MAYHEM 29.12.2012 @ Helsinki

6 posts, 1 page, 3,706 views

Gabbersparadise

Posts: 372

#1 • • Gabbersparadise MINDCORE // MAYHEM
Yhdeksän päivää sekasortoon... *pahis* *jiihaa*

--
I am lightning, the rain transformed

Christas

Posts: 71

#2 • • Christas
jeij ! *tanssittel* *sydän*

--
I live for Hardstyles !

aivomassa

Posts: 230

#3 • • aivomassa are you ready to lose control ?
ei onneks enää pitkä aika :3

--
Dont expect us to be quiet !

Gabbersparadise

Posts: 372

#4 • • Gabbersparadise MINDCORE // MAYHEM
HUOMENNA !

--
I am lightning, the rain transformed

Psyerkele

Posts: 42

#5 • • Psyerkele Ambassador
,,/ Yeah! Sitten tanssitaan ja kovaa *senkin*

--
Unfortunately, no one can be told what The Matrix is. You have to see it for yourself.

Hendryk

Posts: 510

#6 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Hi-hii, mitkä hyvän tuulen hipat *aplodit*, ja ynnä sekä plus loistava päätös muuten pikkiriikkisen kituliaalle hard-vuodelle. (Yleisesti ottaen se oli hyvähkö, mutta minun kohdalleni osui ihan liikaa tuuri-, aikataulu- ja koipiongelmia.) Minun uuenvuuenjuhlat oli siinä, enempi toisi jo ähkyn, puhkun ja kolotuksen. (Eli krapulan.)

Sillä lailla olen joskus möhlinyt näitä kahden salin kemuja (tai olihan Mayhemissä se kolmaskin dj-tila), että olen säntäillyt eestaas lattioiden väliä, kun olen halunnut kokea kaiken ja enemmän, mutta nyt, kun lattioiden välillä oli pitkät pätkät portaita ja tilat muutenkin selkeästi erossa toisistaan, niin maltoin pysyä paremmin yhdessä paikassa. Kuulin jo illan aikana, että olin menettänyt paljon, kun en ollut "siellä", mutta sainpa vastaavasti paljon, kun pysyin "tuolla". Enemmän taisin olla kotonani kellariväen kanssa, mutta kyllä yläkerrassakin tapahtui paljon mielenkiintoista.

Saataiskos lisää Mayhemiä lähitulevaisuudessa meille kaikille tuh.., kilteille?*enkeli*

Railakasta ryskettä ja hemmetisti hardia kaikille hard-ihmisille vuonna 2013! Toivottaa Hendryk.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.