Mistä bileet alkaa?

16 posts, 1 page, 3,450 views

TanyaK

Posts: 745

#1 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Pitkään aikaan taas lueskelen näitä forumeita. Synkkä ja syksyinen ilma eikä yhtään sytyttävää topicia mihin skriivata..*uuh* Jotenka siis heitän vastapallona teille tämän..

MISTÄ ALKAA BILEET?

Onko se perjantai ilta kun wend alkaa?
Se hetki kun ovikello soi ja porukka on koossa?
Ensimmäinen asken savuiselle tanssilattialle? ...?

Itse viime kesää muistellessa voin sanoa että bileet kesällä alkoi vasta sunnuntai aamuna..tiedä mistä johtuen!? *täh* Ehkä kyseessä oli väsymyksen, nälän, auringon valon ja peilistä tuijottavan zombien aikaan saama illuusio..kuka tietää?
Avatar
#2 • • yana Guest
mun bileert alko 25.6.75

and still going
Blues

Posts: 5,414

#3 • • Blues Koning van Afrika
Nyt kun oikein miettii niin yleensä mulla bileet on alkanut jo valmistautumisvaiheessa kun on täysi fiilis päällä. Silloin tuntuu jo että meno on katossa *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Howdy

Posts: 7,955

#4 • • Howdy Oldie

yana:
mun bileert alko 25.6.75

and still going



Paras vastaus mitä oon tähän mennessä nähny *nauru*

--
Käpy vailla vertaa

-P

Posts: 4,972

#5 • • -P
mun bileet alko pitkälti siitä kun eräs vanha tuttu vetäs mut 4v sitten psyke bileisiin ekaa kertaa. sitten siitä olen pikkuhiljaa tutustunu porukkaan ja musa makukin vaihdellut sen mukaan, mutta vanhat musatyylit kyl hyvin jääny.

Bileet on omasta mielestäni niistä ihmisistä kiinni keitä siellä on. Jos on hyvä jengi kasassa ja tuttuja vierellä niin tulee jollain tavalla sellainen kotoisa olo. Toki kyllä tuntemattomissakin bileissä voi olla kivaa kun tutustuu ihmisiin *hymy*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#6 • • ALIEN Guest
bileet alkaa melkeinpä aina etkoilla. Siel vedetään hirveet lärvit ja seuraava mitä muistaa onkin se tanssilattia...
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
bileet alkaa usein aamulla jo, vaikka itse pippalot oliskin vasta illalla *iloinen* bilepäivänä pitää tehdä jotain hauskaa ja syödä hyvin *piis* ja etkot tietysti alkamaan siinä kuuden aikoihin..

niin, ja mä en yhtään tykkää olla töissä bilepäivänä *eiei*

[muokattu 20.9.2003 13:54]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

alphamagic

Posts: 3,628

#8 • • alphamagic
Aamulla kun saa silmät auki ja laittaa musiikin soimaan. Bilepäivä alkaa... Ja fiilis nousee eventin lähestyessä tasaista tahtia. *joo*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Inferno

Posts: 369

#9 • • Inferno [Terrorcraft]
Mun bileet alkaa siitä kun laitan hyvää musaa soimaan ja alan vetämään kuteita päälle ja venaan että olispa jo kello sen verta että kuski tulee ja lähetään vallottaa mestoja*sydän*

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

Jammailija

Posts: 3,224

#10 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Ei ei...
Kyl bileet alkaa niistä kuumotusviesteistä, joissa mun hippaveli on aika mestari, hih!
Ne vois mennä vaix näin:

”La annetaan sit nopeusrajoituksille kyytiä ja su-aamuna liekitetään tanssikenkiä siihen malliin, että ois varmaan paras ottaa se vaahtosammutin messiin! Koska...Nopeus ON....Valonnopeus*super*!

”Joo, todellakin!*nauru* Sit ei oikeesti säästellä - lujaa pitää mennä ja ehkä vieläkin lujempaa! Äläkä huolehdi siitä sammuttimesta - huoltojoukot toimii, hih*nauru*”

”Huh huh, pitkästä aikaa kiitämään! Hippajalkaa kutittaa nii-in pirusti...Apua..: Se jo hiukka liekehtii..! Miksei vloppu tuu JO!!? Tiedätkö: Voi olla, että näät musta vaan vauhtiviivat...Mut nähdäänhän me sit jatkoilla, hih! Lujaa lujaa lujaa!!!*piru*”

Tästä alkaa vloppu lämpenemään ja hippajalkaa kutittamaan*vink*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Lost-Soul

Posts: 3,107

#11 • • Lost-Soul los pallos
Joku vuos sitten, bileet alko aina ku pääs autonratin taakse, laitto cd:n soimaan. Melkein aina ajoreitti ei ollu mikään kaikkein nopein, vaan piti saada fiilistellä autossa ennen tapahtumaa ja ajella rauhassa.

Nykysin en oikein tiedä..

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

misjah

Posts: 3,373

#12 • • misjah Team Sika
loppuuko ne joskus *ding*

--
www.team*possu*.tk

noemi

Posts: 535

#13 • • noemi
Bileiden alku on aina askel toiseen maailmaan, ja niiden loppu sitämyötä maailmanloppu pienoiskoossa...*eiei* Mutta ymmärrän toki jotta täytyyhän pileittenn joskus loppua, että ne vois sit alkaa uuelleen *nauru*

<=Tätä me piänet keijut kutsumme elämän kiertokuluksi..

--
Oikeutta koneille!

POSER

Posts: 800

#14 • • POSER Wimp and Poser
Kyllä ne on ne etkot mistä alkaa onnistuneet bileet. Siinä on mukava nostatella jo itsensä valmiiks kunnon fiiliksiin niin ei sitten tarvi itse mestoilla ihmetellä, vaan on jo valmiiks vauhti päällä.

--
Keppiä Jehoville!

remotion

Posts: 5,283

#15 • • remotion nostatus guru
Yleensä ne alkaa huomaamatta jostain siitä välistä kun ajelee kavereita hakemaan ja vähän viel valmistautuu yhdessä tai sitetn autossa viimeistään. Mulla on ainakin tapana luukuttaa aika äysillä ennen bileitä että pääsee hyvälle fiilikselle. Sen takia sit tuleekin oltuu yleensä ekasta minuutista lähtien tanssilattialla ja pois tullaan vasta kun musa loppuu.*jiihaa*
¡ Previous post a few years ago !