surkeimmat yritykset...

39 posts, 2 pages, 9,724 views

HzO

Posts: 266

#21 • • HzO 9mm burana auttaa
joo klf sekin on joku vaka vanhan väinämöisen ajoilta tuttu,muistan vielä pari ´biisiä joskus jotani levyä kuunenllut jossa on lehmiä en muista

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Panfobia

Posts: 521

#22 • • Panfobia
MATTI NYKÄNEN!! Voi että...SoulSeekista just löysin sen uusimman "hitin"... *nauraa*

--
*sydän*

_atmos

Posts: 230

#23 • • _atmos
hei matti on suomen toivo ulkomaanmarkkinoille, sitäpaitsi sillä on parhaimmat slouganit:

"elämä on laiffia"
"elämä on ihmisen parasta aikaa"


playing: Matti Nykänen - Pidä Varas

ainiin, 22cm, rispekt!

[muokattu 13.11.2002 19:27]
Panfobia

Posts: 521

#24 • • Panfobia
_atmos:

ainiin, 22cm, rispekt!


*nauraa*

--
*sydän*

Avatar
#25 • • tuntematon Guest
Snap ei kyllä kuulu samaan kastiin minkään DJ Bobon
tai muiden kanssa, TJEU:

Snap - The Power

Welcome to tomorrow -levyllä tosin oli jo aika
sairasta huttua, mutta jo pelkästään The Power
nostaa ton ihan kaikkien aikojen gurgoimpien
proggisten joukkoon *joo*
Karski

Posts: 6,049

#26 • • Karski Pomon kätyri
Ja toi olin taas minä tuntemattomana toi ed.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

trikSain

Posts: 156

#27 • • trikSain
Aneyrusma - on tää menoa tais olla nimenä ja se tuli moon tv videoraadissa pari päivää sitten ja oli tosi tosi siis tosi huono. Se oli niin huono, et etsin sitä nyt epätoivoisesti netistä..

--
"The bass is so loud, disturb your neighbour."

tematsu

Posts: 436

#28 • • tematsu Innovator
täytyy sanoo et Daddy DJ hyi hyi.*eiei* kauheeta, toden totta.ei mun juttu. tai no voihan se joitain teinityttöjen sydäntä lämmittää ku himo amis corolla ajaa ohi Daddy DJ soiden ja volyymit on kaakossa, lasit tummennettuna, kauhia wunderbaumin tuoksu tulee sisältä ja basso kuuluu hyvin ulos, sen taustalta voi erottaa rekisterikilven pienen räminän..*iloinen* olipas hyvin yksityiskohtainen seloste amisautost, ja asiaan kuulumaton*hih*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

|Cronos|

Posts: 1,118

#29 • • |Cronos| the Moose
Heh... yhdyn kyllä Dj Jormaan... Se ylittää kaikki rajat...*iloinen*

[muokattu 19.11.2002 18:16]

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

UnityF

Posts: 15,721

#30 • • UnityF joo just se
TidyBoy:

Aika ankea viritelmä oli tuossa taannoin kuulemani Mortal Kombat teknorallatus missä oli sampleja siitä pelistä...Se oli siis aivan VITUN huono...onko kukaan kuullut?


Mu rakas kaveri toi sen mulle vähän aikaan sitten kehuen sitä loistavaksi kipaleeksi... Se on kauhee...*poks*
Myfinesthour

Posts: 420

#31 • • Myfinesthour
Asettaudun tässä julkisesti lynkattavaksi, mutta Prodigyn Poison oli ihan kamalaa p**kaa aikoinaan. Nykyään biisiä sietää, mutta loukkaannuin koko bändille, kun menivät hyvää tuotantoaan pilaamaan moisella äkistysäänisellä kakkajumputuksella. Muuten Prodigy jaksaa vieläkin nostaa hymyn huulille.*nauru*

--
"..."

Dragonfly

Posts: 542

#32 • • Dragonfly Mariarawr
ja marky!! *oksat_puis* the floor is burning.. näin siis käy kun hevarit tulee uskoon... hyihyihyihyi! *dissaa*

--
Uguu~

mixed~thunder

Posts: 524

#33 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Ihmeellistä telepatiaa.
Löysin kaverin hyllystä Captain Jackin levyn ja nyt se on koko weekendin soinu autosssa ihan täysillä,ja täällä porukka vaa nauraa ja ilmottaa surkaksi yritykseksi *eiei*
Mä en enää puhu teille.

p.s
MÄ olen samaa mieltä tosta Daddy Dj:stä.

[muokattu 2.12.2002 16:10]

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

HzO

Posts: 266

#34 • • HzO 9mm burana auttaa
ahh daddy dj joo se on kyl niin kakkaa että mummot pois. Ja sit sitä soitettiin vielä jossain känni baaris ja jengi diggas.

Kyl oli PJ:ltä loisto valinta vaihteeksi

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

HzO

Posts: 266

#35 • • HzO 9mm burana auttaa
aargh surkein yksittäinen biisi on tää oakenfold featuring crazy town tää on paskaa, bunkka levy muuten ok


vituttaa tälläinen ku pauli tekee muuten hyvää settii ni sitten tälläinen mtv vuodatus. Sama trendi ku se että kaikki entiset hc räppärit vuodattaa jonkun mtv:n teini pimujen kanssa. no ei ehkä sama mutta melkein like...

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Väne

Posts: 139

#36 • • Väne asennewamma
Surkein yritys minkä mä tiedän on Las Ketchup. Hermot menee jokakerta kun sen kuulee. *mur**eiei**dissaa*
Toi on oikeesti jotain niin karmivaa että huh.

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186

Pheox

Posts: 79

#37 • • Pheox
HzO:

aargh surkein yksittäinen biisi on tää oakenfold featuring crazy town tää on paskaa, bunkka levy muuten ok


vituttaa tälläinen ku pauli tekee muuten hyvää settii ni sitten tälläinen mtv vuodatus. Sama trendi ku se että kaikki entiset hc räppärit vuodattaa jonkun mtv:n teini pimujen kanssa. no ei ehkä sama mutta melkein like...



tiiän kyl mitä sanot täs, mut eiks se oo hyvä et se osaa tehä erityyppisii.. kylhän sen useimmat biisit on erilaisii ku tää, mut kyl mä silti tykkään biisinä tästäki.. ei tää mun mielest mikää huono biisi oo. sehän vaa osottaa pauli-sedän yleistä lahjakkuutta musiikin parissa.. enkä usko et sitä mitenkää hirveesti on painostettu et sen pitää tehä kaupallisempaa ja ois sen takii tehny ko. biisin..
Inferno

Posts: 369

#38 • • Inferno [Terrorcraft]
Väne:

Surkein yritys minkä mä tiedän on Las Ketchup. Hermot menee jokakerta kun sen kuulee. *mur**eiei**dissaa*
Toi on oikeesti jotain niin karmivaa että huh.



Todellakin!Ja ne tanssimuuvit mitkä siinä kappaleessa on *igor*

*piis**piru**piis*

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

1ncarnation

Posts: 542

#39 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
surkein yritys on ejay softal tehty kama
*nauraa*

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising