaan
vetää poretablettia aamun vapinaan

Kerro missä viisaaksi tullaan
missä oppii rakastamaan
ei tällä tiellä ainakaan
kerro missä viisaaksi tullaan
missä opin rakastamaan
tiedän sen missä en ainakaan


Viime yönä näin sen taas
vanhan keikkaraakin haamun
se istui matkalaukullaan
kaivoi piipun taskustaan
puhui mulle hyvästä se vaahtos pahasta
soitti suutaan taiteesta ja lauloi rahasta

Että kerro missä viisaaksi tullaan
missä oppii rakastamaan
ei tällä tiellä ainakaan
kerro missä viisaaksi tullaan
missä opin rakastamaan
tiedän sen missä en ainakaan
Mar6

Posts: 2,178

#17457 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

isokeksi, 10.6.2009 02:03:
Hähähä. Parasta on ehkä kun pääsee kiusaamaan kaveria, jota panettaa aivan saatanasti. Ja mähän en aio asiaa auttaa, mutta kerron kyllä, mikä itellä on fiilis ja MIKÄ ON KIVAA. HAHAHA! Kärsi, sanoin. *nauru*


facepalm_4.jpg

--
-Where there is house there is a home-

siveys

Posts: 2,492

#17458 • • siveys lovely

siveys, 10.6.2009 00:49:En tiedä, mutta jos löydät tähän parannuksen niin kerro ihmeessä mulle myös.. Lyylikki on nimittäin ihan oikeasti tullut jo kerran mun uneenikin! :/

Lyylikki, 10.6.2009 10:54:
Mutta sehän ei ole ollenkaan huonompi asia. Eihän *vink*


Niin.. Onhan se kieltämättä ihan hyvä kerran vuodessa ne lakanatkin vaihtaa..

Kunhan ei tule tavaksi!
Syder

Posts: 2,255

#17459 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

siveys, 10.6.2009 16:31:
---
siveys, 10.6.2009 00:49:En tiedä, mutta jos löydät tähän parannuksen niin kerro ihmeessä mulle myös.. Lyylikki on nimittäin ihan oikeasti tullut jo kerran mun uneenikin! :/

Lyylikki, 10.6.2009 10:54:
Mutta sehän ei ole ollenkaan huonompi asia. Eihän *vink*

---

Niin.. Onhan se kieltämättä ihan hyvä kerran vuodessa ne lakanatkin vaihtaa..

Kunhan ei tule tavaksi!


Vaihtaa lakanoita vai tulla kerran vuodessa?

--
Divida et impera.

Freja

Posts: 8,774

#17460 • • Freja Sihteeri

mini_mi, 10.6.2009 17:56:
Toistaiseksi kuulosti siltä, että yleissivistystä. =D



Vuorokaudessa on 24 tuntia ja vuodessa on 52 viikkoa (joskus jopa 53). *iloinen*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been