päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,322,910 views

kiiki

Posts: 491

#23461 • • kiiki hankala
Tän talven ekat oppilaat sano tunnin jälkeen: "kiitos Kirsi, sä olit tosi hyvä ope!" Lasten suusta kuulee totuuden *plur**vink*
AnssiV

Posts: 1,798

#23462 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus
Perjantai lähestyy, Armin van Buuren - 10Years kolahti postiluukusta ja pidennetty viikonloppu (alkoi jo toissapäivänä) *hihu* Tästä tulee kiva päivä. *hymy*
Maina

Posts: 261

#23463 • • Maina
"Tuoreen tutkimuksen mukaan suklaa nimittäin ehkäisee sydänkohtauksen riskiä" -Iltalehti 16.11.06. Kuppi kaakaota päivässä siis :) Ei mennyt karkkihyllyllä käynti tänäänkään hukkaan ^___^
Sand3

Posts: 1,157

#23464 • • Sand3 satuolento
Nyt on niin pakko kirjoittaa tänne...mä olen hymyillyt tosi pitkään nyt...kiitos kaikkien ketkä ovat mua pommittaneet yksityisesti... *hali*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

keijukainen

Posts: 1,599

#23465 • • Edited keijukainen kiksumurmeli
tää on kyl oikeestaa vast huomisen mut... huomenna näkee miun tyttöjä ^___^

--
*seepla*

asdf

Posts: 3,155

#23466 • • asdf
Alkoipa sitten viikonloppu :)
sapeli

Posts: 11,768

#23467 • • sapeli jokukukamikä?
Huomenna kotiin *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jammailija

Posts: 3,224

#23468 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
*hikoil*KUNTOPIIRI*hikoil*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

rose

Posts: 1,047

#23469 • • rose vakaasti epävakainen
Tiskaaminen toimii kaamosmasennukseen tosi hyvin *iloinen* Viemäriin meni kaikki paskat ja ahdistus.

--
TwistedLife™ Amusement Park

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#23470 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
sain viimein suoritettua suursiivouksen! *hikoil*

--
dasinoaisnvs

larzizi

Posts: 1,661

#23471 • • larzizi
Sain ehkä yhden kaverin käännytettyä tulemaan mun ja yhden kaverin mukaan Radeihin *jiihaa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

embie

Posts: 531

#23472 • • embie Shwoopsie poo
Oon ollu nyt ylhäällä 23 tuntia jo ja vaikka alkaa väsyttää ni olipas kiva koulutuspäivä tänään! Huomenna lisää *hihu*
merqus

Posts: 1,010

#23473 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Tuli taas lähdettyä pidemmän tauon jälkeen salille ja ai että teki hyvää *hihu* Ja sunnuntaina ehkä uudestaan
DagO

Posts: 1,066

#23474 • • DagO häröö
Uusi auto*plur**kuolaa**iloinen**pepsodent**pahis**nauru*
Epailija

Posts: 5,636

#23475 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Elämäni ensimmäinen tv-lupatarkastus. ^^ Oli tyyppi vähän "o_O" kun totesin hyväntuulisena, että "Ei ole telkkua. Tule vaikka katsomaan!" "Jaa no kun kerran..."

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Freja

Posts: 8,774

#23476 • • Freja Sihteeri
Mä selvisin tästä päivästä, ja huomenna avausvuoro, ja sitten 1 vapaata. Sunnuntaina vasta klo 18 töihin, eli oikeestaan 2 vapaata. Lauantaina pääsee Hämeenlinnaan :)
Oon tainnu joululahjatkin keksiä *hihu*
Ihanaa ku voinu ottaa lunkisti koko päivän.
Kissat olleet kiltisti, ja toinen ollu ihan ihku kun köllinyt mun kanssa koko päivän.
Iha jees fiiwis, kun tosta krapulasta pääsi :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ella_

Posts: 1,329

#23477 • • ella_
torstain telkkuohjelmat *sydän*

--
Elementary, my dear.

Marjo

Posts: 1,796

#23478 • • Marjo pupuTupuna
Uinti. *sydän*
Avatar
#23479 • • cjet Guest
Ihana "pikku-siskoni", joka pakotti mut viel töiden jälkeen salille. *nauru* Oon iha tupla ja kuitti. Sika hyvä treeni ja hiki lenti.
Chrisdyan

Posts: 479

#23480 • • Chrisdyan
haha, tuli flashback viikonlopun reissulta, taju hyvä baarimikko, kaato suoraa pullosta kossua suuhun *hih* ilmankos sitä on muistissa blackouttei. *slurps* asiaa !

--
Hikitomori