päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,338,730 views

Metsäpiru

Posts: 418

#45823 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Poistuin Facebookista *joo*
Freja

Posts: 8,774

#45824 • • Freja Sihteeri
Elämä tuntuu niin hyvältä. *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Dark Star

Posts: 366

#45825 • • Dark Star Dark Star-Traxx (DJ / Producer / Labelmanager) .
Hommasin tänään uuden asunnon ja pääsen muuttamaan sinne vaikka heti!!! (Huomenna alotan viemään kamoja sinne) *jiihaa* *aplodit*
KeijoK

Posts: 1,495

#45826 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to päivän :):

Hommasin tänään uuden asunnon ja pääsen muuttamaan sinne vaikka heti!!! (Huomenna alotan viemään kamoja sinne) *jiihaa* *aplodit*



Onnea Uuteen Asuntoon! *hihu*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Dark Star

Posts: 366

#45827 • • Dark Star Dark Star-Traxx (DJ / Producer / Labelmanager) .

Replying to päivän :):


---
Hommasin tänään uuden asunnon ja pääsen muuttamaan sinne vaikka heti!!! (Huomenna alotan viemään kamoja sinne) *jiihaa* *aplodit*
---


Onnea Uuteen Asuntoon! *hihu*



Tänks keke...

Pitää sit järkätä tuparit että pääset säki kunnolla rehellisesti juomaan olutta / lonkkua ]=D-/-<
KeijoK

Posts: 1,495

#45828 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to päivän :):


---

---
Hommasin tänään uuden asunnon ja pääsen muuttamaan sinne vaikka heti!!! (Huomenna alotan viemään kamoja sinne) *jiihaa* *aplodit*
---


Onnea Uuteen Asuntoon! *hihu*
---


Tänks keke...

Pitää sit järkätä tuparit että pääset säki kunnolla rehellisesti juomaan olutta / lonkkua ]=D-/-<



Komppaan! *aplodit*
Ja jollen pääse tupareiksi mestoille niin sitten teen toisella kertaa visiitin ja pidetään part 2:set =D
Otetaan tosta Anis ja kumppanit messiin ja pistetään huudit matalaksi =D

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Dark Star

Posts: 366

#45829 • • Dark Star Dark Star-Traxx (DJ / Producer / Labelmanager) .

Replying to päivän :):


---

---

---
Hommasin tänään uuden asunnon ja pääsen muuttamaan sinne vaikka heti!!! (Huomenna alotan viemään kamoja sinne) *jiihaa* *aplodit*
---


Onnea Uuteen Asuntoon! *hihu*
---


Tänks keke...

Pitää sit järkätä tuparit että pääset säki kunnolla rehellisesti juomaan olutta / lonkkua ]=D-/-<
---


Komppaan! *aplodit*
Ja jollen pääse tupareiksi mestoille niin sitten teen toisella kertaa visiitin ja pidetään part 2:set =D
Otetaan tosta Anis ja kumppanit messiin ja pistetään huudit matalaksi =D



KYLLÄ!!! *pahis*
peikkolapsi

Posts: 1,180

#45831 • • peikkolapsi miisa the maskotti
klubitus <3

--
mut hei, n&#039;hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan&#039;
se on tanssilattialla

Oj

Posts: 1,349

#45832 • • Oj Keep it FILTHY
Osasin kerrankin ottaa kohtuudella, joten ei tullut krapulaakaan :)

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

sapeli

Posts: 11,768

#45833 • • sapeli jokukukamikä?
Hyviä oivalluksia omasta itsestä sekä tavasta, miten suhtaudun rakkauteen. *yingyang*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

xl8r

Posts: 2,227

#45834 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
saatiin auto. vihdosta viimein.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

sapeli

Posts: 11,768

#45835 • • sapeli jokukukamikä?
Lippu Ozoraan ostettu. *hymy* No turning back now!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Amuck

Posts: 2,396

#45836 • • Amuck dub-i-dub

Replying to päivän :):

Lippu Ozoraan ostettu. *hymy* No turning back now!



Wohooo! ^_^
Hyvää matkaa maailman söpöimpään kauniiden ja iloisten ihmisten täyttämään laaksoon! <3

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

fatal_error

Posts: 275

#45837 • • fatal_error ........⌘........
Sonispheren lippu hommattu! ei täsä olla venattu kun about 10 vuotta että Rob Zombie tulis Suomeen, no nyt tulee!

--
LISÄÄ LÄMPÖÖ KOPPIIN!

Oj

Posts: 1,349

#45839 • • Oj Keep it FILTHY
Hyvä ruoka, parempi mieli =)

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Avatar
#45840 • • Edited Muussika Guest
Tänään kun tulin duunista kotiin, mun viereen istui bussissa pieni poika max 3 vee pinkkihöyhenisen virpomisvitsansa kanssa. Hän esitteli minulle vitsaansa: ''Mulla on sisärisu!'' AAAAWWW! <3 Ihanasti sisäistänyt, että risuja ei yleensä viedä sisälle, ellei ne ole nimenomaan sisärisuja. :)

Duunipäivät olleet pitkiä ja vaativia viime aikoina, mutta parhaina paloina oon mm. opettanut soittamaan pianoa, käynyt Ikeassa shoppailemassa, kasaillut huonekaluja (üllattavaa Ikean jälkeen) ja nyt näyttäisi siltä, että pääsen piakkoin opettamaan kiipeilyä ja nyrkkeilyäkin. :) Nämä kaikki liittyvät laaja-alaisempaan ''työvoittoon''. Makes me happy!

Lisäksi oon todennut, että vaikka vuosi 2010 soi niskoilleni aimo kasan paskaa, niin Nemiä lainatakseni voinen sanoa:

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

Oh yeas indeed. Juuri nyt voisin olla katkeroitunut, kyynistynyt pessimisti, mutta elämä hymyilee ja mä hymyilen sille. Skål mulle - ja elämälle. :)