Illumination 2 -Jyväskylä NuNu pe 10.10.

8 posts, 1 page, 2,387 views

Avatar
#2 • • a-j Guest
alkemist :hearts: :happyroll: :D
orkidea :) :D

/me tykkäs :)
Avatar
#3 • • hexagon Guest
Very nice warm-up tranzexperiencelle :happyroll:
Orkidean setin loppupuoli ja Nessin alkupuoli miellytti eniten.
Valitettavasti kakkoshuoneessa äänentoisto oli sen verta arsesta että ei paljon huvittanut siellä kuunnella tai tampata. Edellisten "illujen" kiksunostatusten kohdalla se ei yhtä pahasti haitannut, mutta techno vaatisi vähän parempaa...
Pari kaveria kääntyi ovella 8 euron sisäänpääsyn takia. Ihme peeloja :hah:
Oikein messevät pirskeet joka tapauksessa. Kunnon klubimeininkiä täällä korvessa, tahtoo lisää :hearts:
Avatar
#4 • • happosepi Guest
Mukava meininki taas. Kaikkien setit oli hyvät, erityisesti Alkemistin teknorytke yllätti. Oma settini olisi kyllä voinut paremminkin mennä. Sääli että PA teki taas samat temput ja yläpään vahvistin pimeni aika-ajoin.

Loppuillasta ne katosta tippuvat kankaat toivat tiettyä ug-fiilistä ;)

Hauskaa oli, kiitoksia järjestäjälle, kavereille, tiskijukille jne!
Avatar
#5 • • thomas Guest

Very nice warm-up tranzexperiencelle :happyroll:
Oikein messevät pirskeet joka tapauksessa. Kunnon klubimeininkiä täällä korvessa, tahtoo lisää :hearts:



hmm.. mä en kyllä käsitä miksi käsität Jyväskylän korveksi.. :(
mutta itse bileistä: orkidean setti maistui todella hyvin, samoin juskan.
mukava oli myös tavata teitä molempia pitkästä aikaa. valoista erikois
kiitos valomiehelle (u know who u r). jengiä mukavasti todella
mukavasti.. 7.11 sitten allekirjoittanut dekkien takana nunu:ssa.
Avatar
#6 • • marli Guest
Ekan Illuminationin missasin, joten onneksi nyt pääsi näkemään kuinka hyvin NuNu soveltuu tällaiseen bilekäyttöön. Ja hyvinhän se:)

Mukavinta antia oli Alkemistin tesnoluukutus niin pikkuhuoneessa kuin Nessin setin välissä, sekä tietysti itse Eliot Nessin setitys. Maukasta kamaa ja en oikeastaan usko vieläkään todella tanssineeni Technotronicin Pump Up The Jamia, mutta kai se vaan on totta! Siitä se lähti sillon joskus... Healiumin setissä oli se vika, että se oli liian lyhyt. Tod hyvänkuuloista oli sen mitä se ilo nyt kesti.
Avatar
#7 • • alke Guest
mun puolesta kiitos kaikille jotka diggas setistä :heart:

Harmi että se paikan PA oli niin luvattoman surkea että vähänkään klo 12:n yli nuppeja käännettäessä ylä- ja keskiäänet katos kokonaan ja yleisö joutui kuuntelemaan monitorina toimineen PC-kaiuttimen pärinää.

lopussa meni vähän hermot ja piti tuutata landstrummia yms vähän vaikeampaa kamaa mutta hyvä että joku ymmärsi ;)
Avatar
#8 • • J Raninen Guest

Mukavinta antia oli Alkemistin tesnoluukutus


Jeps, Alke tuuttas kyllä ihan asiasettiä!

Healiumin setissä oli se vika, että se oli liian lyhyt. Tod hyvänkuuloista oli sen mitä se ilo nyt kesti.


No, lyhyyshän ei ollu meidän vika :) Toivottavasti seuraavan kerran pääsee heittään kunnon setin, jotta ehtii vähän lämmetä ja kikkaillakin.

Se pikkupuolen PA oli kyllä luvattoman huono.. Jonkun asiasta vastuullisen pitäs ottaa kyllä asiakseen korjata seikka.