Ferry Corsten suomeen...?

28 posts, 2 pages, 8,469 views

Avatar
#1 • • -Loyal- Guest
Kuulin, että F.Corsten olisi tulossa suomeen 2.11.2003
Tonne on pakko päästä...

*pihkassa**joo**piis*

[muokattu 14.7.2003 18:35]
insejn

Posts: 689

#2 • • insejn
niihän noissa uusissa colorsissa lukee joo, ainoo huono siinä on se että se on hesaril, muistaen tieston ni siel voi sit olla vähän tungosta taas ku kaikki nrj:n ja kiss fm:n kuuntelijat tulee kans sinne *eiei*

[muokattu 14.7.2003 18:48]

--
*aplodit*

Avatar
#3 • • -Loyal- Guest

insejn:
niihän noissa uusissa colorsissa lukee joo, ainoo huono siinä on se että se on hesaril, muistaen tieston ni siel voi sit olla vähän tungosta taas ku kaikki nrj:n ja kiss fm:n kuuntelijat tulee kans sinne *eiei*

[muokattu 14.7.2003 18:48]

Joo, nyt ei vaan oteta lähellekkään niin täyteen sitä mestaa kuulema.
Roger Roger

Posts: 3,372

#4 • • Roger Roger Kentti

insejn:
niihän noissa uusissa colorsissa lukee joo, ainoo huono siinä on se että se on hesaril, muistaen tieston ni siel voi sit olla vähän tungosta taas ku kaikki nrj:n ja kiss fm:n kuuntelijat tulee kans sinne *eiei*


Joo tieston keikka hesarissa kummittelee niin pirusti vieläkin, että taidan skipata nää. Ei ne ns superstarat ole sen kummallisempia soittamaan (Niiden juttu on vaan se nimi... mun mielestä tietenkin), kuin meidän kotimaiset levynpyörittelijät. Voisihan nää pippalot olla hyvätkin, jos ei vaan ahdeta hesaria täyteen TAAS (ja veikkaanpa vaan, et paikka on ylitäynnä)

Pitää toivoa, et jossain on ns sijaisbileet samaan aikaan.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

insejn

Posts: 689

#5 • • insejn

Roger Roger:
Pitää toivoa, et jossain on ns sijaisbileet samaan aikaan.



onhan noihin sitäverta aikaa että kyl varmasti jotain tulee *hih**nauru*

--
*aplodit*

UnityF

Posts: 15,721

#6 • • UnityF joo just se
mä aijon mennä kattomaan keikkia kolmee isoo herraa vaikka se hesari täytettäis kuin sillit purkkiin... harvoin kummiskin ne suomeen tulee.... ehkä mä alan ompelemaan nyt sit sillipukua noihin bileisiin...*vink**nauru*
DESPE

Posts: 4,580

#7 • • DESPE
joo ja lippuja saa taas kytätä jos sellasen meinaa saada
RedOne

Posts: 448

#8 • • RedOne
Ois kyllä aika tykkiä tavaraa...melkeen voisin sanoo että ois kiva olla paikalla!

--
Hab haba zut zut

thomas

Posts: 5,618

#9 • • thomas
tulossa on..
ezzy

Posts: 8,060

#10 • • ezzy Droid-pappa

Loyal:

Joo, nyt ei vaan oteta lähellekkään niin täyteen sitä mestaa kuulema.



paskat. täynnä se on joka tapauksessa.
Avatar
#11 • • Dorka Guest

ezzy:paskat. täynnä se on joka tapauksessa.


Pakkohan tänne on tulla kaikesta huolimatta, mut varmasti on joo ihan tupatäys... nostais lippujen hintaa ja ottais vähemmän populaa sisälle! *hmph*
ezzy

Posts: 8,060

#12 • • ezzy Droid-pappa

Dorka:
---
ezzy:paskat. täynnä se on joka tapauksessa.
---
nostais lippujen hintaa ja ottais vähemmän populaa sisälle! *hmph*



nehän teki ton jo. 10 lisää oli ihan kohtis nosto. katotaan mitä se saa aikaan.
ainakin mä pysyn poissa.
Mark

Posts: 7,311

#13 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

J-Tone:
Täys tai ei, mut 2 tunnin seteille ”Ei kiitos”.



ööh.. lukeeks jossain jo et 2h setit? koskeeko muka myös dykkiä ja julesia? *nyyh*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#14 • • tanja Guest
Corsten taitaa olla kyl ainoo kolmesta äijästä, ketä mä tuun kuunteleen.
patis

Posts: 1,158

#15 • • patis 10
Ferry Corsten on ehkä pahinta mitä trancelle on tapahtunut
(jossei lasketa yhtä remiksiä yhdestä adagiosta)
jucca

Posts: 89

#16 • • jucca
hmm...koskakohan liput tulee myyntiin?

onko mitään hajuu...

--
happy happy joy joy

Avatar
#17 • • yana Guest

insejn:
voi sit olla vähän tungosta taas ku kaikki nrj:n ja kiss fm:n kuuntelijat tulee kans sinne *eiei*



voi apua että tekis mieli sivaltaa tähän vastakommenttia mutta ehkä paras jättää väliin....
hallucinogen

Posts: 8,190

#18 • • hallucinogen Edain
Itse pidän ferrystä ja olen kyllä paikalla vaikka hesarilla onkin *joo*

--
pikku-*possu*

Avatar
#19 • • Dorka Guest

patis:Ferry Corsten on ehkä pahinta mitä trancelle on tapahtunut
(jossei lasketa yhtä remiksiä yhdestä adagiosta)


Hmmm, omasta mielestäni sen levyt on hyviä - en ole livenä miestä kuullut joten oma arvioini perustuu vain kiekkoihin jotka kyllä soi vallan mainiosti. Oman levyhyllyn parhaimmat Corstenit taitaa olla Global Trancemissions 02 (01 on myös hyvä, mutta 02 vielä parempi) ja World Tour Washington. Tosin sain just äsken World Tour Tokyo sekä Mixed Live Ferry Corsten (DD5.1) jota en ole ehtiny vielä kuuntelemaan kokonaan, mutta vaikuttavat myös hyviltä.

Tosin sen biisivalinnat näissä on aika ”peruskamaa” eikä sinänsä ole sellaisia levyjä mitä jaksaa kokoajan pyörittää edestakaisin - ei ajattomia niin, kuin moni muu levy on. Itse juuri olen kuunnellut niin paljon viimeaikoina suht perus trancea jolloin ei enää Ferryn levyt tunnu kovin paljoa intoa nostavan vaan enemmenkin nyt viimeaikoina on iskeny kovaa Deep Dish - Toronto, James Lavelle - Barcelona, John Digweed - MMII, D:Fuse - People 2... ja odotan innolla tulevaa Amazon lähetystä missä tulee vastaavia uusia levyjä läjän lisää *hymy*

[muokattu 2.9.2003 18:52]
Dannu

Posts: 181

#20 • • Dannu tÄh ??

yana:
---
insejn:
voi sit olla vähän tungosta taas ku kaikki nrj:n ja kiss fm:n kuuntelijat tulee kans sinne *eiei*


---


voi apua että tekis mieli sivaltaa tähän vastakommenttia mutta ehkä paras jättää väliin....



..kuin myös..*pahis* ..ja jätän väliin..

[muokattu 2.9.2003 20:19]

--
*igor* Voi Paska !