Haluatko RMJ:hin esiintymään?

10 posts, 1 page, 2,325 views

Avatar
#1 • • MissAYGO Guest
Toyota AYGO etsii hyviä esiintyjiä RMJ 2007 -festareiden oheishappeningiin. Stagella on AYGOn DJ-auto -versio, jonka kanssa voi päästä heittämään keikkaa (itse skrätsäämään levyjä, tai laulamaan tai tanssimaan DJ:n soittaessa). Skabaan voi osallistua lähettämällä oman esiintymisvideon http://dj.aygo.fi :happyroll:
Avatar
#2 • • drS Guest
:hearts:
Avatar
#3 • • Daniel Braun Guest
Voi morjes, spämmiä voi lähettää vaikka mulle suoraan sähköpostiin [email protected]

Eiks sulle riitä että spämmäät klubbariin, lukitaan topicit, ja samaa spämmiä heität tänne parille aluelle...?
Avatar
#4 • • vl Guest
Mä en osta nyt ikinä toyotaa MissAYGO:n ansiosta.. Muista sanoo se työnantajalles..
Avatar
#5 • • Daniel Braun Guest

Mä en osta nyt ikinä toyotaa MissAYGO:n ansiosta.. Muista sanoo se työnantajalles..


:)
Avatar
#6 • • MikkiHiiri Guest
Luulis tojotalla olevan rahaa mainostilaan muualtaki
Avatar
#7 • • eGrind Guest
Eiku levyjä skrätsäämää ja tanssimaa videokameran eessä.
Avatar
#8 • • Daniel Braun Guest

Eiku levyjä skrätsäämää ja tanssimaa videokameran eessä.


Kunhan vaan muistat seisoa samalla käsilläsi, syödä hampurilaista ja opetat papukaijan puhumaan klovniasu päällä...
Avatar
#9 • • eGrind Guest

Eiku levyjä skrätsäämää ja tanssimaa videokameran eessä.


Kunhan vaan muistat seisoa samalla käsilläsi, syödä hampurilaista ja opetat papukaijan puhumaan klovniasu päällä...



:D
Avatar
#10 • • Fusione Guest
Spämmäämisestä on mainittu MissAYGO:lle jo kertaalleen. Se että mainostatte White Rabbitin verkossa ei tarkoita sitä että voitte vapaasti spämmätä foorumeilla.