RUSH - We Are One - Featuring Captain Tinrib 24.10.2003 @ Helsinki

117 posts, 6 pages, 19,002 views

UnityF

Posts: 15,721

#61 • • UnityF joo just se

Sebastian:
'Best Of Tinrib 96-02' CD myynnissä Rushissa

BOOLIA TARJOLLA ILMAISEKSI ENSIMMÄISEN TUNNIN AIKANA (ja se ei lopu!)




*iloinen* mä lupaan olla sit yyyyyber kännissä *joo*
hallucinogen

Posts: 8,190

#62 • • hallucinogen Edain
no perkele, taidankin tulla sitten heti kympiltä *plur*
Toivottavasti ei nyt hirveetä rynnäkköä oo kympilt et pääsee sisään sit ees *nauru*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#63 • • hallucinogen Edain

Unity(f):
*iloinen* mä lupaan olla sit yyyyyber kännissä *joo*



Kai sä kippistät kerran mun kanssa? *iloinen*

--
pikku-*possu*

super-enkuli

Posts: 1,521

#64 • • super-enkuli
Tämän tytön on pakko passata. Töistä pääsee vasta kybältä ja aikasintaan puolilta öin helsingssä ja rahatilanne ei jousta mitenkään matkoihin+lippuihin. Pitäkää munkin puolesta hauskaa... *nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*

Onkos Mossossa myynnissä kapteenin kokoelma levyä?

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Jusuplussa

Posts: 1,292

#65 • • Jusuplussa UG-///
Oli boolia tai ei, nii tuun silti heti, ku bileet alkaa! (tai ainakin yritän)

puolet boolista kuuluu sit mulle! *vink**iloinen*
Avatar
#66 • • pipa Guest
pipakin haluu.. ja meinaa kyl tulla.. hinnalla millä hyvänsä..(tai aika vaikeeta ku ei oorahaa) mut mä vaikka strippaan niille pokeille... ja ja ja....öööÖÖÖ... hmmmhmhmmhmmh...

tai sitten mä vaan en tuu..
Timce

Posts: 5,381

#67 • • Timce
-ttu nääs..Suunnitelmat kaatu kaverin saamattomuuten, eli passaan tämän kierroksen. Jokainen itseään kunnioittava kluppaaja huutaa sitte munki puolesta Kapteenille, tai tulen ja syötän teidät metsäneläimille.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

PuuhaOsku

Posts: 1,309

#68 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
Jää väliin ei paikat kestä!
*igor* toivottavasti ei ole viimenen kerta kun kapteeni on kymässä täällä päin.

[muokattu 23.10.2003 15:37]
Jii-75

Posts: 459

#69 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*

Pipa:
pipakin haluu.. ja meinaa kyl tulla.. hinnalla millä hyvänsä..(tai aika vaikeeta ku ei oorahaa) mut mä vaikka strippaan niille pokeille... ja ja ja....öööÖÖÖ... hmmmhmhmmhmmh...

tai sitten mä vaan en tuu..




kyllähän pipa tulee :) jiikin tulee:) jooh joo:) *wirn* tosin täytyy vaan järkkää mut jooh:) *hih*

--
dodiih

Sebastian

Posts: 904

#70 • • Sebastian RoboCock
Soittoajat:

22.00 - 00.30 Sebastian
00.30 - 02.30 Proteus vs Neon
02.30 - 03.30 Captain Tinrib and The Live Show
Mr. Sinner

Posts: 408

#71 • • Mr. Sinner enimmäkseen harmiton
Tänne!!! Ei tarvi ku vaa muutama tunti enää odottaa. Pikkasen tosin harmittaa ku vasen nilkka on kipee (ollu koko viikon tollei), joten saattaa tamppaaminen jäädä pikkasen vähemmälle, ellei toi alkoholipuudutus toimi*hahjust*

--
We all need mirrors to remind ourselves who we are.

UnityF

Posts: 15,721

#72 • • UnityF joo just se
suunitelmiin muutos.. mä en pääse sittenkään....
Välillä käyn näkinkin vaikka lippu ja kaikki oli jo valmiina mut aina ei voi voittaa... ei edes joka kerta...*igor*
Mr. Sinner

Posts: 408

#74 • • Mr. Sinner enimmäkseen harmiton

Unity(f):
suunitelmiin muutos.. mä en pääse sittenkään....
Välillä käyn näkinkin vaikka lippu ja kaikki oli jo valmiina mut aina ei voi voittaa... ei edes joka kerta...*igor*



Toi on tosi ikävää*uuh* mut kyl niit bileitä aina tulee lisää. Kuiteski paska juttu ku lippuki sul jo oli.

--
We all need mirrors to remind ourselves who we are.

UnityF

Posts: 15,721

#75 • • UnityF joo just se
niin no ei mul siis lippuu ollu vaan nimi listassa mut soitin ja peruin sen nyt...

Mut totta turiset bileitä tulee ja menee... *hymy*
Nepenthe

Posts: 141

#76 • • Nepenthe

Mr. Sinner:
Tänne!!! Ei tarvi ku vaa muutama tunti enää odottaa. Pikkasen tosin harmittaa ku vasen nilkka on kipee (ollu koko viikon tollei), joten saattaa tamppaaminen jäädä pikkasen vähemmälle, ellei toi alkoholipuudutus toimi*hahjust*



Hämärää, kauniaislaisilla jotai jalkavaivoja liikkeessä. Löydetää viel joku jolla on lonkka paskana niin saadaan koko värisuora *vink*. Ainoa huolenaihe oikeestaa on... VOIKO olla yhtä hyvä kun viimeks, aijjai! *pihkassa*

/|/|
hallucinogen

Posts: 8,190

#77 • • hallucinogen Edain
Saan kunnian aloittaa topicin *hymy*

Musiikillisesti ilta ei tarjonnut itselleni mitään kovinkaan suurta elämystä. Sebastianin setti oli aika makoisa ja Sebastianin tahdissa tuli myös tanssittua mutta proteus&neon ei sytyttänyt sitten yhtään...
Itse Illan ”tähteä” jaksoin sentään vielä odottaa ja puolisen tuntia kuulostelin mutta ei jostain syystä oikeen ottanut tuulta purjeisiin joten suunta oli kohti kotia.

Mosson esittely oli ihan mukava ja jäi kyllä harmittamaan ,että puuttui 10e jotta olisin saanut sen pienen ja sievän muovibongin *nauru*

--
pikku-*possu*

nokua

Posts: 305

#78 • • nokua viidakko vekara
ei mitkää huonot/hyvät ollu mut kivaa oli,, pyllyjä mäiskimällä. ”liisa lattialla meno korkealla”
mut ei sitä voi aina odottaaa bileistä todelle yber hyvii... jos ne ei ookkaa niin pettyy rankasti ..plussaa kuiteski boolista
Avatar
#79 • • CryOniC Guest
hyvät jyskeet oli *piis*...*hali*kaikille *sydän*
nokua

Posts: 305

#80 • • nokua viidakko vekara
hallusino.. mitä oisit bongilla tehny..*nauru* poltellu sätkä poroja mega määräisesti*igor*