Pariisi

1 post, 1 page, 287 views

Chipi_

Posts: 1

#1 • • Edited Chipi_
Hei Pariisin nykyskenen tuntevat,

1) Mitä paikkoja/tapahtumia suosittelisit erityisesti tummemmalle teknosoundille/dnb'lle?

2) Miten turvalliseksi koet nää itse tapahtumapaikat, mutta myös niiden lähiympäristön? Onko mielestäsi/kokemustesi pohjalta (erityisesti naisena) turvallista liikkua yksin näihin/näissä/näistä pois, oletettavastikin yölliseen/varhaiseen aikaan?

Mulla on kova teknonpuute, mutta todennäköisesti pitäis lähteä yksin yön selkään teknojumpan perään, koska puoliso ei enää jaksa *whaat*.
Tähän mennessä ranskalainen skene jäänyt tutkimatta, koska Pariisissa ollessa hengaan itse eteläosissa, kun taas löytämäni mestat on aina jossain pohjoisessa/koillisessa, joten pitäisi seikkailla metrolla/ratikalla + kävellen enemmän tai vähemmän hämärien alueiden läpi.
Missään muualla tää ei ole ollut mulle este, mutta Pariisissa tuntuu olevan levottomampaa, ja paikallisissa fb:n keskusteluryhmissäkin* saa lukea vähän väliä jostain päällekarkauksista/huumaamisista ym.. :/

Merci!

*ns. "tavisten" keskusteluryhmissä siis, eli ei erityisesti elektronisen musan juttuja