HELLFIRE CLUB - Part IV - ELECTRONIC BODY MUSIC 4.11.2011

37 posts, 2 pages, 24,598 views

Proteus

Posts: 968

#21 • • Proteus

Replying to HELLFIRE CLUB - Part IV - ELECTRONIC BODY MUSIC 4.11.2011:


---
Parahin ystävät! Saimme tiedon Playgroundin omistajataholta että heidän alkoholilupansa on muuttunut ja paikka on auki kuten normaalisti 04:00 mutta alkoholimyynti loppuu 02:30 eli tuntia ennen. Pahoittelumme tästä ja luonnollisesti emme voi asiaan mitenkään vaikuttaa.

T. Harri, Aqi & Sami xxx
---


Nääh... Mitä tuosta! Kaikki tarjotaan toisillemme: Teiltä musa, meiltä hiki ja baarista mehut.




Pusu!! xxxxxxxxxxxxx
Hendryk

Posts: 510

#23 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Moi, kaikki tilaa vaativan ruhoni ystävät!

Minä en pääse tänään Playgroundiin. Tai pääsisin, mutta enpä taida tulla. Ostin nimittäin tänään asunnon, ja vaikkei mikään olisi sen mahtavampi tapa juhlistaa asiaa kuin saapua samalle päivälle osuvalle Hellfire Clubille, niin kaikki varmaan ymmärtävät, että mieleni askaroisi kuitenkin koko illan ihan toisen sorttisten asioiden ympärillä. Ja silloin kun minä osalistun Hellfire-henkeen haluan olla hengessä täysillä mukana.

Bailatkaa te, ja täyttäkää YuupiTuupi audioilla ja videoilla, pääsemättömissä olevien riemuksi. Minä sitten katselen ja eläyttelen niitä täällä kotonani. Omassa kotonani. Omassaani. Muiskis, oma koti*sydän*

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

tommib

Posts: 3,204

#24 • • tommib

Replying to HELLFIRE CLUB - Part IV - ELECTRONIC BODY MUSIC 4.11.2011:

Moi, kaikki tilaa vaativan ruhoni ystävät!

Minä en pääse tänään Playgroundiin. Tai pääsisin, mutta enpä taida tulla. Ostin nimittäin tänään asunnon, ja vaikkei mikään olisi sen mahtavampi tapa juhlistaa asiaa kuin saapua samalle päivälle osuvalle Hellfire Clubille, niin kaikki varmaan ymmärtävät, että mieleni askaroisi kuitenkin koko illan ihan toisen sorttisten asioiden ympärillä. Ja silloin kun minä osalistun Hellfire-henkeen haluan olla hengessä täysillä mukana.

Bailatkaa te, ja täyttäkää YuupiTuupi audioilla ja videoilla, pääsemättömissä olevien riemuksi. Minä sitten katselen ja eläyttelen niitä täällä kotonani. Omassa kotonani. Omassaani. Muiskis, oma koti*sydän*



Onnea uuteen kotiin!
Hendryk

Posts: 510

#25 • • Hendryk Sen verran, että sapiens

Replying to HELLFIRE CLUB - Part IV - ELECTRONIC BODY MUSIC 4.11.2011:


---
Moi, kaikki tilaa vaativan ruhoni ystävät!

Minä en pääse tänään Playgroundiin. Tai pääsisin, mutta enpä taida tulla. Ostin nimittäin tänään asunnon, ja vaikkei mikään olisi sen mahtavampi tapa juhlistaa asiaa kuin saapua samalle päivälle osuvalle Hellfire Clubille, niin kaikki varmaan ymmärtävät, että mieleni askaroisi kuitenkin koko illan ihan toisen sorttisten asioiden ympärillä. Ja silloin kun minä osalistun Hellfire-henkeen haluan olla hengessä täysillä mukana.

Bailatkaa te, ja täyttäkää YuupiTuupi audioilla ja videoilla, pääsemättömissä olevien riemuksi. Minä sitten katselen ja eläyttelen niitä täällä kotonani. Omassa kotonani. Omassaani. Muiskis, oma koti*sydän*
---


Onnea uuteen kotiin!



Tarkalleen ottaen koti ei ole uusi, vaan tuttu vuokralaisajoilta, mutta elämäntilanne on nyt toinen, kun vaihdun vuokralaisesta omistajaksi. Mutta todella paljon kiitoksia huomaamisestasi. Toivon sinulle mahtavia Hellfirejä! Tuskinpa ne ovat minun toivottelusitani kiinni, kun tuntee clubin historiaa, mutta eniwei.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Kalle

Posts: 479

#26 • • Kalle Kiusankappale
Woohoo, Proteuksen setti ylsi aikalailla samalle tasolle kuin 2005 lokakuun setti Laboratorio-klubilla. Puhdasta trance-industrial-crossoveria!

Dance like nobody is watching *jiihaa*
kypara

Posts: 5

#27 • • kypara
Shiet, Protskun setti jäi näkemättä mutta Aqi ja kumppanit tykitti kyllä satasella! Mikä oli se viimenen zibale mikä soi kun valot oli jo päällä? Se vielä Kruunas helevetin hyvän illan.
E-110

Posts: 2

#28 • • E-110
DJ E-110 / 22:15 – 23:15 / Room 1

Wendy Carlos – Title Music From A Clockwork Orange
Nitzer Ebb – Fun to Be Had
Front 242 – Funkahdafi
Birmingham 6 – Israel
Mastertune – Overdrive
Front Line Assembly – Mindphaser (12″ extended mix)
L.A. Style – James Brown is Dead (Overflow-110 remix)
And One – Techno Man (club mix)
Kloq – We’re Just Physical (The Kloq remix)
VNV Nation – Circling Overland
VNV Nation – Sentinel
Aesthetic Perfection – Inhuman
Imperative Reaction – Surface
Katy Perry – I Kissed A Girl (Aesthetic Perfection remix)
Noisuf-X – Hit Me Hard (club mix)
Binary Park – Voice of the Gun
Mekha

Posts: 158

#29 • • Mekha
Sikälimikäli ketään kiinnostaa niin tässä illan soittolista:

Shiv:R - Parasite
Distorted Memory - Nomads
S.U.N Project - Looking For You
Species - Rocks
ESA - Hard to sleep in Hell (Exotic Rmx)
Shiv:R - Map the Feedback
Modulate - Hard and Dirty
Phosgore - Destruktor (SAM Remix)
Neikka RPM - Warped (Studio-X Harddance Mix)
Straftanz - The Enchantment (feat. Reverend G and F. Nietzsche)
Suono - The Awakening (Fabrik-C Remix)
Lisa Lashes Vs. Lab 4 - Unbelievable
Peoples Republic of Europe - Gothic Ass
_aQi

Posts: 21

#30 • • _aQi
kiitoksia, arigato, thank you, I'm like a Tractor! :D... oli jälleen hienot töminät... erityiskiitos vierailleille DJlle loistoseteistä... ja tottakai, yleisö, ystävät rakkaat, mahtava meininki... ja mitä ihmettä, ostitte melkein kaikki mukanani tuomani Kuroshio Transformed EPt... toivottavasti säilyi levyt ehjänä kotiin... suurkiitos kannatuksesta ;)

Seuraavaan kertaan.

aQi XXX
Mekha

Posts: 158

#31 • • Edited Mekha

Replying to HELLFIRE CLUB - Part IV - ELECTRONIC BODY MUSIC 4.11.2011:

kiitoksia, arigato, thank you, I'm like a Tractor! :D... oli jälleen hienot töminät... erityiskiitos vierailleille DJlle loistoseteistä... ja tottakai, yleisö, ystävät rakkaat, mahtava meininki... ja mitä ihmettä, ostitte melkein kaikki mukanani tuomani Kuroshio Transformed EPt... toivottavasti säilyi levyt ehjänä kotiin... suurkiitos kannatuksesta ;)

Seuraavaan kertaan.

aQi XXX



You're like...slow but you're fit!? *pahis*

Ei päässyt lillumaan minkäänlaisessa mönjässä se sun EP *nauru* Säilyi kosteista jatkoista huolimatta ehjänä *vink*
emanon

Posts: 127

#32 • • emanon
Kiitoksia omastakin puolestani järjestäjäporukalle ja vieraille, oli helvetin hauskaa! :)

Tuollaisia tuli soiteltua illan viimeisessä setissä:
5F-X - Audioautical-file.001
Endif - Churl
Unter Null - The Clock Is Ticking (Terrorfakt Remix)
Modulate - Buzzsaw
Suicide Commando - See You In Hell
Life Cried - As We Decay
Shrine of Downcoming -Redemption
Cyanotic Presents T3RM1N8T0R - Opening Titles [Alternate Mix]
Noisuf-X - Fire (C-64 Tribute)
Schallfaktor - Menschen*
Hydrocyanic - Burning skies [You Are Going To Die Remix by Beati Mortui]
Tumor - Killer TeKKKno
Caustic - Shrapnel Condition (Mangadrive Mix)

Panzer AG - Behind a Gas Mask
Caustic - Agent Of Chaos
Proteus

Posts: 968

#33 • • Proteus
No niin nyt vihdoin back in Finland kun lähdin suoraan Englantiin bileiden jälkeen. Haluan kiittää mun ja koko meidän tiimin puolesta kaikkia DJ:eitä aivan loistavista seteistä ja koko juhlakansaa!:)

Bileet onnistuivat loistavasti ja tästä kohti seuraavaa!!;) xxx
emanon

Posts: 127

#34 • • emanon

Replying to HELLFIRE CLUB - Part IV - ELECTRONIC BODY MUSIC 4.11.2011:

Woohoo, Proteuksen setti ylsi aikalailla samalle tasolle kuin 2005 lokakuun setti Laboratorio-klubilla. Puhdasta trance-industrial-crossoveria!

Dance like nobody is watching *jiihaa*



Jätkä oli selkeesti mehuissaan vaan siksi, että Proteus aloitti Faderheadillä ;)
kypara

Posts: 5

#35 • • kypara
Emanon: Oliko Caustic -Agent Of Chaos se biisi, jonka soitit ihan vimppana kun valot oli jo päällä? Kiitti muuten sulleki mahtavasta setistä!
Dancer

Posts: 125

#36 • • Dancer RyhmäRatsastajat
Kiitos loistavista kemuista *plur*

Meno sai väsähtäneen juhlijan kunnostautumaan tanssiurakassa aivan illan loppuun saakka. Itselleni kolahti erityisesti 2 sali iloisen energisine soundeineen! Musiikin lisäksi siitä täytyy myös kiittää kanssa bileittäjiä, jotka todella fiiliksillään nostivat tunnelman kattoon! *jiihaa*


Ainut, mistä ihan yleisesti muitakin bileitä koskien, haluaisin hieman marista ovat valot. Minusta tuntuu, että nykyisin valoihin panostetaan aina vaan enemmän sillä seuraamuksella, että myös tanssilattia muuttuu valosammaksi. Itselleni kuitenkin parhaan tunnelman antaisi pimeämpi tila ja strobo. Muuta ei sitten tarvittaisikaan! Tietysti makuja on monia, joten kaikkia ei voi miellyttää. *igor*

Kiitos ja kumarrus kuitenkin kokonaisuudessa onnistuneista bileistä*aplodit*

--
Lebe nicht am Morgen!!!