Etsitän DJ:tä vakituiseen työhön.

18 posts, 1 page, 5,578 views

djlate

Posts: 101

#1 • • djlate
Eli hakusessa on Suomirock/Pop DJ joka tuntee myös perusiskelmän.
Työtä olisi joka perjantai ja välillä myös torstaisin.

Hyvät työedut ja majoitusmahdollisuus.

Työpaikka Mikkelissä.


Laita hakemuksesi tulemaan sähköpostiin.

mailto:[email protected]
Jokke L

Posts: 1,203

#3 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Etsitän DJ:tä vakituiseen työhön.:

djlate, 19.5.2010 11:57:
Eli hakusessa on Suomirock/Pop DJ joka tuntee myös perusiskelmän.



mistä näitä topikkeja oikein tulee..? *toktok*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Individual

Posts: 10,942

#4 • • Edited Individual HYPNO!

Replying to Etsitän DJ:tä vakituiseen työhön.:

jokke_, 19.5.2010 14:45:
---
djlate, 19.5.2010 11:57:
Eli hakusessa on Suomirock/Pop DJ joka tuntee myös perusiskelmän.

---


mistä näitä topikkeja oikein tulee..? *toktok*


No mitä vikaa noissa ed. mainituissa jutuissa on? Ei nyt herranjeesus voi jengi olla näin true evil piikkipanta- reivaajaa, että ainoastaan ASOT, tai Friskyradio kelpaa. Usealla klubeilla ns. oikeata konemusaa (tm) soittavalla deejiillä on ravintoladeejiin tausta/ sen hetkinen työ jotenka mun mielestä ihan loogista huhuilla myös täällä mrdj.orgin lisäksi. Nyt sitä pipoa vähän löysemmälle, tai kokonaan kaappiin näin kesän kunniaksi. Äijä on kyl ehdottomuudessaan ku ilmetty meiksi 10 vuotta sitten. :)
Avatar
#5 • • opmdevil Guest
Onkohan tämäkin foorumi vähän liian skenetietoinen kun aletaan dissaamaan työpaikkailmoituksia? Joku voisi tehdä gallupin kuinka moni täälläkin pyörimistä "oikeista" deejiista on jossain vaiheessa soittanut bargi-gööliä kun pitää leipääkin syödä tai muuten vaan. Sitten sellaset "deejiit" voi kaikki panna ignoreen.
Jokke L

Posts: 1,203

#7 • • Edited Jokke L [GoodMusic]

Replying to Etsitän DJ:tä vakituiseen työhön.:

Individual, 19.5.2010 14:58:
---
jokke_, 19.5.2010 14:45:
---
djlate, 19.5.2010 11:57:
Eli hakusessa on Suomirock/Pop DJ joka tuntee myös perusiskelmän.

---


mistä näitä topikkeja oikein tulee..? *toktok*

---

No mitä vikaa noissa ed. mainituissa jutuissa on? Ei nyt herranjeesus voi jengi olla näin true evil piikkipanta- reivaajaa, että ainoastaan ASOT, tai Friskyradio kelpaa. Usealla klubeilla ns. oikeata konemusaa (tm) soittavalla deejiillä on ravintoladeejiin tausta/ sen hetkinen työ jotenka mun mielestä ihan loogista huhuilla myös täällä mrdj.orgin lisäksi. Nyt sitä pipoa vähän löysemmälle, tai kokonaan kaappiin näin kesän kunniaksi. Äijä on kyl ehdottomuudessaan ku ilmetty meiksi 10 vuotta sitten. :)




tää on vaan mun mielipide, mut mun mielest nykyinen suomirock, etenkin pop on jotain niin paskaa.. mut mikäs siin jos tykkää lady gagasta ja akonista sun muista. :)

sori vaan, mut tässä mun mielipide.. :)

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Ergilion

Posts: 751

#8 • • Ergilion

Replying to Etsitän DJ:tä vakituiseen työhön.:

tää on vaan mun mielipide, mut mun mielest nykyinen suomirock, etenkin suomipop on jotain niin paskaa..

sori vaan, mut tässä mun mielipide.. :)



On typerää ajatella, että tiskijukan kuuluu soittaa vain ja ainoastaan ihkukiksua tai kovaatyyliä. Sehän on sen homma, soittaa musiikkia, tilanteesta ja tilaisuudesta riippuen.

Ja tollaset liekityskommentit voi jättää kokonaan pois jos ei oo mitään rakentavaa sanottavaa tai edes mitään koko topicciin liittyvää asiaa.

tää on mun mielipide *piis**jeesus**piis*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Jokke L

Posts: 1,203

#9 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Etsitän DJ:tä vakituiseen työhön.:

Ergilion, 19.5.2010 21:35:
---
tää on vaan mun mielipide, mut mun mielest nykyinen suomirock, etenkin suomipop on jotain niin paskaa..

sori vaan, mut tässä mun mielipide.. :)

---


On typerää ajatella, että tiskijukan kuuluu soittaa vain ja ainoastaan ihkukiksua tai kovaatyyliä. Sehän on sen homma, soittaa musiikkia, tilanteesta ja tilaisuudesta riippuen.

Ja tollaset liekityskommentit voi jättää kokonaan pois jos ei oo mitään rakentavaa sanottavaa tai edes mitään koko topicciin liittyvää asiaa.

tää on mun mielipide *piis**jeesus**piis*




no joo, mut ei kukaan mun lemppari dj:stä soita mitää vitun poppii.. mut eiköhän lopeteta jo :)

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Funktion

Posts: 1,720

#10 • • Funktion over 9000
Ei jumalauta mies sun kallo on kova!

Tunnen monen monta ravintolajukkaa jotka vapaa-aikanaan soittaa kiksua/psykeä/nitkua/you name it, mutta sitten töissä ollessaan ne soittaa sitä mitä asiakkaat tahtoo kuulla.

Miksikö?


KOSKA SE ON NIITTEN VITUN TYÖ! EI NE SITÄ HUVIKSEEN SOITA!

Nyt sitä niittipantaa ja kiksukarvaa vähän löysemmälle hyvä mies, ja ne silmät auki.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Daniel Braun

Posts: 1,626

#11 • • Daniel Braun wednesday?

Replying to Etsitän DJ:tä vakituiseen työhön.:

jokke_,

no joo, mut ei kukaan mun lemppari dj:stä soita mitää vitun poppii.. mut eiköhän lopeteta jo :)


Määrittele toi "vitun poppia"?
Imo konemusaskene tänäpäivänä on melko poppia purkkaa täys.
Panzer

Posts: 30

#12 • • Panzer uuUUUuu

Replying to Etsitän DJ:tä vakituiseen työhön.:

jokke_, 19.5.2010 21:29:
---

---



tää on vaan mun mielipide, mut mun mielest nykyinen suomirock, etenkin pop on jotain niin paskaa.. mut mikäs siin jos tykkää lady gagasta ja akonista sun muista. :)

sori vaan, mut tässä mun mielipide.. :)



mun on vaikea löytää asiayhteyttä suomirockin/popin, lady gagan ja akonin välillä..
Jokke L

Posts: 1,203

#13 • • Jokke L [GoodMusic]
unohtakaa..

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

m1kk3

Posts: 5,560

#15 • • Edited m1kk3 no-life

Replying to Etsitän DJ:tä vakituiseen työhön.:

edit: joopa joo, eiköhän se tullu jo selväks :D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

UkeUke

Posts: 394

#16 • • UkeUke
Vai Mikkeliin.. Mä en tiedä mitään levynpyörityksestä, mutta olishan tuo duuni varmaan muuten ihan mukavaa!*blush* Eipähän tarvis matkustella pois kaupungista..
FunkyDee

Posts: 729

#17 • • FunkyDee
Ei oikein ole kokemusta suomalaisesta musiikista ollenkaan. Tulee muutenkin soitettua enemmän konemusiikkia, mutta olen silti samaa mieltä näiden tyyppien kanssa, että DJ:t soittaa kaikenlaista musiikkia eikä vain konemusaa. :)
djlate

Posts: 101

#18 • • Edited djlate

Replying to Etsitän DJ:tä vakituiseen työhön.:

FunkyDee, 19.5.2010 23:20:
Ei oikein ole kokemusta suomalaisesta musiikista ollenkaan. Tulee muutenkin soitettua enemmän konemusiikkia, mutta olen silti samaa mieltä näiden tyyppien kanssa, että DJ:t soittaa kaikenlaista musiikkia eikä vain konemusaa. :)




WORD!!



Ja nyt *stop* turhalle jutulle. Sillä se joka etsii työtä saa työtä ja muut voi spekuloida siitä. On liikaa noita hemmoja jos tarjoaa töitä niin pitäisi olla joku www-i-n-d-e-x.de paikka ja dj haluaa tienata 699€ ilta. Tervemenoa ulkomaille sit. Saksassa romahti dj:n liksat myös alas. Siellä hyvä jos rafla dj saa 50€ /ilta. Joten jos ei työ kiinnosta mitä on tarjolla niin älä hae paikkaa turhaan. Kuten teemaa on puitu lävitse mitä eroa on "Klubi" Dj:llä ja "Rafla" Dj:llä.

Muistakaa että tää on työtä kuten kaikki muukin työ. Sill maksetaan laskut jne.


PAIKKA TÄYTETTY! KIITOS KAIKILLE!