Aki A. - Fioritura [March 2006 Trance Mix]

12 posts, 1 page, 1,371 views

Avatar
#1 • • Edited Kosmonaut Guest
fioritura_small.jpg

Viime miksauksen linjoilla jatketaan, luvassa siis suhteellisen rauhallista trancea, eli sitä mikä uppoaa allekirjoittaneeseen juuri tällä hetkellä parhaiten.

2006 on ollut tähän asti kerrassaan loistava vuosi trancen kannalta, joten miksaus sisältää pääasiassa uutta materiaalia, artisteina mm. Arksun, Solar Stone, X-Cabs..skenepapukaijamerkki sille joka tunnistaa kaikki biisit :p

Tracklist

tonton - sadister (lars nyhus' superfly torino mix) [cd-r]
marc mitchell vs. alex perls - paradise (twotribe's full therapy mix) [cd-r]
nile - ra [somatic sense future]
john selway & christian smith - café photo [f.b.i.]
estuera - moon sugar [black hole]
seafield - twisted [limbo]
solar stone - day by day (solar stone dub) [hooj choons]
torin - vanity (arksun's final frontier mix) [plastik]
c-jay - daglicht [plastik park]
x-cabs - sierra [propulsion]
jacob & mendez - smallville [fiberlineaudio]

Lataa
Cue
Etukansi
Avatar
#2 • • Kosmonaut Guest
Poltan tuosta muutaman kappaleen mukaan tämänpäiväseen Diiva UG:seen, tulkaa nykimään hihasta jos ilmainen kopio kiinnostaa ^__^
Avatar
#3 • • Loopy Guest

Viime miksauksen linjoilla jatketaan, luvassa siis suhteellisen rauhallista trancea, eli sitä mikä uppoaa allekirjoittaneeseen juuri tällä hetkellä parhaiten.


Et oo ainoa. :)


skenepapukaijamerkki sille joka tunnistaa kaikki biisit


Jaaha, haasteita ilmassa.


eli siis, lataan, kuuntelen, kommentoin.
Avatar
#4 • • Wayne G Guest
Seafieldin Twisted lämmitti ainakin tän partasuun sydäntä :)
Avatar
#5 • • -orion- Guest


2006 on ollut tähän asti kerrassaan loistava vuosi trancen kannalta, joten...



Oli pakko ottaa heti kuunteluun, koska mun mielestä asia on ollut just päinvastoin. Alkuvuosi on ollut tavallista nihkeämpi hyvien julkaisujen suhteen, joten oli pakko tsekata mitä miksaukseen sit oli eksynyt.

Miksaustekniikkahan on todella hyvää, hyvin hyödynnetty biisien rakenteita ja niiden sovittamista yhteen, juttu soljuu erinomaisesti eteenpäin. Paradisesta en ollutkaan kuullut tuota versiota, mikä tässä soi - varmaan jokin uus/uusiksi päivitetty versio. "Ra" kuvaa hyvin just sitä yleisilmettä mistä säkin tossa mainitsit - tunnelmallista ja perusajavaa.

Mut edelleenkin jään kiinni siihen omaan mielipiteeseeni, et alkuvuosi ei ole ollut mitenkään kummoinen trancen suhteen. Tosi iso osa biiseistä toimisi tässä _todella_ paljon paremmin ilman vokaaleja, jossain biisissä voksut kuulosti vielä tosi päälleliimatun ja väkinäisen oloisilta (instrumentaaleja ei taida olla tarjolla, kuten ei suurimmasta osasta nykyisin?). Lisäksi samat ideat ja soundimaailmat tulee vastaan kerta toisensa jälkeen eikä sellaisia "mikä TÄÄ oli??"-juttuja nouse pinnan yläpuolelle.

Mut don't get me wrong, mun mielestä sulla on erinomainen hajuaisti trancen suhteen ja oot yks lupaavimpia trancejukkia tällä hetkellä. Tähän on varmastikin koottu se selkeästi tyylikkäin otos alkuvuoden trancesta, mut parempiakin alkuvuosia on ollut ;) Jää silti koneelle.

Cheers :)
Avatar
#6 • • Kosmonaut Guest
Puolustellaas tähän väliin mielipidettä kun oon näköjään suht yksin sen kanssa :)

Ensinnäkin "tyylikkäiden", ehkä jopa vähän vanhahtavien julkaisujen määrä on ollut paljon suurempi tässä kolmen kuukauden aikana kuin mitä parin viime vuoden aikana (mutu-tuntumaa kylläkin), tästäkin miksauksesta piti pudottaa pois neljä biisiä (Kosmas Epsilon - I trance you, Oliver Prime - I was a bee, Undertide - Encommunicado ja jokin Tripon loistavalta kolmen biisin julkaisulta). Lisäksi mun viime miksauksesta löytyvän Opticane - Valley cruiserin tasoisia biisejä ei oo viime vuonna ainakaan montaa tehty, joten tämä mun sydäntä lähinnä olevan trancen määrä on yllättänyt positiivisesti. Etenkin tämän miksauksen neljännestä biisistä ei ikinä uskoisi että kyseessä on vuoden 2006 julkaisu :heart:

Lisäksi parin kuun aikana on tullut kivoja kiksujakin, esim. pari MK-S:n tuotosta, Airbasen Escape ja Hemstock & Jenningsin Babylon tulevat ekana mieleen. Black Holelta tulee jatkuvalla syötöllä vähintään ok-tason trancea, esimerkkeinä vaikka Odyssee, Progression ja tältäkin miksaukselta löytyvä Estuera, josta en millään osannut päättää kumman puolen pistän, molemmat olivat hyviä. Bonzai on toinen perinteinen trancelafka jolta tulee hemmetisti biisejä ulos, tältä vuodelta esimerkiksi The first rebirthin uudet versiot sekä lievän pettymyksen tuottanut Airwaven kolmen cd:n artistialbumi. Odotukset olivat toisaalta niin korkealla ettei tosikaan :)

Progetrancen taso on mun mielestä ollut koko ajan hyvä, biisejä tulee toisaalta tuhoton määrä mutta hyviä biisejä sieltä suunnalta tulee enemmän kuin perustrancen parista, tänäänkin lähti Beatportista kuus biisiä ja enemmänkin ois tehnyt mieli ostaa, mutta ei viitsi kuitenkaan joka päivä laittaa yli kymppiä levyihin :o Tänään ostettu ADF - Fast Line (Original Mix) luulisi maistuvan niin trance- kuin progejätkille, ja lafkat kuten Pure Substance, Source of Gravity, Tilth, Bellarine, SOG jne jne julkaisevat jatkuvasti laadukasta trancea, perstuntumalta heitettynä kuukausittain tulee ostettua 15-20 tämäntyylistä biisiä, tosin progetrance ei ole kovin heikkoa vuotta nähnytkään imo. Ja Voyageriltakin tuli julkaisu tämän vuoden puolella (ja minkälainen <3), en muista koska siltä olisi viimeksi tullut jotain?

Tähän kun lisää vielä viime vuoden odotetut biisit kuten Solar Stone - Like a waterfall ja Allure - The love we lost, niin seison edelleen sanojeni takana että tämä kolmekuukautinen on ollut poikkeuksellisen kova ajanjakso pariin viime vuoteen verrattuna. Tiëston uusi miksaus-cd näyttää myös mielenkiintoiselta, ja lisäksi ainakin Beetseekersiltä, Sunday Clubilta ja Human Movementilta on tulossa artistialbumi, että onhan tässä odoteltavaa :happyroll:

Niin kuin Orionkin totesi, niin eihän tämä paras vuosi missään nimessä ole ollut, mutta en usko että trance tulee ikinä näkemään niitä kultavuosien ~1995-2000 loistoa, joten tähän taitaa olla tyytyminen.

Ai niin, ja kiitokset taas palautteesta kaikille,lisää saa toki antaa ^__^

edit: Ai niin, ja nää kaikki luonnolisesti vain mun mielipiteitä, rankempi/menevämpi trance muhun uppoo harvemmin muualla kuin bileissä, joten nämä mun miksauksetkin saattavat olla hieman "lässyjä", mut niin oon mäki :))
Avatar
#7 • • Kosmonaut Guest
Tracklist lisätty! Kiitos Orionille pitkästä, rakentavasta palautteesta ja kiva kuulla että Twisted maistui <3
Avatar
#8 • • china Guest
Minusta tämä on paras trance-setti jonka olen kuullut viimeisen runsaan vuoden aikana. Siis todella mainiota menoa ja saa aikaan ihan menneiden aikojen fiiliksen biisien tyylin suhteen. Kiitos tästä. Missäs tällaista pääsee livenä kuuntelemaan?-)
Avatar
#9 • • Kosmonaut Guest

Minusta tämä on paras trance-setti jonka olen kuullut viimeisen runsaan vuoden aikana. Siis todella mainiota menoa ja saa aikaan ihan menneiden aikojen fiiliksen biisien tyylin suhteen. Kiitos tästä. Missäs tällaista pääsee livenä kuuntelemaan?-)



Ohoh, tosi kiva kuulla että upposi noinkin hyvin :)) Perjantaina soitan klubilla ensimmäisen slotin pois, tossa infoa bileistä:

http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=9138

En oo vielä ihan varma mitä soitan, mutta kyllä noi trancevaikutteet pysyvät mukana vaikka soiskin tästä deepimpi matsku :heart:

Kiitos palautteesta!
Avatar
#10 • • -mirv- Guest
2006 on ollut tähän asti kerrassaan loistava vuosi trancen kannalta, joten miksaus sisältää pääasiassa uutta materiaalia, artisteina mm. Arksun, Solar Stone, X-Cabs..skenepapukaijamerkki sille joka tunnistaa kaikki biisit :p

Tracklist

tonton - sadister (lars nyhus' superfly torino mix) [cd-r]
marc mitchell vs. alex perls - paradise (twotribe's full therapy mix) [cd-r]
nile - ra [somatic sense future]
john selway & christian smith - café photo [f.b.i.]
estuera - moon sugar [black hole]
seafield - twisted [limbo]
solar stone - day by day (solar stone dub) [hooj choons]
torin - vanity (arksun's final frontier mix) [plastik]
c-jay - daglicht [plastik park]
x-cabs - sierra [propulsion]
jacob & mendez - smallville [fiberlineaudio]


joo hyvält näytä toi biisii lista ja järjestys...mun mielestä toi estuera - moon sugar/flow oli parempi mutta jokasella on oma musiq maku.....



sama mieltä tossa 2006 tuotanossa........
Avatar
#11 • • Kosmonaut Guest
nyt ois jos se 500 latausta, oisko kellään enää mitään :)
Avatar
#12 • • poet Guest
>Juuh, meinas jäädä. Setti tuli kyllä kuunneltua moneen kertaan taannoin. Lyhykäisesti: Tää jäi mun ämpäriin kyllä pysyvästi! Sen verran hyvä kokonaisuus oli rakenteelteeltaan ja teknisesti. Paras kaksikko oli mulle Seafield-Twisted ja Solarstone-Day by day. Harmi, ku niitä ei oikeen enää mistää saa. C-jay-Daglicht osui kans napakalla soundillaan ja se tuli itsekin ostettua. Go Aki! :roll: