MINDCORE pres. Paul Elstak & Tomcat

41 posts, 3 pages, 24,203 views

nazarie

Posts: 176

#21 • • nazarie saapasjalkakissa
Vaikuttaa siltä että pitää taikoa kyyti tampereelta helsinkiin viikonloppuna *joo*

--
The truth may be out there, but lies are inside your head

MRC

Posts: 1,346

#22 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Timetable:

Mainstage

21:00 - 22:00 The Large vs Bash
22:00 - 23:00 Zerathep vs. Efialtes
23.00 - 00:00 Mental Institution vs Waily
00:00 - 01:15 Paul Elstak
01:15 - 02:15 Proteus vs. Criss (Special Old Skool to Nu Skool set)
02:15 - 03:30 Tomcat

Tom Volt pres. MAAAD LOUNGE!

23:00 - 00:00 Tom Volt
00:00 - 01:15
01:15 - 02:00 Checki
02:00 - 02:45 MKSN
02:45 - 03:30 Clitterror

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Hendryk

Posts: 510

#25 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
ELSTAKI KATSELI LATEKSI-ALEKSIT!

(Onhan tuo lööpiksi köpö, mutta sekoittakaapa itse parempi tähän kellonaikaan.)

Voi olla, että osa euforiastani menee pitkän bailutauon piikkiin, vaikka tod.näköisemmin nämä Elstak-vetoiset Mindcore-bileet vain olivat aivan mahtavat ihan itsekseen ja omilla avuillaan. Eli mahtavat olivat. Tykkäsin jokaisesta setistä erikseen, mutta koin myös koko illan yhtenä onnistuneena bailullisena, musiikillisesti rullaavana jatkumona.

Kaikki oli oikein, ja enemmän!! *piis*

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

jonspe

Posts: 2

#26 • • jonspe
Iso kiitos esiintyjille,muille tamppaajille sekä järjestäjille!!!! :)
Oli aivan mahtavat pirskeet! KIITOS!!
nazarie

Posts: 176

#27 • • nazarie saapasjalkakissa
isosti kiitosta, erittäin pätevät bileet *joo*

--
The truth may be out there, but lies are inside your head

tommib

Posts: 3,204

#28 • • tommib
Suuret kiitokset täältäkin! Kyllä Mr Elstak heitti kovaa kamaa, samaten Zerathep, Mental Institution vs Waily iski kanssa kovaa. Harmi kun selkä rupesi vattuilemaan, olis viihtynyt pitempäänkin. Seuraavia odotellessa :D
a

Posts: 1,480

#29 • • a
Joo propsit Tomcatille, hienoa nähdä puhdasta soittamisen iloa ja sitä, että jätkää oikeasti kiinnostaa miten yleisö mihinkin musiikkilinjaan reagoi. Elstak saa muuten vaan oldschool-respectiä, joten en viitsi sitä settiä haukkua sen enempää.

Puoliyön testit bassofiltterin vinguttelulla ja speedcorella tyhjensi tanssilattian tehokkaasti, eli hc-kokis oli selkeästi liian hapokasta illan teemasta huolimatta :'( Okei, ajoitus oli ylipäätään ihan vitun tyhmä ja siellä dekin takana vois miettiä iltaa ihan kokonaisuutenakin. Hyvä kysymys kuitenkin, kannattaako "kaupallisissa" bileissä soittaa muuta kuin kaupallista matskua lukuunottamatta juuri ennen valomerkkiä.

Eniveis hyvä svengi, iloista populaa, enimmäkseen onnistunutta settiä <3
nazarie

Posts: 176

#30 • • Edited nazarie saapasjalkakissa
kanaemovietti iski kun joku janoisten sankari oli sammunu sinne sohvalle. kai se siitä virkos kun haki sille vettä :D olin ekaa kertaa venuessa käymässä, tai sitten oon ollu siinä kunnossa viimeks että en vaan muista käyneeni. ihan näppärä paikka tollasille, tiivistä toki aina pääesiintyjän aikaan mutta kuuluu asiaan :) tampereelle kelpais hardimpia bileitä useamminkin, onneks kuitenkin jostain päin suomea löytyy :)

--
The truth may be out there, but lies are inside your head

Syntse

Posts: 1,652

#31 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

Replying to MINDCORE pres. Paul Elstak & Tomcat:

kanaemovietti iski kun joku janoisten sankari oli sammunu sinne sohvalle. kai se siitä virkos kun haki sille vettä :D olin ekaa kertaa venuessa käymässä, tai sitten oon ollu siinä kunnossa viimeks että en vaan muista käyneeni. ihan näppärä paikka tollasille, tiivistä toki aina pääesiintyjän aikaan mutta kuuluu asiaan :) tampereelle kelpais hardimpia bileitä useamminkin, onneks kuitenkin jostain päin suomea löytyy :)



Kyllähän Harder.fi siellä on aika-ajoin jotain järjestellytkin ja varmasti tulee tulevaisuudessakin Tampereella järjestelemään. Paikat siellä vain on hieman kortin alla.
Gabbersparadise

Posts: 372

#32 • • Gabbersparadise MINDCORE // MAYHEM

Replying to MINDCORE pres. Paul Elstak & Tomcat:


Puoliyön testit bassofiltterin vinguttelulla ja speedcorella tyhjensi tanssilattian tehokkaasti, eli hc-kokis oli selkeästi liian hapokasta illan teemasta huolimatta :'( Okei, ajoitus oli ylipäätään ihan vitun tyhmä ja siellä dekin takana vois miettiä iltaa ihan kokonaisuutenakin. Hyvä kysymys kuitenkin, kannattaako "kaupallisissa" bileissä soittaa muuta kuin kaupallista matskua lukuunottamatta juuri ennen valomerkkiä.



En tarkota loukata, mutten nyt ole ihan varma käytiinkö samoissa bileissä :D? Ja sillä tarkoitan tuota speedcorea sekä bassofiltterin vinguttelulla. Haluan ite pystyä ymmärtämään antamasi kritiikin järjestäjänä paremmin jotta siitä vois jotain oppiakin. Tarkentaisitko?

--
I am lightning, the rain transformed

nazarie

Posts: 176

#33 • • nazarie saapasjalkakissa

Replying to MINDCORE pres. Paul Elstak & Tomcat:


---
kanaemovietti iski kun joku janoisten sankari oli sammunu sinne sohvalle. kai se siitä virkos kun haki sille vettä :D olin ekaa kertaa venuessa käymässä, tai sitten oon ollu siinä kunnossa viimeks että en vaan muista käyneeni. ihan näppärä paikka tollasille, tiivistä toki aina pääesiintyjän aikaan mutta kuuluu asiaan :) tampereelle kelpais hardimpia bileitä useamminkin, onneks kuitenkin jostain päin suomea löytyy :)
---


Kyllähän Harder.fi siellä on aika-ajoin jotain järjestellytkin ja varmasti tulee tulevaisuudessakin Tampereella järjestelemään. Paikat siellä vain on hieman kortin alla.



sepä nimenomaan :( harder.fin bileet toki kierretty kun on täälläpäin järkätty :)

--
The truth may be out there, but lies are inside your head

TiskiJukka

Posts: 42

#34 • • Edited TiskiJukka
Tiukka meininki ! Ei muuta kuin uutta putkeen.

Chris One tuosta lätäkön toiselta puolelta? ;)
a

Posts: 1,480

#35 • • a

Replying to MINDCORE pres. Paul Elstak & Tomcat:

En tarkota loukata, mutten nyt ole ihan varma käytiinkö samoissa bileissä :D? Ja sillä tarkoitan tuota speedcorea sekä bassofiltterin vinguttelulla. Haluan ite pystyä ymmärtämään antamasi kritiikin järjestäjänä paremmin jotta siitä vois jotain oppiakin. Tarkentaisitko?



Bassofiltterin vinguttelulla tarkoitan näitä kymmeniä uusintaversioita Bold Bobin Bold Bass II:sta joita on vissiin joka toinen tuottaja tehtaillut yhden kun ideat loppuu. Eikä siinä mitään, osa niistä biiseistä on onnistuneita eikä se mitä Mindcoressa soitettiin mun mielestä kuraa ollut.

Mä vaan yhdistin paukekohdan tyhjään tanssilattiaan koska tanssilattia oli, no, tyhjä paukkeen soidessa. Tai ehkä setti ei vaan ollut erityisen hyvä :) Eniveis mun mielestä rankemmat sessiot oli vaan ajoitettu väärään time slottiin (tai mahdollisesti tapahtumaan), koska vertailukohtana Tomcatin ns. bilehoosee sai jengin hyppimään seinille.

Mullehan menee Kotzaakin speedcore siinä missä Robynin svedupoppikin, eli tässä ei nyt haukuta mitään tiettyä musiikkityyliä. Esitin ainoastaan huomioni siitä, että yksi setti ei yleisölle maistunut ja se ei välttämättä ole kaupallisen tapahtuman tavoitteena :)
Gabbersparadise

Posts: 372

#36 • • Gabbersparadise MINDCORE // MAYHEM

Replying to MINDCORE pres. Paul Elstak & Tomcat:


---
En tarkota loukata, mutten nyt ole ihan varma käytiinkö samoissa bileissä :D? Ja sillä tarkoitan tuota speedcorea sekä bassofiltterin vinguttelulla. Haluan ite pystyä ymmärtämään antamasi kritiikin järjestäjänä paremmin jotta siitä vois jotain oppiakin. Tarkentaisitko?
---


Bassofiltterin vinguttelulla tarkoitan näitä kymmeniä uusintaversioita Bold Bobin Bold Bass II:sta joita on vissiin joka toinen tuottaja tehtaillut yhden kun ideat loppuu. Eikä siinä mitään, osa niistä biiseistä on onnistuneita eikä se mitä Mindcoressa soitettiin mun mielestä kuraa ollut.

Mä vaan yhdistin paukekohdan tyhjään tanssilattiaan koska tanssilattia oli, no, tyhjä paukkeen soidessa. Tai ehkä setti ei vaan ollut erityisen hyvä :) Eniveis mun mielestä rankemmat sessiot oli vaan ajoitettu väärään time slottiin (tai mahdollisesti tapahtumaan), koska vertailukohtana Tomcatin ns. bilehoosee sai jengin hyppimään seinille.

Mullehan menee Kotzaakin speedcore siinä missä Robynin svedupoppikin, eli tässä ei nyt haukuta mitään tiettyä musiikkityyliä. Esitin ainoastaan huomioni siitä, että yksi setti ei yleisölle maistunut ja se ei välttämättä ole kaupallisen tapahtuman tavoitteena :)



Okei eli tarkotit siis sitä proteuksen ja crissen settiä :) Ymmärrän.

Omaan makuunhan se setti nappas kaikkein parhaiten, mut toi on totta ettei se ehkä bileitten kokonaisuuteen nähden ollut optimaalisessa slotissa. Kiitos kun jaksoit selventää! :p

--
I am lightning, the rain transformed

Amnesia

Posts: 888

#37 • • Amnesia

Replying to MINDCORE pres. Paul Elstak & Tomcat:




Okei eli tarkotit siis sitä proteuksen ja crissen settiä :) Ymmärrän.

Omaan makuunhan se setti nappas kaikkein parhaiten, mut toi on totta ettei se ehkä bileitten kokonaisuuteen nähden ollut optimaalisessa slotissa. Kiitos kun jaksoit selventää! :p



Se proteuksen ja crissin setti nosti bileiden tason "ihan kivasta" --> "vitun kovaksi" ja oli bileiden kokonaisuuteen nähden optimaalisessa slotissa *nauru*

Puoltayötä edeltäneet setit oli lähinnä "ihan jees", Elstak oli aiiiika epätasainen viritelmä. Jos tanssilattialle tuli siinä Elstakin jälkeen niinsanotusti paremmin tilaa, niin johtuu kai lähinnä siitä että monet rytmittää iltansa ulkkaristarojen mukaan ja tarvitsee siinä välissä taukoa.
Terry

Posts: 6

#38 • • Terry
Valitettavasti itte pääsin osalliseks Mindcore -bileistä vasta jälkikäteen, utubesta Proteuksen ja Crissin settiä katsellen, tuolilla pomppien! *jiihaa* - ihan yyber mieletön pätkä !!! Pelkästään ton setin takia ois pitäny päästä paikalle.. Nå, Säteen odottelu lohduttaa tässä menetyksessä.. *hymy*
luulis

Posts: 1

#39 • • luulis
Hyvät oli bileet, ei voi muuta sanoa!!!
aivomassa

Posts: 230

#40 • • aivomassa are you ready to lose control ?

Replying to MINDCORE pres. Paul Elstak & Tomcat:

Tiukka meininki ! Ei muuta kuin uutta putkeen.

Chris One tuosta lätäkön toiselta puolelta? ;)




Chris One on ollut itseasiassa jo kerran suomessa soittamassa.. Distortionin järkkäämissä kemuissa playgroundissa, Sasha f synttäreillä. :)

--
Dont expect us to be quiet !