Hallmark - Subtrance 20.9.2003 @ Helsinki

125 posts, 7 pages, 12,639 views

Viltsu

Posts: 2,010

#101 • • Viltsu noname

Relic:
oli kivaa! Paljon kavereita / tuttuja ja oma kulta piristämässä *sydän*



word!

Noille kaikki kunnia että tuolla jaksoi viihtyä sen minkä jaksoi, nyt todellakin saa ampua jos törmää vielä allekirjoittaneeseen hesperiassa.


ps. minkä version Jokke soitti gamemasterista kun sekin kuulosti noin paskalta?

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

iam

Posts: 3,085

#102 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space

mokkeri:
tietääks joku sen biiisin jonka tabi soitti vikana...? unohti kysyä *uuh*



John 00 Fleming vs Miika Kuisma - Le Voyage part 4: finnished
Henna

Posts: 4,965

#103 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen

shiva:

WE wish for worldpeace! *piis*n*hahjust*



*nauru* *nauru* *nauru* *iloinen* **nauru* *nauru* *nauru*
Hyvä emppu!!!

Joo oli kyl loistavat hallut taas kerran vaik jengii oliki liikaa..
Kuuma?? Mitä se on? Karvatakki pääl painoin menee alust loppuun...no, välil joutu kyl lainaa sitä muille halukkaille.
super-enkuli

Posts: 1,521

#104 • • super-enkuli
Oli kivaa ja aamuista: no comments *blush*

Sori kaikille jotka jouduitte kuuntelee mun hölötystä. *vink*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Hupsu

Posts: 1,005

#105 • • Hupsu
Juh hauskaa oli joka asteikolla mitattuna. Tuttu Hallmark filis ja itellä tajuton jurri päällä. Jokelta tuli kyllä sellanen hittiparaati, et oksat pois. Noh. Enskerralla taas uusiks.

--
Päivän mietelause?

Lenita

Posts: 1,423

#106 • • Lenita

super-enkuli:
Oli kivaa ja aamuista: no comments *blush*

Sori kaikille jotka jouduitte kuuntelee mun hölötystä. *vink*



Muistaakseni sä kuuntelit mun hölötystä*täh**nauru**hali*

--
^_____________^

Avatar
#107 • • Taika Guest
Late, joku taitaa olla vähän*pihkassa*(Mun vuoro kiusata*pahis*)..
Kivaa oli! Musiikki oli siihen mun ihkuonnelliseen mielentilaan juuri sopivaa ja tuli tuota eturivissäkin pompittua vaikka epätoivoisesti yritin sieltä pois..*justjoo*Oli kuuma mut hyvät etkoilut takas sen et nestehukka ei yllättänyt mut en ollut silti liian kännissä*piis**pelle*Kiitos Hanna ja Niina!*hali*
*hali*Myös kaikille muille tutuille joita näin-> Hanz, Late, Samppa, Cera, misjah, hallucinogen(mun pandalle jäi susta traumoja mut vien sen hoitoon*hahjust**joo**iloinen*)ynnä muut, oli taas hauska nähdä piiitkääästää aiiikaaa..*hymy* Ja aika rohkea veto Nuclear et uskalsit tulla juttelemaan, mä kun oon tunnetusti aika pelottava*vink*

Nyt on hyvä pitää viikonloppu taukoa bileistä, Kaapelilla nähdään..*hymy*

[muokattu 23.9.2003 08:12]
Katrina

Posts: 605

#108 • • Katrina
kivaa oli kai. Sori kaikille joille kävin nolaamassa itseni ja kiitos niille ihanille, jotka veivät mut ulos, kun eniten sitä tarvitsin. Erityiskiitokset pojalle ja tytöille joiden vedet kaadoin.

Kiitokset siis kaikille auttaneille.

[muokattu 23.9.2003 20:12]
[Nuclear]

Posts: 5,855

#109 • • [Nuclear] el aprendiz

Taika:
Ja aika rohkea veto Nuclear et uskalsit tulla juttelemaan, mä kun oon tunnetusti aika pelottava*vink*


Ai, en ees muistanu ellet ois nyt maininnu ku ei oikein muisti pelaa tolta illalta, kiitos huippuhyvän boolini *iloinen*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

super-enkuli

Posts: 1,521

#110 • • super-enkuli

tarzan:
---
super-enkuli:
Oli kivaa ja aamuista: no comments *blush*

Sori kaikille jotka jouduitte kuuntelee mun hölötystä. *vink*

---


Muistaakseni sä kuuntelit mun hölötystä*täh**nauru**hali*



Huh, toi lohdutti hieman! *vink**hih**hali*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

T0mbstone

Posts: 728

#111 • • T0mbstone The Process.
Hallut on aina hallut , ei mitkään kauheen erikoiset, mut kyllä siellä viihtyy *joo*
Tabin hittiputki alkoi aavistuksen puuduttamaan, biisit kun on kuullut jokusen kerran liikaa eikä jaksa enää niistä niin innostua *justjoo*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Avatar
#112 • • Taika Guest

[Nuclear]:
---
Taika:
Ja aika rohkea veto Nuclear et uskalsit tulla juttelemaan, mä kun oon tunnetusti aika pelottava*vink*
---

Ai, en ees muistanu ellet ois nyt maininnu ku ei oikein muisti pelaa tolta illalta, kiitos huippuhyvän boolini *iloinen*


Sitä sattuu meille kaikille aina välillä..*vink**iloinen*
Avatar
#113 • • yana Guest

super-enkuli:
Oli kivaa ja aamuista: no comments *blush*



aamulla oli jokseenkin eriskummallista kun huomas yhtakkia et hei mullahan o housut liekeis =D
-P

Posts: 4,972

#114 • • -P

_0x79616E61:
---
super-enkuli:
Oli kivaa ja aamuista: no comments *blush*

---


aamulla oli jokseenkin eriskummallista kun huomas yhtakkia et hei mullahan o housut liekeis =D



ai joo, lol. äijällä pikkasen kesti tajuta että housut oli liekeissä *iihhih*. aamuissa oli kyl jostain ”kumman” syystä todella nihkee olo. itelläni ainakin oli ja ehkä muutama muukin huomas, mutta sitten loppua kohden olin vaan olemassa.. *klubitus*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Hupsu

Posts: 1,005

#115 • • Hupsu

poro:
Juh hauskaa oli joka asteikolla mitattuna. Tuttu Hallmark filis ja itellä tajuton jurri päällä. Jokelta tuli kyllä sellanen hittiparaati, et oksat pois. Noh. Enskerralla taas uusiks.



Mä en juurikaan muista mitään, mitä sä hölötit. *hih*

--
Päivän mietelause?

UnityF

Posts: 15,721

#116 • • UnityF joo just se

_0x79616E61:
aamulla oli jokseenkin eriskummallista kun huomas yhtakkia et hei mullahan o housut liekeis =D



niiiiiiiiih... mistä ihmeestä se liekki siihen pomppas? oikeesti.... tooooooooosi omituista.....*joo*
paloix ne housut muuten pahasti kun en tajunnu tsekkaa vaikka istuinkin vieressä...*ding*
iam

Posts: 3,085

#117 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space

Tabin hittiputki alkoi aavistuksen puuduttamaan, biisit kun on kuullut jokusen kerran liikaa



hehe :) Mun on pakko ihmetellä tämmöistä heittoa, koska neljää biisiä lukuunottamatta Tabin setissä oli pelkästään suomalaista tai julkaisematonta musaa.

[muokattu 23.9.2003 22:52]
super-enkuli

Posts: 1,521

#118 • • super-enkuli

_0x79616E61:
---
super-enkuli:
Oli kivaa ja aamuista: no comments *blush*

---


aamulla oli jokseenkin eriskummallista kun huomas yhtakkia et hei mullahan o housut liekeis =D



Miehellä taisi muistaakseni yhdessä kohtaa kärventyä myös muutama massukarvakin *nauru* Ens kerral kaikki pois *vink*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Avatar
#119 • • ALIEN Guest
jokkeen pysty jälleen luottaa, eikä hänen setin jälkeen enään ollut tarvetta tanssimiselle. Hyvät bileet ja sitäkin paremmat jatkot... *plur*
misjah

Posts: 3,373

#120 • • misjah Team Sika
oonko mäkin ollu täällä..?!?!?! no eikai niinhän noi väittäis *iihhih* mut taas perinteiseen tapaani ihan pellit seis.. mut hauskaa oli.. kai? ja musakin tais olla hyvää.. kai? mut kiitti kaikille hauskoist bileist.. kai?

*iihhih**ding**iihhih**ding**iihhih*

--
www.team*possu*.tk