Seraton omistajat - apua kaivataan maksua vastaan.

2 posts, 1 page, 892 views

Avatar
#1 • • Edited jaytski Guest
Morjesta vaan kaikille,

hieman häpeillen joudun kysymään seuraavanlaista asiaa.

Ostin tuossa kesällä Native Instrumentsin "Traktor Scratch":n crossgrade paketin Serato Scratch Live käyttäjille. Nyt kun seratoa en enää omista niin kauhukseni huomasin tuota traktoria asentaessani etten saakaan sitä aktivoitua (olin oikeasti unohtanut koko jutun). Pitäisi luoda N-I tili mutta ei onnistukaan.

Jos et itse aio tuollaista traktor grossgrade pakettia hommata nativelta (eipä taida edes saada enää! ) niin "lainaa" sarjanumeroa hetkeksi. Ainoa ehto taisi olla että piti olla tuo serato ostettu ennen 1.5.2007. Seraton numeroa ei säilötä mihinkään (ei nativen eikä minunkaan toimesta :) ) se on vain one time "tarkistusta" varten. maksan kyllä vaivannäöstä.

auta miestä mäessä.... ota yhteyttä suoraan s-postilla asap: [email protected]
Avatar
#2 • • jaytski Guest
jospa joku voisi jelppiä. Saa ok korvauksen pienestä avusta....

serial number löytyy sieltä boxin pohjasta 6 viimeistä numeroa eli (21)00xxxxxx ja tuo xxxxxx on siis se sarjanumero

tuota crossgrade offeria ei ole edes enää saatavilla joten eipä tässä voi oikeastaan mitään menettää. Ja jos kovasti epäilyttää voit vaikka itse lähettää sen sähköpostin nativelle: näin minä en edes näe sitä numerosarjaa. hommaan menee n. 5 minuuttia.