SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,745,606 views

Kianoni

Posts: 357

#7321 • • Kianoni pomputtaako?
jeh yli vuos täällä. mitä nyt oli talvella pieni tauko pois täältä.
ilman kissoja olisin jo kuollu yksinäisyyteen
rainy

Posts: 208

#7322 • • rainy

Sir Dominique Trévisan, 16.10.2005 22:26:
---
AlexS, 16.10.2005 22:08:
---

Heh, tekosyitä. "On kiire, en ehdi/pysty tavata", "En ole selvinnyt vielä edellisestä" jne jne.

---

Noi on muuten hyviä siinä vaiheessa kun on tapailtu sellaset pari-kolme kuukautta, käyty leffassa, tehty kaikkee kivaa, ja sitten yhtäkkiä pamahtaa tollaset eteen. *igor*



Siinä vaiheessa kyllä tosi kiva joo ku oot esitelly kyseisen henkilön jo sun rakkaana ja kehunu sen maasta taivaaseen miten hyvin menee ja miten ihana se on ja sitten yhtäkkiä se sanooki että "sori ku en oo päässy viel entisestä et en mä nyt pystykkää tähän". Eniten vituttaa se että itse et edes ollut aluksi niin kiinnostunut ja sitte ku olet jo rakastunut tai vähintään kovasti ihastunut tähän niin se lähteekin pois. Tosi siistiä.
Verano

Posts: 4,649

#7323 • • Verano Merituuli

RINY, 17.10.2005 12:38:
Eniten vituttaa se että itse et edes ollut aluksi niin kiinnostunut ja sitte ku olet jo rakastunut tai vähintään kovasti ihastunut tähän niin se lähteekin pois. Tosi siistiä.



The story of my life *igor*

Okei, poikkeus vahvistaa säännön, mut niinku silti.
Grizzley

Posts: 2,893

#7324 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

Verano, 17.10.2005 12:54:
---
RINY, 17.10.2005 12:38:
Eniten vituttaa se että itse et edes ollut aluksi niin kiinnostunut ja sitte ku olet jo rakastunut tai vähintään kovasti ihastunut tähän niin se lähteekin pois. Tosi siistiä.

---

The story of my life *igor*


Tervetuloa Klubiin

--
Signature summarily executed for treason

Verano

Posts: 4,649

#7325 • • Verano Merituuli

Grizzley, 17.10.2005 12:56:
The story of my life *igor*

---
Tervetuloa Klubiin



Nytkö mun hakemus hyväksyttiin!! *jiihaa*

Oonko mä nyt virallisesti KyynikkoKlubin jäsen??!


Tai no, tuskin *igor* *kyynikoil*
Grizzley

Posts: 2,893

#7326 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

Verano
Nytkö mun hakemus hyväksyttiin!! *jiihaa*

Oonko mä nyt virallisesti KyynikkoKlubin jäsen??!


Pääsit hang-aroundista prospectiks, lähellä ollaan! Nyt pitää enää esittää todisteet jatkuvasta pään seinään hakkaamisesta ja irtisanoutua suheilusta kokonaan ja täysjäsenyys alkaa olla paketissa!

--
Signature summarily executed for treason

Verano

Posts: 4,649

#7328 • • Verano Merituuli

Grizzley, 17.10.2005 13:01:
---
Verano

Oonko mä nyt virallisesti KyynikkoKlubin jäsen??!

Tai no, tuskin *kyynikoil*

---

Pääsit hang-aroundista prospectiks, lähellä ollaan!



Olisihan se pitänyt arvata *igor* *kyynikoil*

Grizzley, 17.10.2005 13:01:

Nyt pitää enää esittää todisteet jatkuvasta pään seinään hakkaamisesta ja irtisanoutua suheilusta kokonaan ja täysjäsenyys alkaa olla paketissa!



Olen ollut irtisanoutunut suheilusta about 20kk, sitä aikaisempi irtisanoutumiseni kesti neljä vuotta.

Haluatko nähdä tikkien jäljet?
Grizzley

Posts: 2,893

#7329 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

Verano
Haluatko nähdä tikkien jäljet?


...ja suoraan Klubin hallitukseen...

--
Signature summarily executed for treason

tom_gore

Posts: 168

#7331 • • tom_gore kiksujäärä
Juu kyllähän tämä turtuminen alkaa jo oleen aika hyvällä mallilla. Yksinäisyydenpuuskia tulee enää harvoin ja nekin on lieviä ja nopeasti ohimeneviä. Jään siis ehkä henkiin :)
mariq

Posts: 2,154

#7332 • • mariq
jo löysin lokeroni! *pepsodent*
minä tänne sekaan.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

domi

Posts: 7,069

#7333 • • domi Työn sankari.

Grizzley, 17.10.2005 12:56:
---
Verano, 17.10.2005 12:54:
---
RINY, 17.10.2005 12:38:
Eniten vituttaa se että itse et edes ollut aluksi niin kiinnostunut ja sitte ku olet jo rakastunut tai vähintään kovasti ihastunut tähän niin se lähteekin pois. Tosi siistiä.

---

The story of my life *igor*


---

Tervetuloa Klubiin


Pääseeks vielä klubiin?
Mellu-

Posts: 4,006

#7334 • • Mellu-
tääl ois yks hanakala,vittumainen ja ärsyyntynyt ämmä vailla hellää rakastavaa syliä *igor*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Mellu-

Posts: 4,006

#7335 • • Mellu-

mayah, 18.10.2005 14:26:
---
Mellu-, 18.10.2005 14:22:
tääl ois yks hanakala,vittumainen ja ärsyyntynyt ämmä vailla hellää rakastavaa syliä *igor*

---


:D

Jos tykkäisin tytöistä, ni tykkäisin susta *hali*



meijä vene alkaa olee kuule aika täys vettä.. pitää ostraa viel yks kauha lisäks *joo* *hali* kiits maija

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Grizzley

Posts: 2,893

#7336 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

Sir Dominique Trévisan
Pääseeks vielä klubiin?


Johtuen viimeaikaisista suhdanteista suheilurintamalla KyynikkoKlubi on saanut odotettua enemmän hakemuksia ja niiden käsittelyaika on tästä syystä venynyt. Voitte odottaessa toimittaa referenssilistan josta ilmenee pään seinäänhakkaamishistoria sekä todistajien lausunnot suheilusta irtisanoutumisesta.

--
Signature summarily executed for treason

josbe

Posts: 1,982

#7337 • • josbe suomalainen juhlakinkku

RINY, 17.10.2005 12:38:
---
Sir Dominique Trévisan, 16.10.2005 22:26:
---
AlexS, 16.10.2005 22:08:
---

Heh, tekosyitä. "On kiire, en ehdi/pysty tavata", "En ole selvinnyt vielä edellisestä" jne jne.
---
Noi on muuten hyviä siinä vaiheessa kun on tapailtu sellaset pari-kolme kuukautta, käyty leffassa, tehty kaikkee kivaa, ja sitten yhtäkkiä pamahtaa tollaset eteen. *igor*
---
Eniten vituttaa se että itse et edes ollut aluksi niin kiinnostunut ja sitte ku olet jo rakastunut tai vähintään kovasti ihastunut tähän niin se lähteekin pois. Tosi siistiä.



Joo-o. Niinhän se on, ettei jengi osaa päättää, mitä ne haluaa ja erityisen vaikeeta se tuntuu olevan silloin, kun saa sen, mitä on aluksi halunnut. Silloin, kun saa sen, mitä aluksi ei välttämättä tullut ajatelleeksikaan, tämä ei näytä pätevän. Eli suurimmalla osalla yksilöitä näyttää olevan joku vietti koko ajan saada sitä, mikä on mahdotonta tai vähintäänkin vaikeaa. Kyllä se surullista kyllä näyttää menevän niin, että mitä vähemmän kiinnostusta osoitat, sitä herkemmin saat kiinnostavan kiinnostumaan *uuh*
Tämä ei tietenkään päde kaikkiin, ja siksi yleensä neuvon sekä itseäni että muita näyttämään rehellisesti ja suoraan, mitä suhteelta haluaa. Koska henk.koht. olen sitä mieltä, että jos joku on tosiaan niin daiju, että toimii täysin epäloogisesti ja järjettömästi, niin jääköön omaan arvoonsa, ei kiinnosta. Kun taas niille, jotka todella näyttävät, mitä haluavat, ja joiden tunteet eivät tämän jälkeen heittele laidasta laitaan, annan täydet rispektit! *sydän*
onni3mk

Posts: 3,973

#7338 • • onni3mk Onni on.

josbe, 18.10.2005 14:55:
Koska henk.koht. olen sitä mieltä, että jos joku on tosiaan niin daiju, että toimii täysin epäloogisesti ja järjettömästi, niin jääköön omaan arvoonsa, ei kiinnosta. Kun taas niille, jotka todella näyttävät, mitä haluavat, ja joiden tunteet eivät tämän jälkeen heittele laidasta laitaan, annan täydet rispektit! *sydän*



WORD!

Pystyspä itekkin toimimaan noin _aina_ ja kaikkia kohtaan.

--
Onni on.

tom_gore

Posts: 168

#7339 • • tom_gore kiksujäärä

josbe, 18.10.2005 14:55:
Tämä ei tietenkään päde kaikkiin, ja siksi yleensä neuvon sekä itseäni että muita näyttämään rehellisesti ja suoraan, mitä suhteelta haluaa. Koska henk.koht. olen sitä mieltä, että jos joku on tosiaan niin daiju, että toimii täysin epäloogisesti ja järjettömästi, niin jääköön omaan arvoonsa, ei kiinnosta. Kun taas niille, jotka todella näyttävät, mitä haluavat, ja joiden tunteet eivät tämän jälkeen heittele laidasta laitaan, annan täydet rispektit! *sydän*



Tätä siis kutsutaan aikuistumiseksi ;)
Flash

Posts: 108

#7340 • • Flash
Syksy taas TODELLAKIN tullut...kylmää ja yksinäistä...*nyyh*

--
Da playah...