mitäs mieltä oot siitä myyrnmanni-iskusta?

19 posts, 1 page, 3,054 views

Avatar
#1 • • antique Guest
joo elí mitäs mieltä te ootte siitä myrtsi-pommi-jutusta???
patis

Posts: 1,158

#2 • • patis 10
sattuuhan noita...
_atmos

Posts: 230

#3 • • _atmos
eihän se mitään baliin verrattuna..
HzO

Posts: 266

#4 • • HzO 9mm burana auttaa
no tämäkin aihe käsittelyssä*justjoo*

no joskus ihminen kokee yhteiskunnan niin paskana että tekee tuollaista. Mutta onneksi näitä on vähän ketä oikeasti tekee mitä ajattelee.

kokonaisuudessa paska juttu niille ketä tää homma kosketti*uuh*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Katrina

Posts: 605

#5 • • Katrina
Järkyttävää, turhaa ja typerää.
Koskettaa varmaan monia täälläkin syvästi.

Maailma on julma. Toisaalta Balillahan kuoli samana vkonloppuna yli 180 ihmistä!

Eniten järkyttää kun ei olisi uskonut että Suomessakin!
UnityF

Posts: 15,721

#6 • • UnityF joo just se
mun mielestä se oli tosi typerä juttu... Huomaa että mailma muuttuu kokoajan vaarallisemmax*piru*
Avatar
#7 • • codec Guest
ainahan näitä tällasia hulluja löytyy. Se on vaan ajan kysymys millon ne tulee esiin.

Huono juttu kaikille jotka jotenkin tunsi / tiesi niitä uhreja, mutta (sh)it happens, life goes on *igor*
Avatar
#8 • • antique Guest
codec:

ainahan näitä tällasia hulluja löytyy. Se on vaan ajan kysymys millon ne tulee esiin.

Huono juttu kaikille jotka jotenkin tunsi / tiesi niitä uhreja, mutta (sh)it happens, life goes on *igor*



joo life goes on,mut mun kaverin kaveri loukkaantu siellä...
mut jos mun ystävälle tai jollekkin muulle läheiselle tapahtuis jotai tollasta,et kuolis tuolla (tarkotan läheisempää,kun kaverin kaveri...)ni mä en tiä pystysinx jatkamaan elämää ihan normaalisti...*uros*
mut*enkeli**enkeli**enkeli**enkeli*
paljon *enkeli* kaikille,joille kävi ikävästi mannissa...!
SuttiS

Posts: 3,111

#9 • • SuttiS Drama Queen
Mun mielestä isku kertoo ihmisten pahoinvoinnista nyky-yhteiskunnassa... Ei voi oikein sanoa, et hullu tyyppi. Kun se poikahan oli kuin kuka tahansa, ei mikään hullu rikollinen tai poliittisen vähemmistön fanaattinen edustaja... Ja just sehän iskusta tekeekin niin pelottavan. *voiei*

--
Suoritus tekee mestarin.

cosmikki

Posts: 1,261

#10 • • cosmikki
ei oiein mitään järkeä tossa. mutta tosiaan, jossain lähi-idässä tollasta tapahtuu jatkuvasti, niin surullista kuin se onkin.

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

arikoo

Posts: 245

#11 • • arikoo Virallinen hörhö
Ei nyt ole ongelma se että joku teki iskun vaan se että miksi ihminen on sellaisessa tilassa että tekee tuollaista. Ei millään rajoituksilla tietoon ja tarvikkeisiin pystytä tämmöstä estämään. Ei, ongelma on yhteiskunnassa...

Toisaalta isku oli todella amatöörimäinen, kyllä sitä pahempaakin jälkeä olisi saanut aikaan... Joten ,tää kuulostaa pahalta mutta, ei tuo nyt ollut lähelläkään pahinta mitä voisi tehdä...
Ton räjähtyksen jälkeenhän me kateltiin vähän millaista tietoa löytyy ja täytyy sanoa että ei ruusuiselta näytä... Pystyn kyllä sanomaan jotain opiskelujeni ja kirjastoni pohjalta bio-aseista ja ohjeita löytyi mitkä tuntuu ihan päteviltä. Me vähän ynnättiin kustannuksia ja todettiin että kyllä se onnistuu jos haluaa... Kysymys ei liene siitä tapahtuuko tuollainen isku joskus, vaan KOSKA!

Massatuhoa odotellen...

--
-Progredimur quo ducit quemque voluptas-

Avatar
#12 • • hyperventilaatio Guest
"sehän oli NIIN kiva ja mukava poika. ja koulukin meni NIIN hyvin. kuinkahan se nyt tommosta.. " By: Juorumummo No, en tiedä kun en tyyppii tuntenu, kaikenlaisii s**tanan hulluja sitä kans tääl meidän "normaalien" seas pyörii.
ilarip

Posts: 731

#13 • • ilarip
esim. aika palikka jätkä jos tollasta vuoden suunittelee ja ei tule mieleen siinä matkalla et olipas paska idea. kaverin kavereita meni iskussa, onhan toi vittumaista et tollasen kusipään takia jonku täytyy kuolla!
Katrina

Posts: 605

#14 • • Katrina
Mua säälittää myös sen pojan perhe. Serkku pelasi sen pikkusiskon kanssa samassa jengissä korista. Mahtaa niilläkin olla ihan kauheaa.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#15 • • Lost-Soul los pallos
Olihan se aika paska juttu... mutta minkä sille mahtaa kun se jo tapahtu...

Olis ihan kiva tietää missä ihmiset oli tuolloin ja mitä teki...
Mä oli veikalla, mutta mun piti käydä ennen sinne menoo mannissa ostoksilla... onneks en menny... *joo*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#16 • • yana Guest
mä lojuin kuuman suihkun jäljiltä futonilla läppäri & kylmää sidua edessä ja keräsin eneriaa hallmarkia varten.
kissi

Posts: 2,436

#17 • • kissi niihä?
Mää olin himas ja yks kaveri oli kyläilemässä...
Äiti soitteli sit ihan hädissään, et ei kai tyttärelle vaan oo käyny kuinkaan... tytär kun asuu täällä kaukana pahassa ja vaarallisessa kaupungissa... Siskokin muutti viime talvena tänne ja nyt sillä on tuplasti huolen aihetta! *voiei*
Ihana äippä, kun huolehtii... *iloinen*
Välil kyl tietty rassaa liika hössötys, mut sit on jo kyse muusta... ymmärrän sen kuitenkin!

[muokattu 1.11.2002 11:53]
Caro_79

Posts: 237

#18 • • Caro_79
Olihan se todella järkyttävä tapaus. En tajua, mitä sen jätkän päässä on liikkunu kun se on voinu tehdä tollaista.

Itse asun siinä suht lähellä ja onnex en ollu tuolloin Myyrmannissa, mutta hyvä frendini oli ja loukkaantu siinä suht vakavasti ja sen poikaystävä kuoli siinä*suru*

Syvät osanottoni kaikille, jotka menettivät läheisensä tuossa pommiräjähdyksessä*sydän*
¡ Previous post a few years ago !