A Hietanen - Love Is In The Air (Short Edit) [juustoista ihkutrancea 140bpm]

6 posts, 1 page, 2,908 views

Arismus

Posts: 277

#1 • • Arismus
Avasin Fruity Studion ja se oli sitten menoa :) Ei vaan tulipa pitkästä aikaa väännettyä musiikkia ihan kokeilumielellä ja sen myötä syntyi tällainen lyhyt versio juustoista trancesoundia. Ei ole läheskään fiksailtu mitenkään loppuun asti mutta laitoinpa silti jakoon jos kiinnostaa kuunnella. Kuunnelkaa ja kommentoikaa, että ollaanko ihan hakusessa :) Tattista.

Linkki vie SoundCloudiin.

trance

Show details - Listen
J Raninen

Posts: 950

#2 • • J Raninen
Ei ihan mun ominta aluetta, mutta kuuntelin kuitenkin. Ihan jees tuotantoo ja juu juu juustossa löytyy :)

Tuo alussa ja lopussa looppaava kirkas syna ei oikeen tollasenaan toimi, siihen pitää saada jotain eloa ja muutosta. Ihan pelkillä filtterin tweekkailuilla se ei jäis junnaamaan tolla tavalla. Ehkä joku satunnainen nuotin muutos tahdin lopussa tms tekis kans terää. Muutenhan soundit on ihan kirkkaat ja sitä rataa, eli tuotantopuolella ei kummempia näin napeilla kuunneltuna.
Arismus

Posts: 277

#3 • • Arismus

Replying to A Hietanen - Love Is In The Air (Short Edit) [juustoista ihkutrancea 140bpm]:

Ei ihan mun ominta aluetta, mutta kuuntelin kuitenkin. Ihan jees tuotantoo ja juu juu juustossa löytyy :)

Tuo alussa ja lopussa looppaava kirkas syna ei oikeen tollasenaan toimi, siihen pitää saada jotain eloa ja muutosta. Ihan pelkillä filtterin tweekkailuilla se ei jäis junnaamaan tolla tavalla. Ehkä joku satunnainen nuotin muutos tahdin lopussa tms tekis kans terää. Muutenhan soundit on ihan kirkkaat ja sitä rataa, eli tuotantopuolella ei kummempia näin napeilla kuunneltuna.



Kiitoksia palautteesta :) Hyviä juttuja kyl heitit joita itsekin olen pohtinut... mut biisin tekeminen ja hiominen jatkuu :)
SamHard

Posts: 2,098

#4 • • SamHard
Aikas mukava melodia. Rullavaa menoa, ja kaikki peruselementit kyllä löytyy peak time kiksuun. Bassline olisi voinut olla selvempi, ja pieni eq buustaus toimisi varmasti. Melodia kyllä toimi omaan makuun hyvin.
ADCT

Posts: 19

#5 • • ADCT
Varsin toimivaa settiä! Kaikki elementit on kohillaan ja tulee varmasti olemaan kova biisi kunhan valmistuu.