Progress @ Klubi, Turku

10 posts, 1 page, 1,753 views

Avatar
#1 • • mürkky Guest
Hmmm hämmentävää ja kivaa tjsp.....................
Kelloggs frosties maulla peliin tiikerin tuot!

"Minne Jaakko meni?"

Ja Näin taitaa jatkua tämä yö. :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
Avatar
#2 • • nenna- Guest
..joo, kivaa oli..paikalla _kaikki_ tutut..Rikun soitanto oli kyl makoisaa!..pojat missasin :( ..stara ei oikeen tipahtanu mulle ;)
Visuaalit oli hienoo!
..nyt jatkuu Veppellä.. :scared:
Avatar
#3 • • Laite Guest

..joo, kivaa oli..paikalla _kaikki_ tutut..


hahaa, mä en ollut ;)
Avatar
#5 • • Ezzy Guest

..joo, kivaa oli..paikalla _kaikki_ tutut..


hahaa, mä en ollut ;)



enkä mä, vaikka päivällä olinkin turussa. hitto, kun en huomannut tarkistaa ajoissa turun biletilannetta...3h ennen lähtöä näin progressin julisteen.
Avatar
#6 • • Seb Guest
Kiitokset kaikille mukana olleille. Kuten Phaze sanoikin, niin saatiinhan me bileet käyntiin hieman hiljaisesta alusta huolimatta. Ja hyvät bileet olikin. Visualsysteemi alkaa olla Suomen kovimpii vj porukoita, ainakin mun silmää miellytti hahmon ja kumppaneiden viritykset.

Kiitokset illan levynpyörittelijöille sekä sille taksikuskille, joka jätti mut Lietoon :(

Ensi kerralla Japanin herkkua. Ei kannata missaa.
Avatar
#7 • • Homegrove Guest

Kiitokset illan levynpyörittelijöille sekä sille taksikuskille, joka jätti mut Lietoon :(



Normaali Fear & Loathing in Turku viikonloppu taas vai? :D
Avatar
#8 • • Seb Guest

Kiitokset illan levynpyörittelijöille sekä sille taksikuskille, joka jätti mut Lietoon :(



Normaali Fear & Loathing in Turku viikonloppu taas vai? :D



Ei ihan, mutta melkein, mun elokuvaan yritti päästä ylipainoinen taksikuski, joka kuvitteli olevansa Robert De Niro. Kun se ei osannut lausua "are u talking 2 me", niin se pärähti ja jätti mut Lietoon. Sitä ennen se sika yritti rip-offaa ylimääräistä massia, mutta mä olin kovana ja niinpä jäin palelemaan tuonne Jumalan hylkäämälle Nesteen pihalle. Mun v-loppu muistutti enemmänkin siis "Alive"-leffaa...
Avatar
#9 • • Mya Guest
Oli hyvä meininki!
Mun piti kyl poistuu yhen jälkeen, ku töihin piti mennä seuraavan aamuna, s****na.
Mutta mitä mä kuulin illan staraa, ni musa oli :heart:

Ja jostain pitää aina valittaa: mun mielestä oli hiukan liian valoisaa. Tosin en tiiä, kuuluuko se Klubin nykyiseen "imagoon" tms?!
Avatar
#10 • • Lank Guest
Joo, itsekin tulin paikalle hieman myöhässä, paikalliset urhot olivat jo ehtineet settinsä heittää, mutta hyvää musaa tuli edelleen. :)

Täytyy yhtyä nennan sanoihin, pääesiintyjä ei ihan täysin kolahtanut, mutta makuasia sekin..

Hyvä meno oli kuitenkin, tuttuja ja hauskaa riitti :excellent:

sopivasti heilahtaneita :hah: kuvia taas täältä: http://www.djseb.net/klubigalleria/