Postaa tänne ku oot Assyillä!

17 posts, 1 page, 2,915 views

Avatar
#1 • • Roz Guest
Itse olen tosin lähössä todennäköisesti vasta huomenna mut tänäänhän ne alkaa! Boozemblyillä sit nähdään B)

Pari biisiä on tullut väkerreltyä kompoihin ja jos hyvin käy niin demokin ilmestyy...
Avatar
#2 • • akir0 Guest
Huomenna kyl vasta itekki tulossa kun amigistit kokoontuu.

se on sitäpaitsi Asmeilla, eikä Asseyillä.
Avatar
#3 • • master bator Guest

se on sitäpaitsi Asmeilla, eikä Asseyillä.



Hmm... Assyt ne mun mielestä on aina ollut. Asmit kuulostaa aika guagebelutermiltä mun korvaan...

Edit: Oikeastaan ihan sama mulle... Ei oo demoscene kiinnostanu muutamaan vuoteen. Koko scene kuoli vuosituhannen vaihteessa ja nyt jotkut braveheartit yrittävät vieläkin elvyttää sitä. Ihan sama...
Avatar
#4 • • Roz Guest

Huomenna kyl vasta itekki tulossa kun amigistit kokoontuu.

se on sitäpaitsi Asmeilla, eikä Asseyillä.



Arsemply, Assyt, Asmit... rakkaalla lapsella on monta nimeä ;)
Avatar
#5 • • akir0 Guest
Minä kun luulin, että demoskene kuoli joskus 90-luvun puolivälissä!

Ite taas oon pitänyt tuota Assyille-termiä pyhästä alusta asti pelipiirien terminä, mut tääki voi olla joku pc/amiga-maailman erimielisyys.
Avatar
#6 • • timppa^ Guest

Minä kun luulin, että demoskene kuoli joskus 90-luvun puolivälissä!

Ite taas oon pitänyt tuota Assyille-termiä pyhästä alusta asti pelipiirien terminä, mut tääki voi olla joku pc/amiga-maailman erimielisyys.



I'm with you mate. Asm:stä syntyy aika suora yhteys assembly-ohjelmointikieleen, jolla tunnetusti kaikki kovat demoeffut väännettiin aikoinaan. En tiedä kuinka paljon nykyään k.o kieltä käytetään demokoodauksessa, ei kaiketi juurikaan.
Avatar
#7 • • Roz Guest
Noh, itse laskisin itseni kyllä edelleen Amiga-maailman puolelle, että moisesta jaottelusta ei ole ainakaan omalla kohdallani kysymys ;)

Assembleria tuskin monikaan enää käyttää. Koska konetehot ovat nykykoneissa melkoisia, ja assemblerikoodin porttautuvuus muille alustoille on aika kehnonlaista...
Avatar
#8 • • Ana-- Guest
Jei, täällä ollaan.

Töissä tosin. Saa tulla nykimään hihasta jos tunnistaa tällasen sinipaitasen kaljupään "SUPERMIES^H^H^H^H^H^H^H^H^HJÄRJESTYKSENVALVOJA"-kyltti rinnassa.
Avatar
#9 • • akir0 Guest

Jei, täällä ollaan.

Töissä tosin. Saa tulla nykimään hihasta jos tunnistaa tällasen sinipaitasen kaljupään "SUPERMIES^H^H^H^H^H^H^H^H^HJÄRJESTYKSENVALVOJA"-kyltti rinnassa.



Hyvin sain viimeks kuljetettua viinat sisälle, sun tarkistuksista huolimatta!
Avatar
#10 • • master bator Guest

Ite taas oon pitänyt tuota Assyille-termiä pyhästä alusta asti pelipiirien terminä, mut tääki voi olla joku pc/amiga-maailman erimielisyys.



Tuskinpa... Kyllä minäkin olin Amiga-miehiä :) Kyllä se A1200 vielä tuolla yhdessä laatikossa möllöttää. Aina silloin tällöin kaivan sen esiin ja fiilistelen vanhoja juttuja. Ehkä se on ollut sitten omista piireistä kiinni... Onhan se tosiaan niin että Arsemplyn "virallinen" lyhenne on kaikissa produktioissa ollut ASM, mutta enemmän olen kuullut ihmisten _puhuvan_ assyista kuin asmeista... Mutta ihan sama...
Avatar
#11 • • Quu Guest
Mä olen tosi vaivautunut, kun teidän haukkuminen nörteiksi on jotenkin liian... liian... helppoa ja ilmeistä. :(
Avatar
#12 • • kosmo Guest

Mä olen tosi vaivautunut, kun teidän haukkuminen nörteiksi on jotenkin liian... liian... helppoa ja ilmeistä. :(



n00b! :mad:

joo mutta en ole assempylöissä,
ole ollut 7 vuoteen, enkä mene. :right:

ihan mielenkiinnosta millaset musiikki-
kombot nykyään on? Vieläkö tehdään
träkkereillä eri sarjoissa vai onko siellä
jo jotain "reason"-skaboja? :scared:
Avatar
#13 • • akir0 Guest


ihan mielenkiinnosta millaset musiikki-
kombot nykyään on? Vieläkö tehdään
träkkereillä eri sarjoissa vai onko siellä
jo jotain "reason"-skaboja? :scared:



Hirveästi ei oo musakompoja tullu seurattua(ei oo kiinnostanut koskaan), mutta jo pidemmän aikaa on mp3-muodossa saanu laittaa ja käytännössä aika moneti biisit taitaa olla jonkun bändin demo-kipaleita eli sisältävätten laulua ja oikeita instrumenttejä. Näemmä mukana on sitten erillinen Instrumental Music-kategoria, jossa ei tietty vokaaleja saa olla.

Sit on toki myös old-skool musakompo, jossa suositaan modeja.
Avatar
#14 • • Roz Guest


Sit on toki myös old-skool musakompo, jossa suositaan modeja.



Suurin osa entryistä tuntui olevan itse asiassa c64:llä ja Sinclair Spectrumilla tehtyjä tuotoksia. Täytyypä ensi vuonna koettaa saada kuusnepalla jotain aikaan, jos olisi paremmat tsäänssit päästä skriinille asti.
Avatar
#15 • • timppa^ Guest
Instrumental music compo veti kyllä pohjat tänä vuonna. 15 karsinnoista läpi
menneen entryn joukossa oli yks biisi, loput oli patarumpuja ja marssivia
örkkejä. Niin ja se yks ainut biisi oli paska. Vois pyrkiä juryyn ens vuonna.
Avatar
#16 • • Roz Guest
Tykkäsin kyllä siitä instrumentaalikompon funkahtavasta raidasta. Saanee voten täältä suunnalta.

Freestyle musakompossa sen sijaan sopii sit voteta biisiä nimeltä 'Funkazm' ;-)
Avatar
#17 • • timppa^ Guest
No pun mut mä en ees jaksanu kuunnella pakollista funkkibiisiä :D

Winter Thaw korjas potin kyl freestyles.