Calmen - Postmodernman (Sero remix) [electro]

10 posts, 1 page, 1,532 views

Avatar
#2 • • Kalle Karvanen Guest
Hienoa stereokuvaa ja hyvin Dexterin Raw!-levyn oloista matskua noin muuten. Eipä tästä mun mielestä jäänyt uupumaan oikein mitään. Soundit on kanssa hyvin tasapainossa.
Avatar
#3 • • master bator Guest
Sikahyvä ja paaaljon parempi kuin originaali!

Olisin odottanut jotain turpaanvetomeininkiä, mutta olikin ihkudaa huljuttelua. Ei se mitään, toimii silti. Hyvä toi arpeggiomelodia ja soundit on justiinsa kohdallaan. Loistavaa :)
Avatar
#4 • • jorkki Guest
Roks!
Loisto biisi ja hyvää saundia kauttaaltaan :)
Mulle tää remix toimii kans paljon paremmin, kun alkuperänen.
Avatar
#5 • • Moonstruck Guest
Tiukka biisi, soinu jo monesti putkeen. sounditkin kohillaan, jää kyllä kovolle :cool:
Avatar
#6 • • Herman Prime Guest
tää on kyl tosi hyvä!
Avatar
#7 • • plink Guest
tosi hyvän kuulosta soundia. hyvin tasapainossa tosiaan kuten skele sanoi. tullut kuunneltua nyt monen monta kertaa ja toimii edelleen. en oo alkuperäistä kuullut, joten ei pysty vertailla, mut tuskinpa voi olla ainakaan paljon tätä parempi. :)
Avatar
#8 • • salaisinko Guest
Huih, melko hieno remixi kyl
Avatar
#9 • • phace Guest
äänimaailma on tosiaan kohdallaan + hemmetin hyvin tuotettu, niistä sai kiksit mut vähän tylsäks jäi kokonaiskuva.
ehkäpä jollain rakennemuutoksella olis saanu mielenkiintoa lisää. toimihan tää näinki mut pikkusen liian varovaista ja basic elektroa mun makuuni.

8+
Cutoff

Posts: 14

#10 • • Cutoff
Kiitti kommenteista. Phacen kans oon täysin samoilla linjoilla. Turhan tylsä ralli. Lopputulos ei täysin miellyltä soundillisestikaan, koska vierastan söpöilyä :)