uusvuos

100 posts, 5 pages, 35,981 views

Bishop Henrik

Posts: 135

#61 • • Bishop Henrik
töissä on mullakin mennyt aikamonta uuttavuotta... tänä vuonna Turkuun bilettää ja jne...*?**?**?**?*

--
fucking hostile...

Avatar
#62 • • hyperventilaatio Guest
mä meen ainakin vetään sikapersekännit, mut eihän kerrota kellekään. eihän. hys hys. *dissaa*
Tyly

Posts: 908

#63 • • Tyly
Mua toi uusvuos ei kyllä jotenkin nappaa.. siis kyllä silloin on kiva tehdä jotain eikä vain istua himassa kyhnöttämässä mut siis...
Uskoisin että taas voisin ottaa auton ja kierrellä paikkoja.. Viime vuos oli just hauska kun olin autolla niin kävin katelemassa ja moikaamassa moniakin frendejä... Kun jos julkisilla on liikenteessä niin ei moneen paikaan ehdi korkeintaan kahteen...

Ja sitten siinä samassa kun aina oli ihmisiä menossa samalle puolelle kaupunkia niin tienasi pari sataa markkaa siinä samassa *hymy*

Vosin tänä vuonna tehdä mielelläni samalla tavalla.. tietysti riippuu tuosta toisesta osapuolesta*justjoo*
No ei.. *nauru*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

dirtyface

Posts: 344

#64 • • dirtyface rok.
Luultavasti menee juhliessa kaverin synttäreitä.. Tai sitten jossain paikallisessa räkälässä/baarissa.. Saa nähä mihin joutuu.

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

Katrina

Posts: 605

#65 • • Katrina
rauhallinen uusivuosi kotkassa!
Avatar
#66 • • yana Guest
Tyly:


Uskoisin että taas voisin ottaa auton ja kierrellä paikkoja.. Viime vuos oli just hauska kun olin autolla niin kävin katelemassa ja moikaamassa moniakin frendejä... Kun jos julkisilla on liikenteessä niin ei moneen paikaan ehdi korkeintaan kahteen... *



mä olin kävellen liikkeellä ja olin yhteensä 5 eri bileessä/tilaisuudessa =D
dexine

Posts: 64

#67 • • dexine
Telakka studioilla ois varmaanki muksaa, mut sit taas toisaalta kotibileet vois olla huisin kivat.
Vuoden 2000 uusvuos tyylinen setti vois olla kiva, oltiin Ruoholahdessa porukalla kotibileis ja sieltä sit Nosturille. Oli hubaa!

Jos keksii kivat kotibileet, saa ilmoitella! :)

*mietintämyssy päähän*

-Tero-

*possu*

--
\"Computer games don\'t affect kids; I mean if Pac-Man affected us as
kids, we\'d all be running around in darkened rooms, munching magic
pills and listening to repetitive electronic music.\"
-

anqqa

Posts: 4,034

#68 • • anqqa tirehtööri
kenties nykyään paremmin sopii bilehöpinäalueelle huhumyllyn sijaan

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#69 • • Pirpeli Guest
koitettiin ostaa jo liput forms of energyyn, mut ne ei myynny.......uusi yritys, uusi vuosi, uudet kujeilut*ökkö*
cosmikki

Posts: 1,261

#70 • • cosmikki
taitaa mennä tää uusvuos kyllä osittain jossain kotibileissä mutta telakkastudioille jossain vaiheessa iltaa Pakko päästä piipahtamaan.
ja Tyly saa luvan toimia mun kuskina tänä vuonna kun viime vuonna se alko nihkeilemään :D

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Yanna

Posts: 311

#71 • • Yanna really?
Kausalan möksä ois ollu superhyvä jutska uudeks vuodeks..vai mitä fairy ja kalle?! No mut varppina me jotain kivaa keksitään. Uusi vuosi on aina kiva ottaa vastaan kera hyvien ystävien...ja hirveen määrän viinaa *nauraa*

--
joka perseensä nostaa, se paikkansa menettää

Jone

Posts: 8,258

#72 • • Jone Archibald Haddock
vaeltajatar:

koitettiin ostaa jo liput forms of energyyn, mut ne ei myynny.......uusi yritys, uusi vuosi, uudet kujeilut*ökkö*



Kelpaisko sulle 6 kpl 2 hengen kutsuja viime vuodenvaihteen pippaloihin sen sijaan? Voisin luopuu tosi edukkaasti...
*nauru**vink**nauru*
Youzo

Posts: 1,175

#73 • • Youzo viidakkovekara
En kyl onnistu ikinä saamaan mitään aikaan uutenavuotena.
Usein vaan chillaan perheeni kans. Stadi on tukos ja sinne ei voi mennä .Siellä saa venaa aamuun et pääsee himaan.
I don`t know what to do...*hmph**purr**voiei*
LauriA

Posts: 109

#74 • • LauriA Creative
vaeltajatar:

koitettiin ostaa jo liput forms of energyyn, mut ne ei myynny.......uusi yritys, uusi vuosi, uudet kujeilut*ökkö*



Mistä yritit ostaa ja minä päivänä?
Street Beatissa, Tiketissä ja Musiikkinurkassa pitäisi olla lippuja myynnissä, detunezissa vasta alkuviikosta.

-l

--
Lauri Ahonen / Digital artist, Designer and Entrepreneur from Helsinki, Finland. / www.lauriahonen.fi

Avatar
#75 • • ziin Guest
on ihan must olla pussyssa!!!!!! siellä bailataan aamuun asti!!!
ja vielä jatkoissaki.......... partyyyyyyyy!!!*pahis**pahis* cant wait!!
Germitbiili

Posts: 1,070

#76 • • Germitbiili Ihmepoika
Traditio:

En kyl onnistu ikinä saamaan mitään aikaan uutenavuotena.
Usein vaan chillaan perheeni kans. Stadi on tukos ja sinne ei voi mennä .Siellä saa venaa aamuun et pääsee himaan.
I don`t know what to do...*hmph**purr**voiei*



jätkä taitaa olla tissiposki ja niin oletkin kyllähän sä sen ittekki tiedät!! ota naises mukaa ja uuten vuoten bilee johonki!!
*ökkö**nauraa**plur*

--
NO SHIT SHERLOCK

Texx

Posts: 650

#77 • • Texx ^_^
mmmmm :o Ensin kyl keskustaan vähäksi aikaa. jajoskus kahentoista jälkeen haluisin lähteä jonnekkin kotibileisiin kavereiden kanssa :o niinkun tässä pari aikasempaakin vuotta *iloinen*
En jaksa oottaa uuttavuotta *sydän**ökkö**ökkö*

--
*piis*

Avatar
#78 • • trisha Guest
Kaippa se on se Forms of Energy mihin suunnataan kavereitten kanssa...
Joten toivottavasti tulee olemaan kivat bileet..*hellokitty**ökkö*
illusion

Posts: 1,061

#79 • • illusion team-sauna :D
Forms of Energy *joo*+illut**iloinen*
*ökkö*
tuitui

Posts: 1,258

#80 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
tässä topikissa o jo liikaa hyppiviä ökköjä!! EVH!!

*justjoo*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"