SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,789,926 views

sadesola

Posts: 409

#13662 • • sadesola Kettu mikä kettu

Menteroller, 28.8.2007 21:40:
Yks suhde kerrallaan kiitos... "moniavioisuus" on mun mielestä verrattavissa prostituoituna olemiseen. En mä ainakaan siitä makkaran piilotus leikistä niin paljon kiksejä saa et ees jaksais *sars*



Voi Jeesus sentään.

Miten ihmeessä sinä oikein
moniavioisuuden käsitteen
määrittelet?

Sana "-avioisuus" voidaan liittää
avioliittoon/vakavanlaatuiseen
sitoumukseen, joka voi kohdistua
joko yhteen tai useampaan ihmiseen.

Polyamoria (suhde useampaan)
saati sitten polygamia (moniavioisuus)
ei tarkoita sitä, että
nai miten sattuu: eihän sitä semmoista
hullukaan pidemmän päälle jaksa.

Tunnen ihanan avioparin,
joka on yli kymmenen vuotta
elänyt polyamorisessa suhteessa:
vaimolla on tyttöystävä ja miehellä
poikaystävä, eikä se ole keneltäkään
pois.

Suhde toimii koska molemmat ovat
tasapainoisia, toisiaan rakastavia ja
kypsiä ihmisiä.

--
KABOOM!

Karski

Posts: 6,049

#13663 • • Karski Pomon kätyri

Menteroller, 28.8.2007 21:55:
---
Karski, 28.8.2007 21:49:
---
Menteroller, 28.8.2007 21:47:
hyvä pointti, kun en yleensä ajattele asioita $ kuvat silmissä... mut täs tapaukses se ois varmaan niinku ilman massii, tiedäthän?

---


... Eli kaikki seksi on prostituutioo *nauru*

---


No voi se olla sitäkin, mut aattelin lähinnä asiaa omasta näkökulmastani, eikös prostioitu harrasta seksiä monen kumppanin kanssa useasti päivässä, siltä musta ainakin tuntus. *nyyh*



Eli sä olet prostituoitu? *ding*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

nuance

Posts: 1,963

#13664 • • nuance cov ops, combat, sunrise
mistä täältä pääsee pois?
s4ga

Posts: 325

#13667 • • s4ga

nuance, 29.8.2007 12:51:
mistä täältä pääsee pois?



Me voidaan ottaa sut tyttöystäväni kanssa. Se on tosi söpö ja rakastettava. Pidetään susta hyvää huolta. Pus.

--
Miau. ^__^

nuance

Posts: 1,963

#13668 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Nana400, 29.8.2007 13:21:
Me voidaan ottaa sut tyttöystäväni kanssa. Se on tosi söpö ja rakastettava. Pidetään susta hyvää huolta. Pus.



miau. *sydän*
Lyylikki

Posts: 2,975

#13670 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

aapee, 24.8.2007 16:19:
En pihtaa vaan ne on ne naiset jotka valittaa että ku on paikat hellänä.. ..kuukausitasolla mennään kun edelleen sinkkuna..



aapee, 29.8.2007 12:03:
Juu ei kiinnosta, mutta ku vaimoke on niin fanaattinen niin joutuu vissiin sivusilmällä kattomaan.. ..tai sitten vaihtaa vaimoketta. *nauru*



Mitäs täällä tapahtuu *aplodit* Nopeeta toimintaa.

Klubbaristalkkaaja no 1
Avatar
#13671 • • Nariko Guest
tää vihaa tätä*toktok**nyyh*
Avatar
#13672 • • Annakins Guest

Nariko, 29.8.2007 19:40:
tää vihaa tätä*toktok**nyyh*



*lohduttel*



Mä olen kyllä oikeastaan vain tyytyväinen oleiluuni. En varmaan edes "osais" seukkaa *nauru*
Lyylikki

Posts: 2,975

#13673 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Annakins, 29.8.2007 19:49:
Mä olen kyllä oikeastaan vain tyytyväinen oleiluuni. En varmaan edes "osais" seukkaa *nauru*



Mä oon kyllä kanssa toisinaan pohtinut tota, että mitenkä sitä sitte sopeutuis siihen, että pitäis ottaa taas huomioon sen toisen menemiset omien menemisten oheen. Ja kai se olis ihan kohteliasta ilmottaa, jos esim. lipsahtaa kahvittelu kaverin kanssa tico-ticon puolelle tai jos on yön pois kotoa tai jos vaikka eksyykin maakuntamatkalle jonnekkin Venäjän rajamaille. Ymmärtäisikö sitä sitten kukaan tai jaksaisiko sitä kattella.

Ja miten sitä onnistuisi limittämään sen toisen ihmisen ja ne kaikki muut elämän ihmiset. Nytkin kun toisaalta joutuu aina nipistämään aikaa jollekkin muulle. Kaikkea ei millään voi vain saada. Ehkä se aika ei ole kypsä sitten, kun tuommoisilla asioilla päätään vaivaa.
Avatar
#13675 • • Nariko Guest

Annakins, 29.8.2007 19:49:
---
Nariko, 29.8.2007 19:40:
tää vihaa tätä*toktok**nyyh*

---


*lohduttel*



Mä olen kyllä oikeastaan vain tyytyväinen oleiluuni. En varmaan edes "osais" seukkaa *nauru*



no niin no, en mäkään tunne pakollista tarvetta siihen että elämässä olisi joku, vain siksi että olisi joku, mutta tottuminen yksinelämiseen on vaikeaa kun on tottunut jakamaan kaiken toisen kanssa..*justjoo* periaatteessa menee hyvin, viihdyn myös yksin mainiosti, tulee vaan heikkoja hetkiä aika-ajoin jolloin kaipaa toista vierelle*uuh*

kohti syksyä uusin aattein*hymy**sydän*
Avatar
#13678 • • Annakins Guest

Lyylikki, 29.8.2007 19:57:
---
Annakins, 29.8.2007 19:49:
Mä olen kyllä oikeastaan vain tyytyväinen oleiluuni. En varmaan edes "osais" seukkaa *nauru*

---


Mä oon kyllä kanssa toisinaan pohtinut tota, että mitenkä sitä sitte sopeutuis siihen, että pitäis ottaa taas huomioon sen toisen menemiset omien menemisten oheen. Ja kai se olis ihan kohteliasta ilmottaa, jos esim. lipsahtaa kahvittelu kaverin kanssa tico-ticon puolelle tai jos on yön pois kotoa tai jos vaikka eksyykin maakuntamatkalle jonnekkin Venäjän rajamaille. Ymmärtäisikö sitä sitten kukaan tai jaksaisiko sitä kattella.

Ja miten sitä onnistuisi limittämään sen toisen ihmisen ja ne kaikki muut elämän ihmiset. Nytkin kun toisaalta joutuu aina nipistämään aikaa jollekkin muulle. Kaikkea ei millään voi vain saada. Ehkä se aika ei ole kypsä sitten, kun tuommoisilla asioilla päätään vaivaa.



Mä oon toisinaan miettinyt ihan samoja asioita ja oikeastaan tullut siihen tulokseen, että kai ne asiat sit loksahtaa paikoilleen kun tarpeeks hyvä tyyppi kävelee vastaan. Tää on ehkä vähän sama asia kuin ihmiset, jotka sanovat etteivät halua seurustella/mitään vakavaa/pärjäävät paremmin omillaan, koska lopputuloshan on se, et joskus vaan eteen tulee sellanen tyyppi, et sen kanssa sitten haluaakin olla.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#13679 • • Hitchhiker

Annakins, 30.8.2007 09:22:
---
Lyylikki, 29.8.2007 19:57:
---
Annakins, 29.8.2007 19:49:
Mä olen kyllä oikeastaan vain tyytyväinen oleiluuni. En varmaan edes "osais" seukkaa *nauru*

---


Mä oon kyllä kanssa toisinaan pohtinut tota, että mitenkä sitä sitte sopeutuis siihen, että pitäis ottaa taas huomioon sen toisen menemiset omien menemisten oheen. Ja kai se olis ihan kohteliasta ilmottaa, jos esim. lipsahtaa kahvittelu kaverin kanssa tico-ticon puolelle tai jos on yön pois kotoa tai jos vaikka eksyykin maakuntamatkalle jonnekkin Venäjän rajamaille. Ymmärtäisikö sitä sitten kukaan tai jaksaisiko sitä kattella.

Ja miten sitä onnistuisi limittämään sen toisen ihmisen ja ne kaikki muut elämän ihmiset. Nytkin kun toisaalta joutuu aina nipistämään aikaa jollekkin muulle. Kaikkea ei millään voi vain saada. Ehkä se aika ei ole kypsä sitten, kun tuommoisilla asioilla päätään vaivaa.

---


Mä oon toisinaan miettinyt ihan samoja asioita ja oikeastaan tullut siihen tulokseen, että kai ne asiat sit loksahtaa paikoilleen kun tarpeeks hyvä tyyppi kävelee vastaan. Tää on ehkä vähän sama asia kuin ihmiset, jotka sanovat etteivät halua seurustella/mitään vakavaa/pärjäävät paremmin omillaan, koska lopputuloshan on se, et joskus vaan eteen tulee sellanen tyyppi, et sen kanssa sitten haluaakin olla.



Itse ainakin olen sitä mieltä, että ihmiseen tulee luottaa ja antaa tämän mennä jos tämä haluaa. Turha toisen ihmisen "vartiointi" on todella syvältä jostakin, jos ei luottamusta sen vertaa löydy että ei kykene elämään ihmisen kanssa joka meilellään on välilllä kavereidensakin kanssa tai harrastuksissaan niin on syytä miettiä enemmän kuin se kolme sekuntia.

Toinen vaihtoehto on se, että ihminen on kateellinen toisen ihmisen menoista joka ei myöskään iske omaan päähän minkäänlaista punaista lankaa. Pitäisikö sitä viettää koko ajan sellaisen ihmisen kanssa aikaansa ja olla menemättä jos toinen niin tahtoo *whaat*, kyllä kummallakin osapuolella tulee olla oikeus mennä jos haluaa.

Anteeksi tuo hieman sekavahko kirjoitusasu, ei ole nuppi vielä herännyt näin aamusta *vink*.
Avatar
#13680 • • Annakins Guest

Hitchhiker, 30.8.2007 12:54:
Itse ainakin olen sitä mieltä, että ihmiseen tulee luottaa ja antaa tämän mennä jos tämä haluaa. Turha toisen ihmisen "vartiointi" on todella syvältä jostakin, jos ei luottamusta sen vertaa löydy että ei kykene elämään ihmisen kanssa joka meilellään on välilllä kavereidensakin kanssa tai harrastuksissaan niin on syytä miettiä enemmän kuin se kolme sekuntia.

Toinen vaihtoehto on se, että ihminen on kateellinen toisen ihmisen menoista joka ei myöskään iske omaan päähän minkäänlaista punaista lankaa. Pitäisikö sitä viettää koko ajan sellaisen ihmisen kanssa aikaansa ja olla menemättä jos toinen niin tahtoo *whaat*, kyllä kummallakin osapuolella tulee olla oikeus mennä jos haluaa.

Anteeksi tuo hieman sekavahko kirjoitusasu, ei ole nuppi vielä herännyt näin aamusta *vink*.



Mä olen samaa mieltä, kuten luulisin myös Lyylikin olevan. Lähinnä pohdinnan aiheena oli se, miten pitkän sinkkuilun jälkeen osaa tai oppii ottamaan toisen huomioon omissa tekemisissään.