Elements @ Bar Kino, Pori 17.10.2003

19 posts, 1 page, 2,264 views

Avatar
#1 • • Aulis_G Guest
Juhuu!

Olipas kivat karkelot. Gröfa ja Hannu, Acid Kings ja Genki; kiitos! Mainiota musiikkia ja mainio meininki. Jengiä oli paikalla sopivasti, liikkumaan mahtui mutta tuttuja näkyi taas tuttuun tapaan paljon, kiitos teille kaikille siitä. Erityisterkut turhan harvoin Porissa näyttätyvälle Emilialle :heart:

Ja sit tiätty niit kuvei:
http://www.pipari.net/aicon/Bileet/Elements@Pori_Kino_17_10_03/
Avatar
#2 • • ReQ Guest
Jooh jeessit bileet oli... alkuillasta oli tanssilattialla aikas hiljasta mut acid kings sai porukan liikkeelle erinomaisesti 303:sillaan, naamareillaan ja smiley-paidoillaan :cool:
ojiksellakin näytti olevan hauskaa (ACIIIIIIIIIIID!!!) :D

Genki soitti kerrassaan mahtavaa settii koko loppuillan. Nu Skool Breakseja ja välillä tech housee han solon avustamana.... Henk.koht. muhun ois ehkä uponnu enemmän semmonen raaka ja rutiseva rumpubasso, mitä mies tunnetusti myös osaa, mut kävihän se näinkin ja pysyi varmaan paremmin uskollisena elementsien linjalle... PROPS!

Valot/ulkoasu olivat hyvät ja porukkaa reilusti, vaikkakin suurin osa istui sohvilla ja yläkerrassa niin (sangen pieni) tanssilattia oli oikeestaan koko loppuillan täynnä (niin kuitenkin et mahtui vielä sekaan halutessaan).

Pari kännistä lihakönttiä häiritsi vähän kun meinas kokoajan kaatuilla päälle siellä dancefloorilla ja muutenkin turistipitoisuus oli luonnollisesti suuri. Meinasin kyllä Porilaisten puolesta hävetä maan rakoon siinä vaiheessa kun se yks muija meni genkiltä KESKEN VAIHDON pyytelemään shakiraa tjsp :angry: korjatkaa jos olen väärässä tilanteesta...

Ei nää mun parhaitten bileitten listalle pääse (kilpailu on siellä pirun kovaa :hah: ) mut tosi jeessit bileet kyllä ja Porin asteikolla ansaitsevat arvosanan erinomainen!

Tuttujakin näkyi tai ainakin syntyi... tuli nähtyä ainakin homegrove, concept/secur/sakke, phadej, ojis, shokun, han solo ym ym... :roll:

Erittäin paljon kiitoksia järkkäreille, soittajille ja bilettäjille! Eikö joku muukin organisaatio jo huomais Porin (paikoitellen piilevän) potentiaalin bilekaupunkina et tämmösiä vois järkkäillä vähän lisääkin tännepäin...

-ReQ-
Avatar
#3 • • genki Guest
jjeah!!!

hengissä espoon kamaralla taas, kiitos paljon kaikille järkkäreille, tanssijoille ja kanssaesiintyjille, ja etenkin Sakelle ja Hannulle! eipä ollu huolen päivää herrojen houstausta nauttiessa, kiitos suuri!


acid kingssit vääns taas niiiiin kovaa settiä et puntit tutis ku välihaikka tippu... ja kolkkia väännettiin... sit erityiserityispropsit illan lokaalidj-ukoille, huhhuh et jätkät soitti taidolla! musakin oli just sitä ihtiään, mulle maistui 110%sesti ja positiivista oli vielä omalta osaltani se etten ollu kuullu niistä jutuista plumppeja lukuunottamatta juuri yhtään biisiä. Hannun kanssa b2b siinä loppuillasta oli ihan äärettömän hauskaa, pitää ehdottomasti ottaa revanssi joskus!


soundi oli mestoilla parempi ku hyvä, ja muutenkin tila oli sitä keskipönttöä ja sen takana olevia sohvia lukuunottamatta ku luotu hyville bailuille! mut kyl se tolleekin toimi, muuten olis saanut kyllä olla hieman lisää jengiä, nyt oli just sopivasti. kaikki järjestelyt rullas mun nähdäkseni erittäin toimivasti, ja henki oli tosi hyvä teiän porukoilla siellä! keep on keepin on!!!

shakira




heheheheh! joo itse asiassa se pyysi PMMP:n 'Rusketusraidat' tai jotain muuta ihan mitä tahansa ku sitä mitä sieltä tuli. sit mä sanoin et sori en soita poppia ja se sano et höh sä oot ihan tylsä. :D

eipä siinä mittään, ainahan tollasissa paikoissa missä on yleensä ihan normaali baarimeno on tollasia tyyppejä, ihmettelin itse asiassa et niitä tuli vaan yks siihen koko illan aikana! positiivista itse asiassa.
Avatar
#4 • • Homegrove Guest
Oli ihan hubaa, ainoa miinus tuli siitä että iski uni silmään niin aikaisin ja oli pakko lähteä kohti Raumaa. Se tienpätkä ei ole miellyttävä ajettava jos täytyy pelätä rattiin nukahtamista...

Illan musiikki oli enemmän kuin omaan makuun, illan kohokohtana kaiman soittama Layo & Bushwacka - Let the good times roll. :hearts:

Gröfa soitti taas sitä maan maukasta tylyprogeaan ja Hannulta oli tosiaan kiva kuulla breiksejä. Acid Kings oli kiva nähdä kun se meni ohi Koneistossa, baaritiskillä vaan oli säälittävä meininki meidän vanhojen setien kanssa (kuka helvetti se oli kun erehtyi sanomaan "tässähän tulee ihan nuoruus mieleen..."). Genki taas oli juuri sitä mitä kaikki olivat kehuneet. ROK! :heart:

Oli kiva tavata myös Req, Genki ja Acid Kings x 1. Kiitos taas Elements-poppoolle kaikesta. :)

Ja Hannu ja Erkko, tuutte sitten kanssa saatana sinne Fantasyihin! Tai tRauma suuttuu! :angry:
Avatar
#5 • • genki Guest


Oli kiva tavata myös Req, Genki ja Acid Kings x 1. Kiitos taas Elements-poppoolle kaikesta. :)



jes kuin myös mr homegrove!! seuraavaan kertaan!
Avatar
#6 • • Secur Guest
Selvitty on taas yhdet pippalot. Omalta osalta tarvii myöntää, että parhaat Elementsit mis itse olen ollut.

Kiitos Hannulle, G:lle, kaikille muille ja erinoten Mr Genkille.

Acid Kingsi rokkas 303:ssa kanssa, kiitos myös herroille siitä, että vahingos veitte mu laukkuni bäkkäriltä :D Ehdein jo huolestua.

Tuli fiilisteltyy aika lailla koko illan ajan. Oli kiva nähdä kaikki tuttuja taas, Homegrove miksei meistä o ikinä yhtäkään normaalia kuvaa ???

Ainoa asia mikä jäi harmittaa etten saanu "lainattua" :D Genkin laukusta yhtä levyä pysyvään lainaan, ehkä ensi kerralla.

:heart: :heart: :heart:

Kiitos kaikille ja ensi kertaan....
Avatar
#7 • • Laite Guest
haha, sakke on melkein joka kuvassa x)
ei siinä mitään, ihan söpöä ^.^
Avatar
#8 • • Secur Guest

haha, sakke on melkein joka kuvassa x)
ei siinä mitään, ihan söpöä ^.^



Mitä mä sille voin jos oon nii kuvauksellinen :hah: ööh NOT
Avatar
#9 • • Jennifer Guest
:happyroll: ...ei mitään muistikuvia.
Special kiitos Ramille. ;)
Ja kiitos jatkoista, vaiks unimatti tulikin aika aikasin...
Avatar
#10 • • Han Solo Guest
:heart:

Jeaah!!

Taas on yhdet elementsit takanapäin ja ei voi sanoo,ku et räyh!!

Acid Kingssit pisti sellasta rutinaa että!! Bäkkärilläkin meno oli melkoinen...

Genkiltä ehdottomasti parasta settii mitä meitsi on kuullu aikoihin :) :)
Oli myös mukavaa paukuttaa b2b:kkiä loppu illasta. Vähän vaan tällanen noviisi oli välillä hukassa...

Kiitos kaikille jotka oli vaivautunut paikalle!
Enemmänkin tietenkin ois mahtunut...No ens kerralla sitten! :)

Sakelle isot thaksit jatko mestasta! Sun lattia on kyl hieman liian kova tällaselle vanhukselle...

Jatkuu ensi kerralla....
Avatar
#11 • • Aulis_G Guest


Jatkuu ensi kerralla....



Yeah, sure! :heart:
Avatar
#12 • • dope white Guest

Gröfa soitti taas sitä maan maukasta tylyprogeaan



??? :confused: Kertokaa mulle mitä on tylyproge? okei joo, aika techyllä reunalla mentiin mut kivaa oli!

Genki ei pettänyt korkeita odotuksia, helvetin hyvä meininki -> pari kertaa meinasin vetää drinkin väärään kurkkuun kun basso alkoi rullaan.. :D

Niin ja kiitokset myös jatkoista genkille + muille osallistuneille + sakelle paikasta! Oli melkoiset bileet! :excellent:

-g.

edit: niin joo, meinasin ihan unohtaa Acid Kingsin! Hemmetti, ei oo kolkin voittanutta! tosin ei ihan kympillä päässyt fiilikseen kiinni kun jouduin hoitaan valoja keikan ajan...
Avatar
#13 • • genki Guest
joo jatkomeiningit oli kyl ihan ässät, kuuntelin toisella korvalla sen yhen kaverin tilitystä siinä naishuolistaan ja pitää kyl sanoa et biittas salkkaridraamat kuus-nolla!! :D
Avatar
#14 • • Homegrove Guest
Pori on erijännä paikka.
Avatar
#15 • • zeroforty Guest
pori rules. ainakin gänässä
Avatar
#16 • • Secur Guest
Kiitos pojille siitä "valkoviinistä" mikä jäi sieltä jatkoilta nyt on meinaa kohtis huono olo :hah:
:heart: :heart: :heart:
Avatar
#17 • • dope white Guest

joo jatkomeiningit oli kyl ihan ässät, kuuntelin toisella korvalla sen yhen kaverin tilitystä siinä naishuolistaan ja pitää kyl sanoa et biittas salkkaridraamat kuus-nolla!! :D



Joo mulle kanssa tuli mieleen toi juttu tässä hetki takas (muisti palaa pätkittäin tällä viikolla), mut tarvii kyllä myöntää että en juurikaan muista mitään tapahtuneesta tai tapahtumien kulusta...ehkä kuunteluasetus oli jotain mallia x=(2*korva)/pii^n

-g.
Avatar
#18 • • emilia Guest
Pitkästä aikaa Porinpuolessa ja oli
ihanmukava reissu :D
Hannulle ja Tainalle kiitos kyydistä,heh.. mihin en
ehtinyt lähtemään..

Hans Olo,kiitos tiedät kyllä mistä :happyroll:
..ja gröfalle juttutuokioista.

Tuttuja oli kiva moikkailla, vaikka hiukan petyin ettei
Herra Laine ollut paikalla!

Jarille kiitos toooo-si kännijatkoista ja aamun
päänsärkypillereistä!!!
Ja merikarviantytöt :heart:
+jennille majoitusmahdollisuudesta, mikä
jäi tällä kertaa käyttämättä..

-e-

Itse musiikki oli jees, eipä ainakaan
muistikuvastosta löydy nipottamisenaiheita!!
Avatar
#19 • • dope white Guest


..ja gröfalle juttutuokioista.



Kauniiden naisten kanssa on aina ilo jutella. :excellent:

-g.