Lyhyt, pitkä vai jotain muuta?

666 posts, 34 pages, 255,682 views

moksu

Posts: 1,386

#161 • • moksu [Dimension]

Tres:
---
POSER:
Jos halajaa Tosimiehen(tm) mittoihin on oltava vähintään 190cm pitkä ja painettava tuo 100kg, muuten on säälittävä rääpäle.


---


Juuri näin *uros*

Alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä *igor*


Aivan.. kuten faija joskus hieman ottaessaan möläyttelee kun yritän puhuu ett ”taas ne hyttyset inisee täällä...*hymy*”..eli alle maagisen 100kg.. sekin on sen yli, mutta ainoastaan maagisen pallonsa takia..*nauru* Jooh, itellä on sitten viimesten mittausten mukaan 185 pituutta..mut nykyään porukka alkaa olla jo niin pitkiä ett alkaa jo ahistaa kaupungilla..*nauru* Kuitenkin oon tyytyväinen pituuteeni, koska olen pidempi kuin veljeni, jesh!*hymy* enää vaan sitä painoo hiukan lisää niin kaikki olis kivasti..muttei ei sentään sitä 100kg ikinä..toivottavasti*vink*... hmm kai sitä töitä pitäs jatkaa..*igor*
Jammailija

Posts: 3,224

#162 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
181 cm, mut näytän usein lyhyemmältä ku en jaksa ojentautua täyteen pituuteen*igor*. Pidempi voisin olla ni ois tuo korisharrastuskin saanu eri tulta alleen*hmph*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Amma

Posts: 2,383

#163 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

super-enkuli:
pitkät miehet ovat *sydän*!

*enkeli*



Totta turiset. *joo*

Johannaq:
Mä oon lyhyt, tasan 155 cm...Eikä se haittaa, musta on kiva olla pieni. Tosin ärsyttävää on se, että en ikinä yletä ottamaan mitään keittiöni kaappien ylimmiltä hyllyiltä, ja joudun aina raahaamaan tuolin avuksi. *uuh*



Yllä olevaan viitaten:” Hei, toi tarjotin on tuolla katonrajassa... Kun sä oot niin pitkä, niin voisitko....” (Onko mulla jotenkin keskimääräistä lyhyempiä tuttuja...?)
Mun piti ennusteiden mukaan jäädä alle 170 cm:n, mutta jotenkin päädyin n. 176:een... Ihan ok pituus, mitä nyt uroot on usein vähän liian lyhyitä. Ja housut pitää ostaa vähintään L-kokosena, jotta lahkeet ei lopu puoleen pohkeeseen. *uuh*

--
*etsiskel*

rZi

Posts: 587

#164 • • rZi 42
180
Andy

Posts: 1,019

#165 • • Andy
miehen kuuluu painaa 0.1 tonnia

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

CodeBlind

Posts: 69

#166 • • CodeBlind
190cm. Usein tuntee itsensä jotenkin epäsopivaksi ja miettii, olisko useimmat huonekalut mukavampia, jos olis muutaman sentin lyhyempi. Mut näkeepähän konserteissa lavalle...
En muista vielä jutelleeni liian pitkän naishenkilön kanssa. Oman kullan kanssa on pituuseroa about 30cm ja on siihen jo tottunut... Jos pelkän ulkonäön puolesta tyttöjä katselee, niin pitkät usein näyttää sexymmältä, mut eipä pituus tosiaan ainoa kriteeri oo.
Blues

Posts: 5,414

#167 • • Blues Koning van Afrika

hardikaveri:
blueshan on kauhee korsto...hmm et kai oo pelannu espoon akilleksessa koripalloa..(raine)



En ole ikinä pelannut koripalloa. Tylsä laji mielestäni..lätkä oli paljon hauskempaa aikanaan.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

aform

Posts: 291

#168 • • aform
Mukavin yhtälö on kun molemmat ovat samanpituisia. Se vaan on käytännöllistä. :)
Tääl on ollu paljon juttuu siitä onko ihmisen pituudella noin yleensä väliä. Mun mielestä
ei todellakaan,se on vaan luonnollista et on eri pituista porukkaa. Kaikkien pitäs vaan ymmärtää toisiaan silleen rennon hyväksyvästi. Et katos ompas tossa pitkä nainen wau. tai ompas tossa Pitkä mies tai ompas toi pikku kundi magee. MItä tulee kumppanin valintaan. Sehän on sellasta biologia hommaa jos lyhyt kundi vaikka törmää johonkin pidempään naiseen. Ei sen pidä miettii ekana et en mä voi ton kaa ku se on noin pitkä. Sama pätee myös toisinpäin. Pitää elää sen mukaan miltä aidosti tuntuu. Paskaako millään yleistyksillä oo väliä loppupeleis. Työpaikallani kuullin tarinan n. 176cm todella lihavasta naisesta ja 154 cm miehestä joka oli vielä aika solakka. Sit nää rakastu ihan totaalisesti ja kyllä sitä moni sitten päivitteli ja nauro kun ne yhdessä sähelti työaikana jossain takahuoneessa. Tietääkseni tosta jutusta on joku 7 vuotta ja nykyisin he on onnellisesti naimisissa. Tollaset asiat on rikkautta. Meitsi on 164 ja lyhyempi ku monet muut mut se ei haittaa elämänmenoa. Nuorempana tollasat asiat on kundien maailmassa paljon oleellisempii kun asioita setvitään pelkästään voimalla*iloinen*.
Jos omasta pituudestaan on harmissaan, kannattaa katsoa elämää silmiin ja hyväksyä itsensä sellaisena kun on ja lähteä rave-bileisiin. *joo*
blade

Posts: 484

#169 • • blade Otus.
50cm sinne tänne tunnu missään *nauru*

--
Energy.

hallucinogen

Posts: 8,190

#170 • • hallucinogen Edain
Kyllä mulla 50cm tuntuis ei kyllä tekis mieli olla 225 tai 125 *nauru* kummastakin seurais ihan käytännön ongelmia.

--
pikku-*possu*

J.J.

Posts: 216

#171 • • J.J. Mutta missä on..?

nonexite:
Työpaikallani kuullin tarinan n. 176cm todella lihavasta naisesta ja 154 cm miehestä joka oli vielä aika solakka. Sit nää rakastu ihan totaalisesti ja kyllä sitä moni sitten päivitteli ja nauro kun ne yhdessä sähelti työaikana jossain takahuoneessa. Tietääkseni tosta jutusta on joku 7 vuotta ja nykyisin he on onnellisesti naimisissa. Tollaset asiat on rikkautta.



Yks puolituttu kundi, joka on 205 pitkä (korispelaaja) oli muutaman kuukauden vähän alle 160 pitkän muijan kanssa - aika hilpee ilmestys koulun käytävillä... *plur*

--
"Kuolema kuittaa univelat"

Epailija

Posts: 5,636

#172 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Välillä käy hieman nyppimään se, että vaikka ei olekaan varsinaisesti lyhyt, eikä mitenkään hirveän alipainoinen, niin usein s-kokokin on selvästi liian iso. Eikä xs:ää tietenkään silloin edes ole valikoimassa. Missä maassa 175+ cm pitkät ja 70+ kiloa painavat miehet luokitellaan pieniksi? *igor* Onneksi niitä vaatteita kuitenkin yleensä löytyy, mutta mitenkäs niillä, jotka ovat vieläkin pienempiä?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

-P

Posts: 4,972

#173 • • -P

J.J.:
---
nonexite:
Työpaikallani kuullin tarinan n. 176cm todella lihavasta naisesta ja 154 cm miehestä joka oli vielä aika solakka. Sit nää rakastu ihan totaalisesti ja kyllä sitä moni sitten päivitteli ja nauro kun ne yhdessä sähelti työaikana jossain takahuoneessa. Tietääkseni tosta jutusta on joku 7 vuotta ja nykyisin he on onnellisesti naimisissa. Tollaset asiat on rikkautta.

---


Yks puolituttu kundi, joka on 205 pitkä (korispelaaja) oli muutaman kuukauden vähän alle 160 pitkän muijan kanssa - aika hilpee ilmestys koulun käytävillä... *plur*



Haha, sama homma. meidän koulussa oli kanssa tuollainen pari, kaveri päälle 2m ja tyttö juuri ja juuri 160cm. noh, kaverin nimi oli Ilkka Puotila jos sanoo jollekin jotain *ding*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

POSER

Posts: 800

#174 • • POSER Wimp and Poser

Angelus:
kaverin nimi oli Ilkka Puotila jos sanoo jollekin jotain *ding*


Ei sano, päästä nyt ihmeessä minut jännityksestä ja kerro kuka se on?

Niin ja itselläni ja naisellani on noin 30cm pituus eroa, kuulemma ollaan aika hellyttävä/hauskan näköinen pari kun yhdessä liikumme. Mua ainakaan haittaa... lyhyet naiset rocks..

--
Keppiä Jehoville!

blade

Posts: 484

#175 • • blade Otus.

hallucinogen:
Kyllä mulla 50cm tuntuis ei kyllä tekis mieli olla 225 tai 125 *nauru* kummastakin seurais ihan käytännön ongelmia.



No okei.. otetaan se 0 pois. Eli 5cm sinne tänne *iloinen*

--
Energy.

Hixxy

Posts: 522

#176 • • Hixxy HaroPup
Suomalaiset ovat keskiarvoltaan 165 cm pitkiä ni kaipa tää mun huikeat 170 on loppujen lopuks iha siedettävän pätkän mitta *hymy* huooh, unohtu toi naiset tosta välistä
eli suomalaiset naiset ovat kesk... 165 cm........ jne *iloinen*

[muokattu 1.8.2003 15:20]
Blues

Posts: 5,414

#177 • • Blues Koning van Afrika

POSER:
Niin ja itselläni ja naisellani on noin 30cm pituus eroa, kuulemma ollaan aika hellyttävä/hauskan näköinen pari kun yhdessä liikumme. Mua ainakaan haittaa... lyhyet naiset rocks..



Ei se pituusero niin paljoa vaikuta mutta mulla sitä tulee aina olemaan.
Pienin pituusero mikä minulla on ollut, oli 16cm ja kaverit sanoi meidän olleen jokin jättiläispari *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Amma

Posts: 2,383

#178 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Niina:
Musta on kiva olla pitkä, 176 cm. Vaikka aluks oli tosi outoa, kun olin aina luokan lyhyin ja sitten yllättäen kasvoin tosi nopeesti tosi paljon. Housuja on jokus vaikea löytää, ja ainakin teininä tuntu hassulta kun jotkut pojat oli niin paljon lyhyempiä kun ne haki diskossa tanssimaan.


Kuulostaa niin kovin tutulta. *hymy*


nonexite
..Sehän on sellasta biologia hommaa jos lyhyt kundi vaikka törmää johonkin pidempään naiseen. Ei sen pidä miettii ekana et en mä voi ton kaa ku se on noin pitkä...


Mutta ehkä sekin on sellasta biologiahommaa, ettei mua yksinkertasesti sytytä hirmuisesti lyhyemmät miehet. Tai oikeestaan sen pitää olla vähintään saman pitunen. Ööö.. Ehkä siinä on joku turvallisuudentunteen hakeminen tai... tai.. Emmätiiä.

--
*etsiskel*

Inferno

Posts: 369

#179 • • Inferno [Terrorcraft]
tää mies on 187,5cm *hymy*

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

-xx-

Posts: 5,001

#180 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Tällä on pituutta 170 cm

--
kiitos ja anteeksi ^^