Ihanteelliset bileet?

79 posts, 4 pages, 19,794 views

alphamagic

Posts: 3,628

#21 • • alphamagic
kesä ehdottomasti, monta areenaa joista esim chillout jossai järven rannalla... ja sit kiksutaivas jollain isolla aukeella paikalla metsän reunassa ja hämärämmän tultua giganttiset laserit halkos ihmis massaa ja puitten latvoja... ja sit siinä lähellä ois joku vanha rähjänen tehdashalli missä ois vielä ruostuneita koneita yms sälää jäljellä ja musiikkina hh-ht-nrg... *nauraa**nauraa**nauraa* oisko vähän taivaallista???? väh. nää 3 eri maailmaa... ja ympärillä kauniita ja iloisia ihmisiä... *sydän*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

kissi

Posts: 2,436

#23 • • kissi niihä?
mINNy:

Salamanteri: "Vähäpukeisia tonttutyttöjä..." -ettei se nyt vaan mitenkään viittaa niihin meiän tallinnan ostoksiin -siis päästäänkö me esiintymään?!? Oikeesti, tästä tulee hauskaa...! Mejakin hihkuu riemusta...! *pahis* Kai me sit saadaan osa lipputuloista? *joo*


Joo, siel olis oravatyttöjen joulushow pystyssä! *plur*
Pitäis vaan vähän vielä noita koreografioita hioo...laulu ja asusteet on kyl jo kunnossa! *vink* Kiitos Tallinnan!
Eli "Mä olen pikku Tiku, mä olen pikku Taku...." ja niin edelleen...ja kaikki fredan jatkolaisethan tietää mistä kyse! *iloinen* Pari uutta säkeistöö vois taas kyl rustaa... *nauraa*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#24 • • [Nuclear] el aprendiz
Meja:

mINNy:Salamanteri: "Vähäpukeisia tonttutyttöjä..." -ettei se nyt vaan mitenkään viittaa niihin meiän tallinnan ostoksiin -siis päästäänkö me esiintymään?!? Oikeesti, tästä tulee hauskaa...! Mejakin hihkuu riemusta...! *pahis* Kai me sit saadaan osa lipputuloista? *joo*
Joo, siel olis oravatyttöjen joulushow pystyssä! *plur*
Pitäis vaan vähän vielä noita koreografioita hioo...laulu ja asusteet on kyl jo kunnossa! *vink* Kiitos Tallinnan!
Eli "Mä olen pikku Tiku, mä olen pikku Taku...." ja niin edelleen...ja kaikki fredan jatkolaisethan tietää mistä kyse! *iloinen* Pari uutta säkeistöö vois taas kyl rustaa... *nauraa*


Taas se alkaa...*plur**nauraa**plur*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

2000

Posts: 420

#25 • • 2000 Opetuslapsi
[Nuclear]:

Meja:mINNy:Salamanteri: "Vähäpukeisia tonttutyttöjä..." -ettei se nyt vaan mitenkään viittaa niihin meiän tallinnan ostoksiin -siis päästäänkö me esiintymään?!? Oikeesti, tästä tulee hauskaa...! Mejakin hihkuu riemusta...! *pahis* Kai me sit saadaan osa lipputuloista? *joo*
Joo, siel olis oravatyttöjen joulushow pystyssä! *plur*
Pitäis vaan vähän vielä noita koreografioita hioo...laulu ja asusteet on kyl jo kunnossa! *vink* Kiitos Tallinnan!
Eli "Mä olen pikku Tiku, mä olen pikku Taku...." ja niin edelleen...ja kaikki fredan jatkolaisethan tietää mistä kyse! *iloinen* Pari uutta säkeistöö vois taas kyl rustaa... *nauraa*
Taas se alkaa...*plur**nauraa**plur*



Aina vain paranee *nauru**nauraa*
Salamanteri, passaa sitä tilinumeroa nopeasti *iloinen**vink*

--
2 nasty 4 U

Salien

Posts: 1,148

#26 • • Salien El Croco
Meja:

mINNyJoo, siel olis oravatyttöjen joulushow pystyssä! Eli "Mä olen pikku Tiku, mä olen pikku Taku...." ja niin edelleen...ja kaikki fredan jatkolaisethan tietää mistä kyse! *iloinen* Pari uutta säkeistöö vois taas kyl rustaa... *nauraa*



Ei perkele, te saatte esiintyä ihan omalla stagella...
Eli pienoinen muutos lineuppiin:

Squirrel Arena: Uplift-Girls M&M - Special Christmas Show
*plur*

--
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki...

Syder

Posts: 2,255

#27 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Salamanteri:

Meja:mINNyJoo, siel olis oravatyttöjen joulushow pystyssä! Eli "Mä olen pikku Tiku, mä olen pikku Taku...." ja niin edelleen...ja kaikki fredan jatkolaisethan tietää mistä kyse! *iloinen* Pari uutta säkeistöö vois taas kyl rustaa... *nauraa*

Ei perkele, te saatte esiintyä ihan omalla stagella...
Eli pienoinen muutos lineuppiin:

Squirrel Arena: Uplift-Girls M&M - Special Christmas Show
*plur*



Luxusta *pihkassa*

--
Divida et impera.

Katrina

Posts: 605

#28 • • Katrina
No tietenkin semmoiset missä soitettaisiin loistavaa koko ajan!
puupi

Posts: 385

#29 • • puupi the puupi
joo luxus musikkii.. tietysti..
Mut myös vaihtelua.. eli aika isot bileet (tai pienetkin kunhan on pari tilaa)
Pitää olla:tsilli jos on lököfiilikset*nukkuu*.. ja hause puoli peban kainutukseen *vink*ja sit kiksua et saa oikeen intoutuu sormet pystyssä.. *plur*

Ja parhaat bileethän on aina sillon kun on kaikki frendit paikalla... oiskohan halmarkit sellaset joissa tällähetkellä käy eniten tuttuu bossee kerralla samoissa bileissä.. *nauru*

yhdessä on ihanaa*joo*

--
KM

Syder

Posts: 2,255

#30 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
puupi:

joo luxus musikkii.. tietysti..
Mut myös vaihtelua.. eli aika isot bileet (tai pienetkin kunhan on pari tilaa)
Pitää olla:tsilli jos on lököfiilikset*nukkuu*.. ja hause puoli peban kainutukseen *vink*ja sit kiksua et saa oikeen intoutuu sormet pystyssä.. *plur*

Ja parhaat bileethän on aina sillon kun on kaikki frendit paikalla... oiskohan halmarkit sellaset joissa tällähetkellä käy eniten tuttuu bossee kerralla samoissa bileissä.. *nauru*

yhdessä on ihanaa*joo*



aka kimppakiva *nauraa* *piis* *ökkö* *piis*

--
Divida et impera.

Myfinesthour

Posts: 420

#31 • • Myfinesthour
Haaveilen puristimusan täyteisestä illasta, jossa voisin tanssia iisisti sekä leikkiä älykköä ja yhteiskuntakriittistä*igor*
Ei vaan vakavissaan. Ihanteelliset bileet syntyy musiikista ja hyvästä seurasta. Ei se paljoa vaadi. Olen huomannut, että joissakin bileissä vain on sitä jotakin. Kai minusta kehkeytyy pikkuhiljaa tällainen teknominimalisti (napsuttaa etusormenpäällä muoviämpärin pohjaa ja narisuttaa kengänpohjaa lattiaa vasten rytmikkäästi).

--
"..."

SuttiS

Posts: 3,111

#32 • • SuttiS Drama Queen
Salamanteri:

Meja:mINNyJoo, siel olis oravatyttöjen joulushow pystyssä! *nauraa*

Ei perkele, te saatte esiintyä ihan omalla stagella...
Eli pienoinen muutos lineuppiin:
Squirrel Arena: Uplift-Girls M&M - Special Christmas Show
*plur*



Hihii, voi pojat... *pahis**vink**pahis*

--
Suoritus tekee mestarin.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#33 • • Lost-Soul los pallos
Mä tykkään aina siitä kun on kaikenlaisii valohässäköitä... Mitä enemmän kaikkee kivaa ja monipuolista sitä mielyttävämpi se paikkana on... Tietenkin on kiva että on jotain kavereita mukana, mutta ei kyl välttämättä ihan silleen että tuntee ihan kaikki siellä... no siin nyt jotain...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Panfobia

Posts: 521

#34 • • Panfobia
alphamagic:

kesä ehdottomasti, monta areenaa joista esim chillout jossai järven rannalla... ja sit kiksutaivas jollain isolla aukeella paikalla metsän reunassa ja hämärämmän tultua giganttiset laserit halkos ihmis massaa ja puitten latvoja... ja sit siinä lähellä ois joku vanha rähjänen tehdashalli missä ois vielä ruostuneita koneita yms sälää jäljellä ja musiikkina hh-ht-nrg... *nauraa**nauraa**nauraa* oisko vähän taivaallista???? väh. nää 3 eri maailmaa... ja ympärillä kauniita ja iloisia ihmisiä... *sydän*


Hei ei saa puhuu tollasii, kun ulkona sataa räntää taivaan täydeltä ja maa on loskasta harmaana... *uuh* Hirvee ikävä kesää...tai ees kunnon talvee!!!

Mut asiasta sen verran, että tollasiin bileisiin kun pääsiskin... *plur*

--
*sydän*

[Nuclear]

Posts: 5,855

#35 • • [Nuclear] el aprendiz
Bileet jossain mis vois lautailla samal, sellaset ois jees...*hih* Rinteestä kun tulee, niin saunomaan ja sit kuuntelemaan hyvää mjusiikkia, mikäs sen ihanempaa.*plur*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

milla

Posts: 3,699

#36 • • milla
[Nuclear]:

Bileet jossain mis vois lautailla samal, sellaset ois jees...*hih* Rinteestä kun tulee, niin saunomaan ja sit kuuntelemaan hyvää mjusiikkia, mikäs sen ihanempaa.*plur*



hei joo! sellanen rinne mis kuulis täysillä tapsaa:D oisko vähän mainio homma
*plur*
nina¤

Posts: 364

#37 • • nina¤ -eläinlaps
Ois hyvä mix: rinne, palmuja, (puoli)alastomia tonttutyttöjä, saunaa, van Buuren.. *ökkö*
Jotkut vois ottaa meidän toivomukset huomioon bileitä järkätessä *pelle*

--
..for me to POOP ON..

[Nuclear]

Posts: 5,855

#38 • • [Nuclear] el aprendiz
No eipä täs sit auta muuta ku tuumasta toimeen...mä voin kysellä Alpin puukenkäsiltä mitä ne tykkäis, jos Lucid ja milla suostuu hoitaa noi muut rekvisiitat...*plur*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#39 • • Pirpeli Guest
Lost-Soul:

Mä tykkään aina siitä kun on kaikenlaisii valohässäköitä... Mitä enemmän kaikkee kivaa ja monipuolista sitä mielyttävämpi se paikkana on... Tietenkin on kiva että on jotain kavereita mukana, mutta ei kyl välttämättä ihan silleen että tuntee ihan kaikki siellä... no siin nyt jotain...


Valot tekee paljon bileissä, saa musiikin tuntumaan ihan erilaiselta. Ja tietysti mitä enemmän kivoja ihmisiä, sen parempi. Ei liian paljon väkeä, ja osaavat deejiit. Jackpot.
Germitbiili

Posts: 1,070

#40 • • Germitbiili Ihmepoika
ihanteelliset bileet olis sellaset missä olis kaikentyylistä musaa vois fiiliksien mukaa mennä diggaa sellasta mistä tykkää....*joo* ja paljon kaikenlaista show meininkii!!esitanssijoita uima-altaita.....jne...kaikkee mukavaa!!!

--
NO SHIT SHERLOCK