Kannabiksen laillistaminen

2,281 posts, 115 pages, 1,059,465 views

Avatar
#821 • • noai Guest
uskomatonta...

Tres: Hienoa, että olet osannut muuttaa kantaasi. Ei kuitenkaan kannata olettaa
että toisen poikkeava kanta tarkoittaa välttämättä kapeaa kuvaa asioista.
Olen lähelläni nähnyt ja näen edelleen sekä päihteiden kohtuukäyttöä että päihderiippuvuutta.
Päihteiden käyttö ei vain kiinnosta minua enkä nää siinä mitään mieltä.
Tämä on siis minun "argumenttini", "lopullista totuutta" en ole yrittänytkään tarjota.
phanatic

Posts: 1,123

#822 • • phanatic

eleanor_r:
uskomatonta...

Tres: Hienoa, että olet osannut muuttaa kantaasi. Ei kuitenkaan kannata olettaa
että toisen poikkeava kanta tarkoittaa välttämättä kapeaa kuvaa asioista.
Olen lähelläni nähnyt ja näen edelleen sekä päihteiden kohtuukäyttöä että päihderiippuvuutta.
Päihteiden käyttö ei vain kiinnosta minua enkä nää siinä mitään mieltä.
Tämä on siis minun "argumenttini", "lopullista totuutta" en ole yrittänytkään tarjota.



Minä en näe päihteidenkäytössä hirveästi järkeä, mutta en sauvakävelyssä, salsassa, Star Warseissa tai triathlonissakaan. En silti käsitä miksi muut eivät saisi niitä harrastaa.
koo

Posts: 379

#823 • • koo

Juhgu:
Eihän kukaan pilveä polttelisikaan, jos musiikista, rakkaudesta ja auringonvalosta saisi saman vaikutuksen *hymy*



Surullista, että pilvenpolttelijat eivät saa samaa vaikutusta noista asioista, joista esim minä saan elämäni kovimmat kiksit. En voi muuta kuin sääliä heitä.

--
Backstagella on paratiisi.

peepe

Posts: 904

#824 • • peepe

koo:
Surullista, että pilvenpolttelijat eivät saa samaa vaikutusta noista asioista, joista esim minä saan elämäni kovimmat kiksit. En voi muuta kuin sääliä heitä.



Sääliä? Siis koet olevas jotenkin pilvenpolttajien yläpuolella, vai mitä häh? Miks sä säälit? Hmm, siis sä vertaat kannabista musiikkiin, rakkauteen, auringonvaloon?
Avatar
#825 • • ikj Guest

koo:
---
Juhgu:
Eihän kukaan pilveä polttelisikaan, jos musiikista, rakkaudesta ja auringonvalosta saisi saman vaikutuksen *hymy*

---


Surullista, että pilvenpolttelijat eivät saa samaa vaikutusta noista asioista, joista esim minä saan elämäni kovimmat kiksit. En voi muuta kuin sääliä heitä.



miten toi nyt liitty tohon juhgun viestiin?
koo

Posts: 379

#826 • • koo

peepe:
---
koo:
Surullista, että pilvenpolttelijat eivät saa samaa vaikutusta noista asioista, joista esim minä saan elämäni kovimmat kiksit. En voi muuta kuin sääliä heitä.

---


Sääliä? Siis koet olevas jotenkin pilvenpolttajien yläpuolella, vai mitä häh? Miks sä säälit? Hmm, siis sä vertaat kannabista musiikkiin, rakkauteen, auringonvaloon?



Joo. Mä olen ihan sika ihana ja kaunis ihminen ja mua ärsyttää tollaset pilvenpolttaja-rupusakit jotka pilaa mun ihanan ja auringontäyteisen maailmani olemassaolollaan.

On se mun mielestä silleen vähän surullista, että elämästä nauttimiseen tarvitaan jotain kemikaalia.

Ei sillä että minä taaskaan mitään mistään ymmärtäisin.
Jatkakaa siis pilvenpoltteluanne.

--
Backstagella on paratiisi.

Avatar
#827 • • ikj Guest

koo:
---

On se mun mielestä silleen vähän surullista, että elämästä nauttimiseen tarvitaan jotain kemikaalia.



que?
peepe

Posts: 904

#828 • • peepe

koo:
Joo. Mä olen ihan sika ihana ja kaunis ihminen ja mua ärsyttää tollaset pilvenpolttaja-rupusakit jotka pilaa mun ihanan ja auringontäyteisen maailmani olemassaolollaan.

On se mun mielestä silleen vähän surullista, että elämästä nauttimiseen tarvitaan jotain kemikaalia.

Ei sillä että minä taaskaan mitään mistään ymmärtäisin.
Jatkakaa siis pilvenpoltteluanne.



On se munkin mielestä surullista jos elämä=huumeet. Mut kaikissa tapauksissahan näin ei ole. Vaikka siis jointti maistuiskin. Onks se niin vaikeeta ajatella asioista joskus hieman laajemminkin..? Silti sana "sääliä" särähtää jotenkin korvaan.
peepe

Posts: 904

#829 • • peepe

koo:
Jatkakaa siis pilvenpoltteluanne.



p.s. Ei kiitos, mulle ei maistu.
Juhgu

Posts: 7,921

#830 • • Juhgu Virnistelijä

koo:
---
Surullista, että pilvenpolttelijat eivät saa samaa vaikutusta noista asioista, joista esim minä saan elämäni kovimmat kiksit. En voi muuta kuin sääliä heitä.



Toki saavat.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Avatar
#831 • • Tmx Guest

linnu:
Laillistaminen ihan vaan huvikäyttöön ei kyl olis kovin loistava idea.

Lääkekäyttöön se oliski sitten ihan eri asia.
(ps. tykkään susta ystäväiseni *nauru*)


Aika rankkaa tekstiä sulta. Ettet vain itsekkin olisi osallinen "ystäväsi" ongelmiin?!?
darkfr

Posts: 232

#832 • • darkfr d:play

koo:
-tuulesta temmattua löpinää-



on se niin kiva et sä oot paljon parempi kuin ne jotka polttavat kannabista? kun sä osaat "oikeesti" nauttii asioita. kannabis hämärtää todellisuuden, etenkin piikitettynä! joo ja se on tosi vaarallinen kemikaali, niinkuin itsekkin sanoit tossa postissa! sen lisäks se myös lisää inflaatiota ja kommunismia! siis w0rd, daa ?


jos sulla on asiaan suppea näkökanta ja ei mitään tietoa asiasta niin sitä ei kannata varmaan laittaa keskusteluun jossa käsitellään laillistamista, ts. itsesi korkeammalle nostaminen ja muiden halveksuminen ei millään tavalla rakenna asian eri puolien tarkastelua ja auta valaisemaan meitä muuten kuin siten että idiootteja löytyy myös täältä meidän yhteiskunnassa, sen oot ainakin noilla postauksilla osoittanut.

--
4/4

koo

Posts: 379

#833 • • Edited koo
No sori nyt vitusti. En kyllä mitenkään tarkoittanut nostaa itseäni yläpuolelle tai mitään. Katsokaas, sääli ei välttämättä tarkoita mitään negatiivista.

Ja tosiaan, idiootteja löytyy. Katsokaa itse peiliin. Saman voisin tehdä minäkin.

edit: Ja mikä ihmeen suppea näkökanta?! Eiköhän sulla ole se näkökanta ihan yhtä suppea kuin mullakin, vaan eri suuntaan. Tässä keskustelussa ainoat sallitut kommentit tuntuvat olevan "emmä niinq oikeen tiiä" ja "jee jee!! laillisex vaan!!!!!1".
Kele.

--
Backstagella on paratiisi.

peepe

Posts: 904

#834 • • peepe

koo, 30.3.2005 23:12:
edit: Ja mikä ihmeen suppea näkökanta?! Eiköhän sulla ole se näkökanta ihan yhtä suppea kuin mullakin, vaan eri suuntaan. Tässä keskustelussa ainoat sallitut kommentit tuntuvat olevan "emmä niinq oikeen tiiä" ja "jee jee!! laillisex vaan!!!!!1".
Kele.



Vai menikö se sittenkään ihan niin?
Riku

Posts: 3,187

#835 • • Riku The Little Prince

koo, 30.3.2005 23:12:
No sori nyt vitusti. En kyllä mitenkään tarkoittanut nostaa itseäni yläpuolelle tai mitään. Katsokaas, sääli ei välttämättä tarkoita mitään negatiivista.

Olisi kantasi varmaan voinut ilmaista vähemmän vittumaisesti ja provosoivastikin.

edit: Ja mikä ihmeen suppea näkökanta?! Eiköhän sulla ole se näkökanta ihan yhtä suppea kuin mullakin, vaan eri suuntaan. Tässä keskustelussa ainoat sallitut kommentit tuntuvat olevan "emmä niinq oikeen tiiä" ja "jee jee!! laillisex vaan!!!!!1".
Kele.

Henkkoht mä yleensä kyllä edellytän ihmisten oikeuksien kieltämiseltä vähän parempia perusteita kuin asioiden sallimiselta defaulttina. Noi "laillisex vaan!" on toki aivan yhtä pointittomia postauksia kun "ei vittussa!", ja kyllä niihinkin on muistaakseni täällä aina välillä puututtu. Niitä varten on se äänestysnappi.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Juhgu

Posts: 7,921

#836 • • Juhgu Virnistelijä

koo, 30.3.2005 23:12:
edit: Ja mikä ihmeen suppea näkökanta?! Eiköhän sulla ole se näkökanta ihan yhtä suppea kuin mullakin, vaan eri suuntaan. Tässä keskustelussa ainoat sallitut kommentit tuntuvat olevan "emmä niinq oikeen tiiä" ja "jee jee!! laillisex vaan!!!!!1".
Kele.



Ihme vaahtoamista. Luepa tätä topiccia muutama aikaisempi sivu niin kyllä sieltä niitä päteviä perusteluja löytyy suuntaan ja toiseen.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

kilobitti

Posts: 2,419

#837 • • kilobitti 1-2-3 techno

pHaze, 5.4.2005 09:37:
Niitä varten on se äänestysnappi.



Onko tuota äänestystä muuten modattu viime aikoina - mulla on ollu semmonen mielikuva että toi äänestystulos ois aiemmin ollut vahvasti laillistamisen vastainen?

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Jammailija

Posts: 3,224

#838 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

kilobitti, 5.4.2005 09:56:
---
pHaze, 5.4.2005 09:37:
Niitä varten on se äänestysnappi.
---


Onko tuota äänestystä muuten modattu viime aikoina - mulla on ollu semmonen mielikuva että toi äänestystulos ois aiemmin ollut vahvasti laillistamisen vastainen?


Siitä en osaa sanoa, mut semmonen ihme on tapahtunu, että aika moni mun kavereista on muuttanu kelkkansa päinvastoin kohti laillistamista luettuaan koko tän topicin alusta loppuun kaikkine väittelyineen. Sama taisi tapahtua mullekin joskus.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

kuolo

Posts: 90

#839 • • kuolo elo
oon sitä mieltä että kannabís lailliseks. jossei niin sit kielletään kans kahvi, alkoholi, tupakka, suklaa, peittämättömät hiukset jne jne
ainiin ja lsdtä kans kaikille. many times

--
18 and life to go
and counting..

kilobitti

Posts: 2,419

#840 • • kilobitti 1-2-3 techno

Jammailija, 5.4.2005 10:00:
Siitä en osaa sanoa, mut semmonen ihme on tapahtunu, että aika moni mun kavereista on muuttanu kelkkansa päinvastoin kohti laillistamista luettuaan koko tän topicin alusta loppuun kaikkine väittelyineen. Sama taisi tapahtua mullekin joskus.



onhan nää keskustelut muuttanu munkin näkökulmaa, joskus ammoin olin vahvasti vastaan, nykyään enemmänkin undecided tai jotain. Tai siis, en pitäisi laillistamisesta periaatesyistä, mutta se voisi olla kokonaishyödyllisestä näkökulmasta nykyistä parempi ratkaisu.

Epäilen tota tulosta, koska muistelisin että jopa tuo suhde ois ollut aika tarkalleen sama...mutta toisin päin.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993