Don't Just Stand There 10.10. @ Seurahuone, Riihimäki

11 posts, 1 page, 1,424 views

Avatar
#1 • • Laite Guest
Oli kivaa, jag tackar och pockar.
tuli otettua perinteinen riksuapinakänni jo menomatkalla ja touhuiltua kaikkea vitun tyhmää (hyvä minä!). ei paljoa hävettänyt eilen, ei :scared:

tuli muuten silti vitun kauhea krapula, vaikka ei oltukaan riksussa yötä.

nooh, ens kertaan mennessä pitäis löytää joku krapulapilleri ettei tarttis juoda viinaa niin perkeleesti.

kiitos ahtille, ikulle, gummille, kallelle ja kaikille muille seurasta!
bileet oli varmaan ihan kivat, muistikuvia ei ole juurikaan. kuvia löytyy mun kotisivuilta, eli http://laite.org

ja erityiskiitos kultapupuselleni, ihanaa kun ajoit yöllä :heart:

eipä tässä muuta kuin kiimakiimaplurYEAH!
Avatar
#2 • • frequent Guest
Ihan hyvät bileet.

Väkeä oli vähänlaisesti, mutta loppua kohden tais olla ihan ok porukkaa kuitenkin mestoilla. Housee, elektroo ja breaksii - toimi aikashyvin.

Kiitoksia LBJ:lle piisitoiveen täyttämisestä :)

Uhrasin jatkot ollakseni ees jonkinlaisessa kondiksessa träänseksperiensessä - toivottavasti osallistujilla oli kuitenkin hauskaa
Avatar
#3 • • Sheila-na-gig Guest
Mulla ainakin oli kivaa, erityiskiitokset ihmisille, jotka kävi juttelemassa ja halimassa mun kanssa siinä lippukassalla :heart:

Decot oli HIENOT, siitä kiitokset kuuluu kaniperheelle :)

Seteistä mun on ihan turha selittää mitään, kävinköhän ylhäällä kokonaista kaks kertaa... :scared: tai jotain :D Kallen setin lopun kuulin, ja se sai kyllä aikaan penkkijamit jopa siinä lippukassalla baarijakkaroilla keikkuessa :hearts: NAM!

Riksu on Riksu, siitä ei pääse mihinkään. Ainoo miinuspuoli illassa oli ajomatka takasin Turkuun... Kosken kohdalla meinas oikeesti mennä hermo, kun alko sataa ja kaikki muut nukku ja yks nimeltämainitsematon jatko vaan uniaan vaikka herätin sen kotipihalla... murrrrr. Hirviä ei näkynyt (siis eli minä en ainakaan nähnyt, saatto niitä siellä tienposkessa vaeltaa, näkyvyys vaan oli kohtalaisen nolla. Ja sen laitan iloisesti väsymyksen piikkiin.), kettu ei jäänyt auton alle ja oja-ajokin jäi kokematta.
Hyvä niin. Ehjinä ollaan edelleen, valmiina uusiin koitoksiin!

Ens kerralla samalla porukalla?! :)

edit: väkeä oli aika vähän, mut... fiilis oli silti aika korkeella. ei se määrä vaan se laatu :D
Avatar
#4 • • Kalle Karvanen Guest
Kivat pippalot oli. Kiitokset järkkäreille ja kaikille ketkä edes hiukan diggasivat omasta setistäni. Electro ei kuitenkaan ole sitä kaikkein helpoiten sulateltavaa musiikkia :)

Kiitokset myös matkaseuralle joka oli oikein mukavaa. Harmi että nukkumatti kutsui paluumatkalla eikä voinut jutella kuskin kanssa, mutta onneksi kaikki meni lopulta hyvin, uhkaavista ketuista yms huolimatta.
Avatar
#5 • • KUMi Guest
Eli lämmin kiitos kaikille järjestelyissä auttaneille, artisteille ja tietysti myös kaikille paikalle saapuneille bilettäjille. Oikein kivaa oli vaikka vähän takkiin tulikin. :( ens kerralla sitten enemmän väkeä paikalle - onhan silloin allekirjoittaneen synttäritkin... :)

Mutta kiitos kaikille vielä kerran - toivottavasi kelpasi. :)
Avatar
#6 • • Laite Guest

Eli lämmin kiitos kaikille järjestelyissä auttaneille, artisteille ja tietysti myös kaikille paikalle saapuneille bilettäjille. Oikein kivaa oli vaikka vähän takkiin tulikin. :( ens kerralla sitten enemmän väkeä paikalle - onhan silloin allekirjoittaneen synttäritkin... :)

Mutta kiitos kaikille vielä kerran - toivottavasi kelpasi. :)



äläkä unohda, että mulla on 6. päivä synttärit!
Avatar
#7 • • KUMi Guest

äläkä unohda, että mulla on 6. päivä synttärit!



En unohda - eli me otetaan sitten snifferit synttäreiden kunniaksi?-)
Avatar
#8 • • Laite Guest

äläkä unohda, että mulla on 6. päivä synttärit!



En unohda - eli me otetaan sitten snifferit synttäreiden kunniaksi?-)



vaikka! sä tarjoat!

(ja veera kiittää)
Avatar
#9 • • Culo Guest

Kosken kohdalla meinas oikeesti mennä hermo, kun alko sataa ja kaikki muut nukku ja yks nimeltämainitsematon jatko vaan uniaan vaikka herätin sen kotipihalla... murrrrr.

Ens kerralla samalla porukalla?! :)


Olisin varmaan nukkunut ihan iloisesti, ilmankin sitä viimehetken "long island ykkösellä alas"-rutiinia. :) Kiitän kovasti että herätitte mut ennen kuin potkasitte ulos autosta. Olis ollu vähän orpo herätä aamulla poppelin alta. Jees jeesh, ens kertaa odotellessa.
Avatar
#10 • • lad Guest
Jehnas, olihan sitä taas hauskaa! ..ja darra, kuten muutamalla muullakin, oli kyllä illan arvoinen. Setit maistuivat, meinas vaan olla niin paljon tuttua (uusia ja vanhoja..) liikkeessä et ei oikein ehtinyt veivata. NOT! Paikat kipeenä, namnam.

Loppuillasta Riksu-syndrooman (eli pää täynnä ja kainalossa) alkaessa kaikki vaan tuntuivat katoavan.. Ensi kertaan, siis :D : viinaa nenään ja pitkänsaarenjääteetä rinnuksille - kohtuudella kuitenkin. winkwink, KUMi.. :roll:

Kiittää ja kumartaa koko poppoota.
Avatar
#11 • • KUMi Guest

viinaa nenään ja pitkänsaarenjääteetä rinnuksille - kohtuudella kuitenkin. winkwink, KUMi.. :roll:

Kiittää ja kumartaa koko poppoota.



:D

Juu kyllä snifferit maistui taas hyvälle - tuntui muuten maistuvan muillekin... ;)

Ensi kertaa odotellessa - silloin taas kunnon bilebile...