freedom 2410 @ nitetrain, lpr

2 posts, 1 page, 749 views

Avatar
#1 • • Nefertete Guest
juuh. Onneksi olin fiksu ja kävin makuunissa ostamassa lipun hintaan 5 e.
Ovelta 8 e on imo aika paljon perusnite-pileistä..
Mie kuitenkin tykkäsin pileistä -musiikki vaihteli hyvin, ei tullut samaa tasaista trancea alusta loppuun :cool:
Parhaiten upposi kyl silti tuomaksen ja masan setit.
Ja nyt kun näitä pilepalautteita oon lukenu, niin oon ihan tyytyväinen etten lähtenyt jatkoille... Niiden laatu oli mikä oli ja lipun hinta tosi suolainen..
Mutta itse pileet oli kyl oikein mukavat, porukkaa riitti -ainakin tanssilattialla :roll: ja lpr:n pileissä on se aina yhtä ilahduttavaa että tuttuja on pilvin pimein paikalla, ja silti onnistuu tutustumaan uusiinkin ihmisiin.:plurplurjasellain:
Avatar
#2 • • putteh Guest
Lipunhinnasta

Paljon on vissiin mutinaa aiheuttanut 8 euron hintainen lippu. Itse en koskaan ole lippujen hinnoista valittanut, enkä aio tälläkään kertaa suuremmin moista aloittaa. 8 euroa on kuitenkin vain 3 euroa enemmän kuin normaali-iltana, ja jos tuolla kolmella eurolla saa 6h laatumusiikkia, pakettiautollisen lisätekniikkaa ja muutenkin hyvän menon, niin minä en valita. Ja sitä paitsi, katselkaapas joskus noita rock-tapahtumien lippujen hintoja, ei siellä ainakaan halvemmista hinnoista puhuta kuin konemusiikkitapahtumissa.

Mutta, miksi itsekin nyt vähän aion purnata, on se että ensinnäkään lipunhintaa ovelta ei oltu missään ennakkotiedoissa ilmoitettu (kaikki eivät asu Lappeenrannassa, joten ennakkolippua ei välttämättä ole mahdollista ostaa). Toiseksi, kun nyt kerran Lappeenrannan Nitetrainin bileissä on muodustunut eräänlaiseksi standardiksi toi 6 euron sisäänpääsy, niin olisin kyllä odottanut, että olisin 8 eurolla saanut jotain enemmän. Nyttehän tuolla ei ollut edes mitään lisävaloja.

Jatkoilla en käynyt, mutta jos siellä todella oli lipun hinta 6 euroa, niin täytyy kyllä ihmetellä, että kuinka järjestäjät kuvittelivat sinne jengiä eksyvän lumimyrskyn keskeltä? Aiemmissa jatkobileissä tänä vuonna ollut 3 euroa liput, eikä niissäkään nyt mistään yleisöryntäyksistä ole voinut puhua.

Asiaa itse meiningistä

Bileistä tykkäsin kyllä kovasti. Meneviä settejä soittajilta, kylmää juomista ja mukavia ihmisiä paikka täynnä. Yksinkertaisesti hyvä ja lämmin tunnelma. Illan kohokohta itselleni oli Cosmicmanin soittama Super8 - Alba, aijai kun on herkku biisi! Nessikin soitti jopa ihan kuunneltavan setin, vaikka en olekaan oikein lämmenny kaverin seteille viimeisin parin vuoden aikana. Thomas paukutti alkuillasta tiukkaa laatusettiä juuri meikäläisen makuun, joten kyllä kaveri vieläkin pysyy yhtenä suomalaisista suosikeistani :)

Kaiken kaikkiaan hyvää jatkoa hienolle Lappeenrannan bilevuodelle.