Harder.fi: HEAVEN vs HELL 12.5.2012 @ Helsinki

39 posts, 2 pages, 17,774 views

Djane J7

Posts: 307

#27 • • Djane J7 [FINRG,2Ibiza,Supercharged,Harder.fi]
Valitettavasti tosiaan nyt käy näin että J7 joutuu perumaan ja melodiset hardstyle-ilottelut jääpi väliin...b2b-setin sijaan Yaya soittelee oman setin hardtrancea. Pitäkää kivaa munkin puolesta <3 kuumeiset terveiset sängyn pohjalta, -J7
Gabbersparadise

Posts: 372

#28 • • Gabbersparadise MINDCORE // MAYHEM

Replying to Harder.fi: HEAVEN vs HELL 12.5.2012 @ Helsinki:

Valitettavasti tosiaan nyt käy näin että J7 joutuu perumaan ja melodiset hardstyle-ilottelut jääpi väliin...b2b-setin sijaan Yaya soittelee oman setin hardtrancea. Pitäkää kivaa munkin puolesta <3 kuumeiset terveiset sängyn pohjalta, -J7



Parane pian!

--
I am lightning, the rain transformed

Hendryk

Posts: 510

#29 • • Hendryk Sen verran, että sapiens

Replying to Harder.fi: HEAVEN vs HELL 12.5.2012 @ Helsinki:

Valitettavasti tosiaan nyt käy näin että J7 joutuu perumaan ja melodiset hardstyle-ilottelut jääpi väliin...b2b-setin sijaan Yaya soittelee oman setin hardtrancea. Pitäkää kivaa munkin puolesta <3 kuumeiset terveiset sängyn pohjalta, -J7



Lupaan hummailla munkin puolesta, mutta se munkkiparka kypsennetään siitä hyvästä helvetin upporasvoissa.

Pikaista paranemista!

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Djane J7

Posts: 307

#30 • • Djane J7 [FINRG,2Ibiza,Supercharged,Harder.fi]
Kiitos paranemistoivotuksista *hihu* Toivottavasti antibiootit tepsii pian tähän mykoplasmaan eikä tarvi yskiä joka yö itseensä hengiltä :/
Djane J7

Posts: 307

#32 • • Djane J7 [FINRG,2Ibiza,Supercharged,Harder.fi]

Replying to Harder.fi: HEAVEN vs HELL 12.5.2012 @ Helsinki:


---
Valitettavasti tosiaan nyt käy näin että J7 joutuu perumaan ja melodiset hardstyle-ilottelut jääpi väliin...b2b-setin sijaan Yaya soittelee oman setin hardtrancea. Pitäkää kivaa munkin puolesta <3 kuumeiset terveiset sängyn pohjalta, -J7
---


Pikaista paranemista! Toivottavasti pääset pian jaloille ilman mitään jälkitauteja!



Kiitos *hihu* Toivotaan näin!
Decion

Posts: 1,569

#33 • • Decion Koneradio
22 vuotias alkoholistirenttu etsii kyytiä tampere-helsinki-tampere akselille illan bileisiin, jos löytyy tilaa ni koodia toho 0409127702

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Syntse

Posts: 1,652

#34 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Hienot kemut oli ja taivaan ja helvetin taistelu oli hyvinkin selkeetä.

Jälleen kiva nähdä että porukalla riittää tanssivirtaa vaikka kaljavirta alhaalla ehtyikin, oikea asenne teillä paikalle tulleille ja jääneille iso kiitos. Musiikin vuoksi sinne tullaan eikä oluen :) Siitä sen tarjoilusta siis myös kiitos kaikille kanssa soittajille, hienoja settejä tuntui kyllä kaikilta tulevan siinä mitä nyt ehdin ees taas bogoilemalla kuulemaan.

Tästä onkin sitten hyvä aloittaa aikamoinen hardikemujen putki mikä näyttää olevan tulossa.
Hendryk

Posts: 510

#35 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Kuulkaas nyt! Ei mitään tanssikemujen putkea Hendrykille! Kyllä tämä yksi ilta saa riittää.

Minä olen Hendrykin oikean jalan isovarvas ja olen paitsi kiukkuinen myös kipeä. Olen turvoksissa ja minun hieno, vahva kynteni on mustana ja juuresta poikki. (Myös Hendryk on poikki, mutta se on sille ihan oikein.) Olen saanut kyllikseni näistä hardimman linjan kekkereistä, joihin minua kiidätetään minulta lupaa kysymättä ja joissa minua taotaan parkettia vasten kymmeniä kertoja minuutissa, tunnista toiseen, lähes tauotta.

Hendryk on simppeli olento - pelkkä ihminen, ei mikään inteligentti oikean jalan isovarvas - joten ymmärrän, että sen täytyy silloin tällöin purkaa alkukantaista energiaansa. Mutta eikö jokin särmättömämpi musiikki tyydyttäisi tämän tarpeen yhtä hyvin kuin tuollainen tiukka haardi? Jamppa Tuomisella, esimerkiksi, oli hautaan viemisinä sellaisia hienoja humppahelmiä kuin "Sä olit enemmän kuin nainen, sä olit punainen". Eikö tällaisen korkeataiteen ympärille voisi rakentaa jonkin varhain alkavan iltapuhteen, jossa oikean jalan isovarvasta ei tampattaisi lattiaa vasten vaan sitä hiissuteltaisiin hellästi villasukassa ja sille lausuttaisiin runoja?

Ja Yaya-jatkumon tyyliset keskeytyksettömät tamppaussessiot olisivat ehdottomasti pannassa. Näin isovarpaana sanoisin, että nostatukset ovat TeeJii-kulttuuriin helmi: 40 minuutin aikana kädet joutavat hyvin takomaan toisiaan vasten 37 minuuttia siinä toivossa, että musiikillinen huippukohta loputakin löytyisi. Tuollaiset raivokkaat jatkumot, joiden aikana isovarvas ei saa hetken rauhaa, joutaisivat sen sijaan Helvettiin.

KeleTana!

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Decion

Posts: 1,569

#36 • • Decion Koneradio
Aikas pirskeet oli

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Tyranoid

Posts: 1,552

#37 • • Tyranoid FINRG
Kiitos järjestäjille ja bilettäjille, kivaa oli!

Tässä vielä raitalistausta Hell Stagelta klo 2330-0030:

01 Ratkill
02 Nosebleed
03 Chris Liberator & Sterling Moss - Massive Line (Tyranoid/Strongstream remix)
04 Panzer AG - Filth God (Tyranoid/Strongstream remix)
05 Wayne G & Stewart Who? - Twisted (Tyranoid/Strongstream remix)
06 Singular
07 Tr3oX - Shai-Hulud (Tyranoid/Strongstream remix)
08 You Need Another Drink
09 Spice/Epice
10 Speedball (edit)
11 Marco V - Godd (Tyranoid/Strongstream remix)
12 Osmo - 2023 (Tyranoid/Strongstream remix)
emanon

Posts: 127

#39 • • emanon
@ Hendryk :D
19.jpg