Matkalla maailmaan..

61 posts, 4 pages, 15,456 views

TanyaK

Posts: 745

#1 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Rankka ja hikinen työpäivä on takana. Istut sohvalla töllöä katsellen..kanavasurffailua..Heräät todellisuuteen tajuntasi kiemuraisista syöväreistä kun ovikello pirahtaa. Vaivalloisesti kokoat luusi sohvalta ja lähdet puoli koomassa etsimään ovea äänen suunnasta. Aikasi kierreltyäsi ja kaarreltuasi asuntoasi ristiin rastiin löydät kuin löydätkin ulko-oven. Avaat silmäsi ammolleen ja kurkistat uteliaana ovisilmään.."Kohteliaan näköinen, keski-ikäinen mieshenkilö. Suhteellisen laadukkaassa puvussa..hmm" Avaat oven vainoharhaisen varovaisesti ja utelet miehen aikeita..

"Iltaa, saanen esittäityä. Olen herra Biblington, autokuskinne. Iloni on ilmoittaa että eräs teille läheinen ystävänne on maksanut kyydin lentokentälle ja sieltä matkan mihin tahansa maahan. Aikaa 15 minuuttia..kerää tavarasi niin lähdetään.."

Mitä teet? Mitä otat mukaasi?
ja ennen kaikkea..Mikä maa, mikä kaupunki!?'

oho..hups..siis mikä yllä olevista on tärkein puli tuolla reissulla..heh*blush*

[muokattu 14.11.2002 13:43]
Pan

Posts: 140

#2 • • Pan
Ensiksi käyn imemässä autostani viimeiset tipat benziiniä ja sytytän kämppäni tulee.

Mukaan otan vaatteet pääläni, passin ja lompakon. Mitä muuta tarvitaan?

Suunta: eteen päin!

--
Positiivinen pakana

_atmos

Posts: 230

#3 • • _atmos
oon aina halunnut käydä jenkeissä. lähtisin luultavasti los angelesiin, californiaan, long beachille. westside-räbän innoittamana pitäisi tietenkin tsekata compton samalla.

reissulta odottaisin paljon bilettämistä, rannoilla löhöämistä ja uimista. mukaan ottaisin ainaskin uimahousut, lompakon, aurinkolasit ja suomalaista stygeä!
UnityF

Posts: 15,721

#4 • • UnityF joo just se
Hmm.... Mä ottaisin passin ja lompakon ja lähtisin Intiaan Gooalle.....*vink*
TonySt

Posts: 4,166

#5 • • TonySt mediamoguli
Goa olis kyllä dream come true... samoin Koh Samui, Krabi ja muut Thailandia paratiisisaaret *suuntaa kateelliset katseet salamanterin suuntaan* *hih*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Roger Roger

Posts: 3,372

#6 • • Roger Roger Kentti
Hollantiin... kait. Ja mulla ON NÄLKÄ!

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

[Nuclear]

Posts: 5,855

#7 • • [Nuclear] el aprendiz
Kuten tääl on tullukin mainittua, niin Goa, Krabi, Bali + muut Tyynenmeren saaret...ah. *plur* Sinne loikoilee jonnekin vesiputouksen ääreen tai iki-vihreille saarille makoilemaan...*sydän*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

kissi

Posts: 2,436

#8 • • kissi niihä?
[Nuclear]:

Kuten tääl on tullukin mainittua, niin Goa, Krabi, Bali + muut Tyynenmeren saaret...ah. *plur* Sinne loikoilee jonnekin vesiputouksen ääreen tai iki-vihreille saarille makoilemaan...*sydän*


Joo mä oon kans sit täällä! *plur*
tematsu

Posts: 436

#9 • • tematsu Innovator
[Nuclear]:

Kuten tääl on tullukin mainittua, niin Goa, Krabi, Bali + muut Tyynenmeren saaret...ah. *plur* Sinne loikoilee jonnekin vesiputouksen ääreen tai iki-vihreille saarille makoilemaan...*sydän*



ja tännehän minäkin, sen jälkeen ku oon ekaks kattonu autokuskiani silmiin monttu auki ja menettänyt hetkellisesti tajuntani, noustuani juossut vaatekaapille ja laitettuani päälle shortsit ja hawaiji-paidan... ja tietty aurinkolasit silmille..*hymy*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

UnityF

Posts: 15,721

#10 • • UnityF joo just se
Roger Roger:

Hollantiin... kait. Ja mulla ON NÄLKÄ!


Syö hyvä ihminen...*vink*
Roger Roger

Posts: 3,372

#11 • • Roger Roger Kentti
Unity(f):

Roger Roger:Hollantiin... kait. Ja mulla ON NÄLKÄ!
Syö hyvä ihminen...*vink*


Söin hyvin ja lähden kohta lyhyelle tri... matkalle =)

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#12 • • Kirsikka Guest
Mä kannattaisin kans ehkä tota Hollantia, tai sit myös Lontoo ja Berliini vois olla ihan jees.. Mulla menis kyllä pakkaamiseen iäisyys, en voi lähteä tyyliin kiskallekaan ilman kunnon varustusta =D Ja paikan päällä haluisin tutustua toki biletyspaikkoihin, mutta myös shoppailla ja käydä syömässä ravintoloissa ja kahviloissa ja varmaan joissain museoissakin tyyliin.. =) Voi kun joskus oikeestikin kävis noin.. *hymy*
Salien

Posts: 1,148

#13 • • Salien El Croco
Hmmm... suuntaisin oitis mononi kohti Tyynenmeren Micronesiaa -> Yapin saarelle.*slurps**sydän* Saaren ympäristössä 'asustelee' useita kymmeniä lähes kesyjä paholaisrauskuja, joiden kanssa voi uiskennella ja surffailla:
http://www.mantaray.com/

blub...blub... blub *päästelee jo kuplia suustaan*

--
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki...

Avatar
#14 • • yana Guest
Salamanteri:

Hmmm... suuntaisin oitis mononi kohti Tyynenmeren Micronesiaa -> Yapin saarelle.*slurps**sydän* Saaren ympäristössä 'asustelee' useita kymmeniä lähes kesyjä paholaisrauskuja, joiden kanssa voi uiskennella ja surffailla:
http://www.mantaray.com/

blub...blub... blub *päästelee jo kuplia suustaan*



mulla oli mielessä juurikin sama suunta :D

tuohon suuntaan kun tulis niin heikosti jaksettua lähteä muutenvaan omilla rahoilla
puupi

Posts: 385

#15 • • puupi the puupi
Nyt ei ihme kyllä just oo mikään hullu hinku mihinkään kauas.. (kyl tässä jotain Lontoo Dami settii vuoden alussa*iloinen*)

Jos kumminkin joku maksais mun tripin ni voisin kyl jonku Austraalia pitosen seikkailu matkan heittää..

Ei mihinkään Gooalle se on oikeesti menetetty mesta..
Torremoliinos in India.

*vink*

Mukaan en ottais juuri mitään.. perus repullinen.. se on nähty et ihan sama minne menee ni hankkii sieltä ne kamat mitä käyttää..

*plur* mukavaa matkaa innostuneille

--
KM

Katrina

Posts: 605

#16 • • Katrina
Haksiin Janskun työmaasta ja veisin johonkin kauas missä saisimme olla hetken ihan kahdestaan.

[muokattu 15.11.2002 08:38]
[Nuclear]

Posts: 5,855

#17 • • [Nuclear] el aprendiz
elekid:

[Nuclear]:Kuten tääl on tullukin mainittua, niin Goa, Krabi, Bali + muut Tyynenmeren saaret...ah. *plur* Sinne loikoilee jonnekin vesiputouksen ääreen tai iki-vihreille saarille makoilemaan...*sydän*

ja tännehän minäkin, sen jälkeen ku oon ekaks kattonu autokuskiani silmiin monttu auki ja menettänyt hetkellisesti tajuntani, noustuani juossut vaatekaapille ja laitettuani päälle shortsit ja hawaiji-paidan... ja tietty aurinkolasit silmille..*hymy*



No niin, mähän voisin alkaa järkkää ton risteilyn sijast kaukomatkaa itään päin. *plur* Unity, tonppa, Meja, elekid...muita? *hih*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Dragonfly

Posts: 542

#18 • • Dragonfly Mariarawr
mä haluan, ja mähän menen [!!!!!] joku kaunis päivä UK:iin tai Australiaan, mukaan kaikki rahna, levyjä ja passi :=:) ei ikinä tiiä vaikka sille tielle jäis varsinki ton UK:n kohalla ku siellä asuu jo muitaki kamuja *hih*

--
Uguu~

Dragonfly

Posts: 542

#19 • • Dragonfly Mariarawr
Avernian:

voisin ottaa semmosen pikku kierroksen...
Egypti-Nepal-Kuala Lumpur-joku paratiisisaari, vaikka Yap-sitten Los Angelesiin ja sieltä autolla kavereiden luona kyläillen New Yorkiin-stoppi Kanadassa*sydän*-Lontoo-Barcelona-Rooma-Budapest

en nyt heti keksi muuta, mutta kyllä tuossakin tripissä aika kauan vierähtäisi. :)


hmmm.. jos ihmiset ottaa aina jotain vaikutteita matkoiltaan [vetää pään kaljuks tai pukeutuu johki sariin :=:)] ni vois olla aika mielenkiintonen näky tommosen matkan jälkeen.. siis JOS ottaisi jotain vaikutteita niistä maista siis... tai jotain
*nauraa*

--
Uguu~

tematsu

Posts: 436

#20 • • tematsu Innovator
[Nuclear]:

elekid:[Nuclear]:Kuten tääl on tullukin mainittua, niin Goa, Krabi, Bali + muut Tyynenmeren saaret...ah. *plur* Sinne loikoilee jonnekin vesiputouksen ääreen tai iki-vihreille saarille makoilemaan...*sydän*

ja tännehän minäkin, sen jälkeen ku oon ekaks kattonu autokuskiani silmiin monttu auki ja menettänyt hetkellisesti tajuntani, noustuani juossut vaatekaapille ja laitettuani päälle shortsit ja hawaiji-paidan... ja tietty aurinkolasit silmille..*hymy*

No niin, mähän voisin alkaa järkkää ton risteilyn sijast kaukomatkaa itään päin. *plur* Unity, tonppa, Meja, elekid...muita? *hih*



ei muuta ku matkaa varaamaan, tai vielä parempi: lähetään nyt heti patikoimaan, reppu selkää ja jalat alle *iloinen* tuleepahan halvemmaksi, ja reissukun kestää kauemmin*hih*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.