SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,763,032 views

toma

Posts: 2,009

#2361 • • toma Tototoototo
Täällä. Pois sopivan ehdokkaan sattuessa. Avoimin mielin haku päällä :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Avatar
#2362 • • GoA Guest

trinity:
riippuu ihan ihmisestä, et onko parisuhde vai sinkkutyyppiä, kumpikin sattuttaa yhtä paljon, jos on satuttaakseen...*joo*
Mä en ainakaa tuu toimeen ilman parisuhdetta vaik oiskii*ding*noin välillä

[muokattu 28.11.2003 19:27]



Itse olen tottunut sinkkuuteen mutta uskoisin silti vielä olevan seukkaustyyppiä..... Toivottavasti. *nauru*
straiter

Posts: 9

#2363 • • straiter rollaattorit rulaa
Ilmoittaudutaan viimeinkin tänne vaikka periaatteessa sen ois voinut tehdä jo yli puoli vuotta sitten. Ei kai tässä parempaakaan tekemistä perjantai-iltana ole kun töistäkin piti lähteä kotiin aikoja sitten...
typ0

Posts: 1,892

#2364 • • typ0 syntax error
sinkkuus on perseestä *dissaa**eiei**nyyh*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

hallucinogen

Posts: 8,190

#2365 • • hallucinogen Edain

typ0:
sinkkuus on perseestä *dissaa**eiei**nyyh*



Totta turiset.
Sopivia naisia on vaan liian vähän ja sitten kun sellasen sopivan sattuu näkemään niin syystä tai toisesta sitä ei saa *nauru*

--
pikku-*possu*

domi

Posts: 7,069

#2366 • • domi Työn sankari.
Sinkkuus on juuri siistiä. Ei ole ketään kuka määrää,kuka valvoo ja kuka muka luulee tietävänsä kaiken. Ja loppupeleissä, siä kuitenkin petyt, ja hajoat ja kokoat itsesi uudelleen, jos tulee pettymys suhteessa.

Sinkut 4-ever!
*pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis*
Avatar
#2367 • • yana Guest

DominikH:
Sinkkuus on juuri siistiä. Ei ole ketään kuka määrää,kuka valvoo ja kuka muka luulee tietävänsä kaiken.



jos on sellaista ihmistyyppia etta antaa muiden kavella ylitseen niin siina ei sinkkuilukaan hirveesti auta.

[muokattu 30.11.2003 09:51]
Howdy

Posts: 7,955

#2368 • • Howdy Oldie

hallucinogen:
---
typ0:
sinkkuus on perseestä *dissaa**eiei**nyyh*

---


Totta turiset.
Sopivia naisia on vaan liian vähän ja sitten kun sellasen sopivan sattuu näkemään niin syystä tai toisesta sitä ei saa *nauru*



Hmm .. niin se taitaa olla joo .. *ding*

--
Käpy vailla vertaa

domi

Posts: 7,069

#2369 • • domi Työn sankari.

Lene:
Hmm... kuka määrää, kuka valvoo, kuka muka luulee tietävänsä kaiken. Ei tämä kukaan muu voi olla kuin äiti. Sulle on vissiin jääny joku kompleksi. *nauru* Ole mies äläkä mammanpoika. *uros*
[muokattu 30.11.2003 18:44]



Voi olla, en ehkä itsekään ole varma asiasta, mutta tietyllä kokemuksella voin sanoa,että usein se menee juuri noin. Vaikka ei haluaisikaan. En sit tiiä mistä tuo johtuu, mutta se varmaan jä psykiatrin mietittäväksi jos tuosta alan ongelman itselleni rakentamaan *nauru*
Howdy

Posts: 7,955

#2370 • • Howdy Oldie

Pipa:
Ihan ilosesti täällä sittenkin... vittu en ees jaksais kattoo mitään miehiä... kaikki ne on mulkkuja!!!...*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei*

[muokattu 1.12.2003 09:36]



Öh ... jos me nyt ei ihan kaikki kuitenkaan ... *ding*

--
Käpy vailla vertaa

-P

Posts: 4,972

#2371 • • -P
no siis eivät kaikki miehet ole mulkkuja mutta itse olen kanssa huomannut että aika moni on. ps. still here. taidanpa olla täällä vielä 35v joten nou hätä*dissaa*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

-P

Posts: 4,972

#2373 • • -P

Phiber:
Jooh.. löytyipä netistä tällainen..

taidampa laittaa työpöydän taustakuvaksi...

http://www.tky.hut.fi/~kvantti/in/kuvat/wallpaper_big.jpg


nii joo.. hyvää joulua sit.. tai jotain
*uuh*


jooh, noin näyttää menevän munkin joulu ja toi kuva pisti vielä paskemmaks*uuh*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#2374 • • - Guest

Pipa:
Ihan ilosesti täällä sittenkin... vittu en ees jaksais kattoo mitään miehiä... kaikki ne on mulkkuja!!!...*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei*

[muokattu 1.12.2003 09:36]

OIJOI! Pipa on siis sinkku! JES!
bubbelgum

Posts: 2,477

#2375 • • bubbelgum ~sylikissa~

typ0:
sinkkuus on perseestä *dissaa**eiei**nyyh*



Ööööh.... Missäs vaiheessa typ0sta on tullu sinkku?! *täh*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Howdy

Posts: 7,955

#2376 • • Howdy Oldie
Pakko myöntää että ei se sinkkuus mitään kovin herkkua ole .. on se aina mukavampaa käpertyä siihen oman mussun kainaloon yöksi ....

--
Käpy vailla vertaa

-P

Posts: 4,972

#2377 • • -P

Howdy:
Pakko myöntää että ei se sinkkuus mitään kovin herkkua ole .. on se aina mukavampaa käpertyä siihen oman mussun kainaloon yöksi ....



Word Up!

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

fadeout

Posts: 171

#2378 • • fadeout NoStatus

Zorlim:
Mitäs jengi tulevina tylsinä(?) joulupyhinä väsää?



Kun olit tämän sinkkuluukkuun postannut niin tarkottanet varmaan että mitä sitä tekis kun ei ole omaa kultsia jonka kanssa väsätä kaikkea tonttumaista joulun ratoksi?

No en voi ennustaa että vielä oltais jouluna eukon kanssa yhdessä mutta jos ollaan niin emme suurella todennäköisyydellä nää toisiamme kuitenkaan, joten *dissaa*

Mutta jos nähtäis niin ihana kävelylenkki lumisessa metsässä, kuumaa juotavaa ja jutustelua sekä joulumieltä varmaan yritetään toisillemme (ja muillekin) tarjota.

Kyllähän sitä mielellään väsäis vaikka mitä sen tytön kanssa... *vink*

Edit. Niin ja vastauksena kysymykseen: Lueskelen, katon telkkua, syön paljon, nukun paljon, näppäilen kitaralla kaihoisasti joululauluja. Just det. *ding*

[muokattu 2.12.2003 11:27]

--
tamppauskone - se olen minä

Avatar
#2379 • • greenie Guest

Zorlim:
Mitäs jengi tulevina tylsinä(?) joulupyhinä väsää?



Oon vihannu joulua jo vuosia. Se oli ehkä silloin hauskaa, kun oli kakara ja pystyi lähtemään seuraavana aamuna kavereiden kanssa pulkkamäkeen jne. Juttu ei oo vaan mennyt enää vuosiin noin, joten oon viettäny sen enemmän tai vähemmän aiemman sivun kuvan meiningeissä. Lukenu kirjoja ja niin edelleen. Ja vaikka se onkin omalla tavallaan ihan OK, niin ei se mitään hauskaa suoranaisesti ole. Sen takia pakenenkin ”pahaa oloa” joidenkin mielestä vielä pahempaan paikkaan - http://www.nyavalon.com

Ei vaan jaksa taas sellasta perinteistä ”No mitäs sulle? Aijaa, olis ihan kiva jos voisit olla täällä! Ai voisit vai? No älä kuitenkaan tuu.” -meininkiä, jota voi lukea aina rivien välistä. Joulu on perhejuhla, eikä perheettömälle mikään kauhean erikoinen tapahtuma :)
Avatar
#2380 • • greenie Guest

Lene:
Ihmettelen kovasti ajattelua täällä, ettei viitsi tms. seurustella, kun se vie niin paljon aikaa, se sitoo niin paljon jne. jne. Ja että sen myötä ikäänkuin menettäisi elämästään kaiken muun. Mihin se on kirjoitettu, että toisen kanssa mm. täytyisi olla 24 h tuntia vuorokaudessa?



Ei noi seikat oo ensisijaisia syitä, miksi mä olen sinkku. Eikä sitoutuminenkaan ole mulle mikään ongelma. Tarjonta ei vaan vastaa kysyntää - ja päinvastoin :)