fobiat, pelot & vidun pahat mielenterveysongelmat =D

317 posts, 16 pages, 133,968 views

Yonna

Posts: 372

#61 • • Yonna

elisak:
---
kuu:
---
[Nuclear]:
Toinen on toi avainten/lompakon/dösälipun tarkistaminen et onks ne viel mukana, pikkuskidinä ku hävittelin noita aika tiheeseen tahtiin.*hih*

---


Joo mullakin on toi. Kännykkää ja lompakkoa täytyy tarkistaa melkein koko ajan. Sitten kun käy automaatilla nostamassa rahaa, niin pitää monta kertaa kattoo, et varmasti laitto kortin takaisin lompakkoon. Tullut useaan otteeseen joku muistikatkos ja sinne se kortti on aina sitten jäänyt.. Nyt on kauhea paniikki, niin tarkistusta tarkistuksen perään! *dissaa*

---


Mullakin on tämä tarkistusneuroosi...Pitää myös katsoa moneen kertaan, että liesi on pois päältä ja kaapinovet kiinni...(Kaapinovien täytyy olla suljetut, ettei möröt pääse ulos kaapista).




Mun on aina pakko tarkistaa että avaimet on mukana, kysyn aina kavereiltakin kun ollaan lähdössä että avaimet on mukana, pitää varmaan jo ihan seonneelta. Kanssa on pakko tarkistaa aina että ulko-ovi tulee kiinni kun lähtee, ja jos en tarkista niin se vaivaa mua koko päivän..
Avatar
#62 • • ALIEN Guest

Ihan A:

Monet varmaan jo tietääkin, että mulla on sienifobia. Aivan niin pienestä lapsesta saakka ollut kuin vain pystyn muistamaan. En voi koskea sieniin, enkä varsinkaan syömään niitä, hui. Uskallan kyllä olla sieni metsässä ja kastella sieniä, vaikka ihan läheltä ja tarkastella niitä, kuinka outoja ja kummia ja kauniita ja pelottavia ne onkaan, mutta en pysty koskemaan niihin. Juoksen karkuun jos joku osottelee mua sienellä. Ja nurkaan ahdistettuna menen paniikkiin ja eläimelliset selviytymis vaistot ottavat ohjat.



aika erikoista... no tässä on silti sulle pieni lahja mun kotiplaneetalta jostain tuolta kaukaa....
....... ........ ..... .....
......... .........
........
... ..... tosi kaukaa.... *nauru* ....


26879.jpg
India

Posts: 475

#63 • • India
Mä olin tossa hmm oisko vuos takaperin aivan helvetin vainoharhanen... Mun kamut puukotti kivasti selkään ja sen johdosta en luottanut kuin yhteen ihmiseen. Se oli jo ihan sairasta kun mietin omasta siskostanikin että mitä se puhuu mun selän takana ja puhuuko se totta mulle ym.. Kaikki ”kamuni” tuntui olevan paskaa puhuvia kuspäitä.. En halunnut puhua kellekkään ja jos puhuin tuntui että jaahas, jahka mä lähen pois huoneesta ni jo rupee juoruili ja kauhistelu ym... Ei uskaltanu luottaa kehenkään ja mietti vaan hirmusia salaliitto-teorioita.. Huh...
*ding*
Nyt tiedän että se oli ihan sairasta, mut ajatukset menee ihan hullusti jos niitä vaan paisuttelee ja pyörittää yksin pään sisällä...

Noh juoruiluahan ei voi estää, joten opin että antaa olla!! Muut puhukoon ei kiinnosta minua!! *dissaa*tässä niille*dissaa*

Nyt kuljen jo hymyssä suin ja jopa luotan joihinkin... ei enää ikinä tollasta sekoilua!!
remotion

Posts: 5,283

#64 • • remotion nostatus guru
no on täällä outoja *moi kaikille* *iihhih*
Mulla ei oo muuta mut en tykkää pienistä ötököistä (varsinkaan sisätiloissa) kuten ampiaisista muurahaisista torakoista jne... *eiei*
marre

Posts: 105

#65 • • marre pieni punapää
araknofobia. ja paha sellainen. *uuh*

--
i love you when you dance
when you freestyle in trance
such a pure expression

Henna

Posts: 4,965

#66 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Klaustrofobia, hissi täynnä jengii ja joku viel pomppimas siel...*poks*

Ja neulat, inhoon antaa verikoetta!!!!!*dissaa**dissaa*
ella_

Posts: 1,329

#67 • • ella_
fobioita löytyy pienistä suuriin *hikoil*

--
Elementary, my dear.

Susu

Posts: 1,077

#69 • • Susu The Nasu

H:

Ja neulat, inhoon antaa verikoetta!!!!!*dissaa**dissaa*



voi hennaa...*iihhih*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Susu

Posts: 1,077

#70 • • Susu The Nasu
IItse pelkään putoamista.....Ahdistava ajatella jos tippuis jostain toooooosi korkeelta*eiei*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Avatar
#71 • • kelasin Guest
poliisit tietty kaikkia hippejä kuumoittelee *vink* ja humalaiset yöllä (ellei ite satu olemaan samassa kunnossa)
+ luin kirjan perhosista, jotka imi ihmisiltä aivot tms. litkuu nenän kautta *hahjust* mut siitä asti perhoset on ollu ihan kivoja kuolleina *iihhih*
Avatar
#72 • • Cera Guest
ihan eniten voisin pelätä piikkejä ja verta. rupeaa melkein pyörryttämään pelkkä ajatuskin. eli en varmaan nyt takerru siihen.
sitten pelkään myös kauhuelokuvia ja niitten katsomisen jälkeen tulevaa tilaa kun tajuan että 'ei ois taaskaan pitänyt katsoa tätä' se tuntuu vatsanpohjassa asti ja on ehkä kamalinta. hrr.
onneksi kovin usein en erehdy katselemaan moisia. enää.
hämähäkkejä.
muita pikkuötökäitä. esim tästälähin myös perhosia :D :|

sitten tää ei varmaan oo pelkoa mut.., ne ällöttävät pikkuiset hopeanväriset otukset joita vilisee vessan lattialla. AARGH. sais kuolla sukupuuttoon. mitä hittoa niilläkin tekee. yökyökyök.
Duris

Posts: 677

#73 • • Duris lil L
Mulla on tosi paha korkeenpaikankammo
Oikeestaan pelkään enemmän sitä että putoan, ylös voi mennä mut ei tulla alas,
tosin lentokoneessa ei oo mitää ongelmaa, siel voi olla ihan hyvin...jossei joudu ikkunapaikalle,
mut pojatkin kun kerran keksi kivan jekun ja nosti mut koulussa kaappien päälle ni kyl siel tutistiin aika hemmetisti ku pelotti
ja lintsillä ei voi mennä mihinkää laitteisiin

sit pelkään kaikkee yliluonnollista

--
*pupu*

serotonot

Posts: 3,137

#74 • • serotonot Paul Easy
YE112

[muokattu 3.12.2003 10:41]
Avatar
#75 • • Cera Guest

duracell-pupu:
Mulla on tosi paha korkeenpaikankammo
Oikeestaan pelkään enemmän sitä että putoan, ylös voi mennä mut ei tulla alas



En tajua miten unohdin mainita korkeanpaikan pelkoni.
Voin myös kiivetä jossain määrin ylöspäin, mutta sitten tulee hätä kun pitää alkaa katselemaan alaspäin. Se putoamis ajatus kai pelottaa just eniten. heikottaa. :(
typ0

Posts: 1,892

#76 • • typ0 syntax error
mulla oli korkeenpaikan kammo kunnres kohtasin pelkoni ja hyppäsin 150 metristä benjihypyn ei oo enää korkeenpaikan pelkoo ^__^
sit mulla myös oli tollanen kuvotuspelko =D eli siis matoja ja tollasii limoja kohtaan =/ mut sit voitin senki ku rupesin harrastaan laitesukellusta näin ne normaalissa tilassaan veden pohjalla jossa ne oikeestaan on hyvin kauniita ^__^
pimeetä mä pelkään vieläki =P tai no en pelkää mut tulee epämiellyttävä olo pimeessä =P

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Avatar
#77 • • Helmy Guest
Joo toi korkeenpaikan kammo on aika yleinen. Mulla taas pelottaa nimenomaan nouseminen. Herranjestas kun edellinen poikakaveri sai kerran kuningasidean kiivetä yhden talon katolle.... Perässä oli mentävä, mut kesti ihan sika kauan. Huh huh. Mä pelkään myös edelleenkin pimeetä. En pahasti, mut välil on inhottavaa herätä vaik yöllä juomaan tai veskiin, jos on yksin kotona. Mut ei nää maata kaada. *blush*
Avatar
#78 • • pizzacat Guest
*hikoil* Oma fobia Top10 (in random order) *hikoil*

1. korkeat paikat (akrofobia)
2. hämähäkit (araknofobia)
3. käärmeet (ophidiofobia)
4. ampiaiset ja mehiläiset (apifobia)
5. veri (hematofobia)
6. pistäminen (aikmofobia)
7. ahtaat paikat (klaustrofobia)
8. vankeus
9. riitely
10. väkivalta ja kipu (algofobia)

*sars* *hikoil* *dissaa*

[muokattu 3.12.2003 12:06]
marre

Posts: 105

#79 • • marre pieni punapää

Cera:
ne ällöttävät pikkuiset hopeanväriset otukset joita vilisee vessan lattialla.



ne on jauhomatoja eli sokeritoukkia. yök. *sars*

--
i love you when you dance
when you freestyle in trance
such a pure expression