SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,731,477 views

Armin

Posts: 411

#11181 • • Armin surffitukka
Tuntuu, että tällä hetkellä ei vain voi päättyä onnellisesti.
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#11182 • • Edited WiljamiDzay Nyypiö

Armin, 1.11.2006 21:13:
Tuntuu, että tällä hetkellä ei vain voi päättyä onnellisesti.



Aina voi päättyä onnellisesti.. (ei jumalauta meikäläinen ehdottaa jatkamaan pää pystyssä myrskyä päin, vaikka kokemuspohjalla pitäis olla jo lammen pohjassa*nauru*)

edit. niin muuten... mikä depistää, vai yleisesti sinkkuilu?

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Avatar
#11183 • • ALIEN Guest

WiljamiDzay, 1.11.2006 21:47:
---
Armin, 1.11.2006 21:13:
Tuntuu, että tällä hetkellä ei vain voi päättyä onnellisesti.

---


Aina voi päättyä onnellisesti.. (ei jumalauta meikäläinen ehdottaa jatkamaan pää pystyssä myrskyä päin, vaikka kokemuspohjalla pitäis olla jo lammen pohjassa*nauru*)



No nimenomaan mitä Wiljami sanoi! kerran sä vain elät ja olet nuori, ei sitä aikaa kannata tuhlata murehtemiseen =)
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#11184 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Mä luulin jo pikkuhiljaa tykkääväni tästä boksista mutta en mä tykkääkkään *uuh* Tää ei oo kiva paikka *nyyh*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

larzizi

Posts: 1,661

#11185 • • larzizi

Steven Hoaks, 2.11.2006 20:18:
Mä luulin jo pikkuhiljaa tykkääväni tästä boksista mutta en mä tykkääkkään *uuh* Tää ei oo kiva paikka *nyyh*



Perinteinen viha-rakkaussuhde *joo*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#11186 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

larzizi, 2.11.2006 20:28:
Perinteinen viha-rakkaussuhde *joo*



Tää mikään semmonen oo *släp*

Tää on kylmä, yksinäinen, hiljanen ja tylsä tila... Mä haluun nyt jonkun kivan vieree *nyyh*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

larzizi

Posts: 1,661

#11187 • • larzizi

Steven Hoaks, 2.11.2006 20:32:
---
Tää mikään semmonen oo *släp*

Tää on kylmä, yksinäinen, hiljanen ja tylsä tila... Mä haluun nyt jonkun kivan vieree *nyyh*



Voitko väittää, ettei sinkkuudesta olisi joskus hyötyäkin ja on iloinen, että on sinkku? *vink*

Tuo tila on kyllä tuttu itsellekin ja se iskee ajoittain (nykyään ehkä vähän liiankin usein), mutta hyvällä ja positiivisella asenteella siitä selviää *lohduttel*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#11188 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

larzizi, 2.11.2006 20:35:
Voitko väittää, ettei sinkkuudesta olisi joskus hyötyäkin ja on iloinen, että on sinkku? *vink*



En mä ainakaan nää tässä sinkkuudessä yhtään hyvää puolta *ding* En ole ikinä nähnyt... "Saa tehdä kaikkee mitä haluaa" häränkakkaa sanon minä... Mie tykkään tehdä asioita yhdessä *joo* Jos joku laskee että on ihan sika kivaa riehuu kännissä, iskee ja panna kaikkee mikä liikkuu ja laskee sen ns "hyväks" puoleks sinkkuudessa niin siitä vaan... mua se etoo...

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

larzizi

Posts: 1,661

#11189 • • larzizi

Steven Hoaks, 2.11.2006 20:44:
---
Jos joku laskee että on ihan sika kivaa riehuu kännissä, iskee ja panna kaikkee mikä liikkuu hyväks puoleks niin siitä vaan... mua se etoo...



Mjoo no en mä ihan tollasta tarkottanut *eiei*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#11190 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

larzizi, 2.11.2006 20:45:
Mjoo no en mä ihan tollasta tarkottanut *eiei*



Mitä niitä muita muka vois olla?

Voi istua aina yksin kotona...? YKSIN...? Voi käydä kaikkialla YKSIN? Voi herätä YKSIN?

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

pathi

Posts: 224

#11192 • • pathi

larzizi, 2.11.2006 20:35:


Voitko väittää, ettei sinkkuudesta olisi joskus hyötyäkin ja on iloinen, että on sinkku? *vink*



Mä ajattelisin näitä sinkkuuden hyötyjä jotenkin niin, ettei tarvitse ottaa toista ihmistä huomioon kaikissa päätöksissä mitkä parisuhteessa sitä vaatii. Ainakin mä oon saanut väninää osakseni ainaisesta matkustelusta ja liian impulsiivisista viikonloppuriennoista. Tosin en mä sitä sano, että se toisen ihmisen kanssa vietetty aika mitenkään jäisi häviölle. Tiedänpähän vaan, etten enää ala seurustelemaan ihmisen kanssa, jota kiinnostaa liian erilaiset asiat ja menojen - tai oikeastaan koko elämän - yhteensovittamisesta tulee liian hankalaa.

--
D:

larzizi

Posts: 1,661

#11193 • • larzizi

Steven Hoaks, 2.11.2006 20:49:
Mitä niitä muita muka vois olla?



Mennä minne tahansa milloin haluaa, ilman että toinen kyselee koko ajan ja pitää tehdä hirveä selostus menemisistään. Voi _nukkua_ toisen kanssa ilman, että kumppani saa mustasukkaisuuskohtauksia. Voi flirttailla vapaasti ilman, että saa keneltäkään vihaisia katseita. Voit viettää kavereidesi kanssa niin paljon aikaa kuin haluat ilman, että kumppanisi kokee saavan liian vähän huomiota. Kaverisi soittavat perjantai iltana ja pyytävät ulos ja voit lähteä vapaasti, koska et ole luvannut kumppanillesi olla hänen kanssa kotona, makoilla sohvalla ja katsoa telkkaria.

Voi istua aina yksin kotona...? YKSIN...? Voi käydä kaikkialla YKSIN? Voi herätä YKSIN?



Elä oo niin negatiivinen *hymy*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

larzizi

Posts: 1,661

#11194 • • larzizi

pathi, 2.11.2006 20:55:
Mä ajattelisin näitä sinkkuuden hyötyjä jotenkin niin, ettei tarvitse ottaa toista ihmistä huomioon kaikissa päätöksissä mitkä parisuhteessa sitä vaatii. Ainakin mä oon saanut väninää osakseni ainaisesta matkustelusta ja liian impulsiivisista viikonloppuriennoista. Tosin en mä sitä sano, että se toisen ihmisen kanssa vietetty aika mitenkään jäisi häviölle. Tiedänpähän vaan, etten enää ala seurustelemaan ihmisen kanssa, jota kiinnostaa liian erilaiset asiat ja menojen - tai oikeastaan koko elämän - yhteensovittamisesta tulee liian hankalaa.



Jep. Paljolti olen kanssasi samaa mieltä. Kyllä suhteessa täytyy molempien saada säilyttää myös se oma elämä. Ei kaikkea tarvitse tehdä yhdessä, eikä koko ajan tarvitse kyhnöttää vierekkäin.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

pathi

Posts: 224

#11195 • • pathi

larzizi, 2.11.2006 20:57:

Jep. Paljolti olen kanssasi samaa mieltä. Kyllä suhteessa täytyy molempien saada säilyttää myös se oma elämä. Ei kaikkea tarvitse tehdä yhdessä, eikä koko ajan tarvitse kyhnöttää vierekkäin.



Aivan. Alkuvaiheessa tollanen äärimmäinen symbioosi nyt tulee jotenkin luonnostaan, ja mikäs siinä jos vielä vuosienkin kuluttua viihtyy todella tiiviisti yhdessä. Ikävästi on vaan nähnyt kuinka pari kaveria on neljän vuoden aikana jotenkin totaalimökkeytynyt ja pyhittää kaiken ajan parisuhteelle. Siinä jää aika tyhjän päälle, jos tosi rakkaus ei odotakaan.

--
D:

larzizi

Posts: 1,661

#11196 • • larzizi

pathi, 2.11.2006 21:00:
Aivan. Alkuvaiheessa tollanen äärimmäinen symbioosi nyt tulee jotenkin luonnostaan, ja mikäs siinä jos vielä vuosienkin kuluttua viihtyy todella tiiviisti yhdessä. Ikävästi on vaan nähnyt kuinka pari kaveria on neljän vuoden aikana jotenkin totaalimökkeytynyt ja pyhittää kaiken ajan parisuhteelle. Siinä jää aika tyhjän päälle, jos tosi rakkaus ei odotakaan.



Samanlaisia tapauksia olen valitettavasti itse joutunut todistamaan. Sekä niitä tapauksia, joissa rakkaus ei olekaan ollut ikuista ja suhteen loputtua kaveri on jäänyt kuin nalli kalliolle, kun aikoinaan poikaystävä syrjäytti kaikki muut kaverit.

*justjoo*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

pathi

Posts: 224

#11197 • • pathi

larzizi, 2.11.2006 21:03:

Samanlaisia tapauksia olen valitettavasti itse joutunut todistamaan. Sekä niitä tapauksia, joissa rakkaus ei olekaan ollut ikuista ja suhteen loputtua kaveri on jäänyt kuin nalli kalliolle, kun aikoinaan poikaystävä syrjäytti kaikki muut kaverit.

*justjoo*



Tuotakaan kehitystä ei varmaan itse huomaa, kun sen oman kullan kanssa on niin mukava olla? En mä tiedä, suurin osa seurustelevista kavereista ei onneksi ole tuollaisia, enkä itsekään viimeisen yli neljä vuotta kestäneen suhteen aikana koe olleeni mitenkään neljän seinän sisällä kyhjöttänyt parisuhteilija.

Mutta oishan se kiva toisaalta viettää vähän yhteistä koti-iltaa jonkun kanssa.. *blush*

--
D:

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#11198 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

larzizi, 2.11.2006 20:56:
Mennä minne tahansa milloin haluaa, ilman että toinen kyselee koko ajan ja pitää tehdä hirveä selostus menemisistään. Voi _nukkua_ toisen kanssa ilman, että kumppani saa mustasukkaisuuskohtauksia. Voi flirttailla vapaasti ilman, että saa keneltäkään vihaisia katseita. Voit viettää kavereidesi kanssa niin paljon aikaa kuin haluat ilman, että kumppanisi kokee saavan liian vähän huomiota. Kaverisi soittavat perjantai iltana ja pyytävät ulos ja voit lähteä vapaasti, koska et ole luvannut kumppanillesi olla hänen kanssa kotona, makoilla sohvalla ja katsoa telkkaria.



Jaa... No mä nään tossa vaan huonon suhteen mihin vertasit *ding* Ja minun mieleeni hirveesti vääriä ilmaisuja. Sulla on vaan tainut olla vääriä miehiä jos ne on kaikki ollu mustiksia ja oot joutunut "selostamaan" mihin menet *lohduttel* Esim VOI mennä minne tahansa haluaa kunhan itse selittää ja sanoo toiselle mihin on menossa ettei toinen vaan huolestu... Tai ottaa mielellään toinen mukaan. Mustasukkaisuuskohtauksista nyt en rupee edes puhuu se johtuu vaan sen takii ettei pysty luottamaan toiseen täysin, sellaisenkin suhteen lopettaisin lyhyeen. Jos ei kumppani ymmärrä että elämässä kaverit on erittäin tärkeitä KAIKILLE niin se on vaan tyhmä = väärä ihminen sulle. Kumppanille ei myöskään "luvata" jäämään kotiin sohvalle... Toi kuulostaa ihan kun sä tekisit jonkun palveluksen sille *ding* Sun pitää haluta itse jäädä hänen kanssa... Tietty on tapauksia kun tulee ones in the lifetime tilaisuuksia tai "pakko mennä" tapauksia yhtäkkiä mutta kyllä kumppanin pitäis se ymmärtää eikä pahoittaa siitä mieltään... Että sellasta... En minä ole negatiivinen, en vaan edelleenkään nää yhtään hyvää puolta sinkkuudessa...

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

larzizi

Posts: 1,661

#11199 • • larzizi

pathi, 2.11.2006 21:10:
---
Tuotakaan kehitystä ei varmaan itse huomaa, kun sen oman kullan kanssa on niin mukava olla?



Tuskin huomaa ainakaan alkuvaiheessa itse. Joidenkin kuukausien jälkeen kun kaverit alkaa huomauttelemaan asiasta (syytä olisi ainakin huomautella!), sen toivottavasti tajuaa..

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

larzizi

Posts: 1,661

#11200 • • larzizi

Steven Hoaks, 2.11.2006 21:12:
Jaa... No mä nään tossa vaan huonon suhteen mihin vertasit *ding* Ja minun mieleeni hirveesti vääriä ilmaisuja.


Tekstin alussa miettisin, että pitäisi varmaan pistää, että "riippuu tietysti ihmisestä", mutta jätin laittamatta.

Sulla on vaan tainut olla vääriä miehiä jos ne on kaikki ollu mustiksia ja oot joutunut "selostamaan" mihin menet *lohduttel*


Esimerkit ei liittyneet mitenkään omiin suhteisiini *vink* Lähinnä noi esimerkit oli sellaisia, jotka vedin nopeasti muutamassa minuutissa, kun et kerta usko, että sinkkuudessa on jotain hyvääkin *hymy*

Pointti oli lähinnä se, että ei se suhde/partneri ole aina välttämättä täydellinen. Eli tuollaisiakin tapauksia löytyy.

Eikä pidä tätä nyt ottaa niin kovin vakavasti *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.